KPSS A Ve Askerlik Yüksek Lisans
-
hocam tezli lisanslar ücretsiz. Ama nette okudum tamamlamazasan ücret ücret ödüyorsun diyordu (mezun.net) kesin bir bilgim yok sadece dediğim yerde okudum. tezlide dil puanı isterler bölüme göre dil puanın yoksa okulun dil sınavına girersin.
dediğin gibi de yaparsan sorun olmaz. sadece 3.5 vermiş olursun :)
başvurular her okulun kendi belirlediği tarihlerde olur çoğu bireysel başvuru ister. genelde ocak ayı civarında başlıyacak. düşündüğün okulların akademik takvimlerinde bak.
kukunku tarafından 13/Kas/14 23:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor. Tezli 2+1+1 toplam 4 yıl. Celp dönemlerinde 4 5 gün rapor alarak uzun bi süre askere gitmezsin hem de kaçak olmazsın
-
Ya iste bir sekilde normal yollarla vs tecil ettirebilirsem seneye memur olsam. Bu gunde haberlerde vardi tekrar bedelli laflari donuyo gorusulucek filan deniyo birde beddelli ciksa cillop gibi olucak :-)
-
Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.
-
whoobay bunu yazdı
Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.
Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde
-
patates bunu yazdıwhoobay bunu yazdı
Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.
Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde
hacım nasıl verdiler 2 yıl tecili sana ? 4 yıllık işletme mezunu olucaz bu sene ben de 2 yıl tecil kopartablirmiyim yani :)
-
piiiranha9242 bunu yazdıpatates bunu yazdıwhoobay bunu yazdı
Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.
Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde
hacım nasıl verdiler 2 yıl tecili sana ? 4 yıllık işletme mezunu olucaz bu sene ben de 2 yıl tecil kopartablirmiyim yani :)
Elbette standart herkese veriyorlar mezun oldugunda diplomanin arkasinda yazan mezuniyet tarihinden itibaren tam iki yil veriyorlar. Fakat bir ust yas siniri var yani oda 29 mu ne yani 29 yasinda isen 2 yil vermezler onun haricinde standart bana ozel degil:-)
-
whoobay bunu yazdı
Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.
Yanlı bilgi,
Tecilin diplomada mezun olduğun tarihe kadar sürer.
Ancak Mezun olduğun yılın 31 aralığına kadar yoklama veya tecil yapman gerekir. Mezun olduğun yılın 31 Aralığına kadar kaçak felan gözükmezsin ancak ertesi senenin başı olan 1 ocak tarihinden itibaren yoklama kaçağı gözükürsün.
Yaniz 4 haziran 2014 de mezun birisi 31 aralık 2014 tarihine kadar kaçak felan gözükmez. 31 Aralık 2014 'e kadar yoklama veya tecil işlemi yapmazsa 1 Ocak 2015 den itibaren kaçak gözükür.
-
joe_black bunu yazdı
Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor.
yanlış bilgi tecil eder. ben burda tezsiz yapıyorum http://www.sbe.sakarya.edu.tr/tr
-
kalemlik bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor.
yanlış bilgi tecil eder. ben burda tezsiz yapıyorum http://www.sbe.sakarya.edu.tr/tr
Dostum telden girdigim icin siteyi acmadim eve gecince bakicam iktisat mezunuyum tezsiz herhangi bir bolumde yuksek baslatmam icin ne yapmam gerekiyor? Devam zorunlulugu varmi. Uzaktan egitimlimi?
