KPSS 2012 Başvuru Formu Varmı?
-
:)
İşine yaradıysa ne mutlu, umarım bi talihsizlik olmadan halledersin.
-
ne formu ya ben okula gittim müdür bilgisayardan yaptı benim kaydı başka bişeyde mi yapmak gerekiyo
-
ösym pert. site blocked
-
Şimdi lise mezunları kpss ye başvuruda bulunabiliyor mu ?
-
sorun yapma başvuru süresi 11 temmuza uzatılmış
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Şimdi lise mezunları kpss ye başvuruda bulunabiliyor mu ?
-----------------------------tabi başvurabiliyor...
jetlag bunu yazdı:
-----------------------------
sorun yapma başvuru süresi 11 temmuza uzatılmış
-----------------------------Başvuruyu yaptım zaten sorun kalmadı hocam...
-
Benim biraderde başvuracaktı lise mezunları sınav için nasıl başvuruda bulunuyor neler gerekli bi link v.s birşey varmı açıklayan ve son başvuru tarihi nedir hocam bilen varsa anlatırsa çok makbule geçer
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------Benim biraderde başvuracaktı lise mezunları sınav için nasıl başvuruda bulunuyor neler gerekli bi link v.s birşey varmı açıklayan ve son başvuru tarihi nedir hocam bilen varsa anlatırsa çok makbule geçer
-----------------------------
aynen biri etraflıca yazabilir mi :| -
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------Benim biraderde başvuracaktı lise mezunları sınav için nasıl başvuruda bulunuyor neler gerekli bi link v.s birşey varmı açıklayan ve son başvuru tarihi nedir hocam bilen varsa anlatırsa çok makbule geçer
-----------------------------ben birşey yazarak yanlış yönlendirmeyim dün giremedim osym sayfasına şuan girip başvurularla ilgili kısmı okuyabilirsin
http://www.osym.gov.tr/dosya/1-60200/h/adaylarinbasvurudaizleyecekleriyol2012ortaogretimadayla-.pdfbu linktende direk orta öğretim adaylarının izleyeceği yol mevcut oradan bakabilirsin diploma ve o doldurulacak form yeterli gidip yaptırıcak okadar fotoğraf çekiliyor sadece
-
4 temmuz tarihinde başvurularmı bitiyo arkadaşlar ben anlamadım bide 11 temmuz var birisi acıklayabilirmi. sehir dısındayım eger yarın sonra bugun geri dönmem lazım.
