KPSS A Ve Askerlik Yüksek Lisans

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam tezli lisanslar ücretsiz. Ama nette okudum tamamlamazasan ücret ücret ödüyorsun diyordu (mezun.net) kesin bir bilgim yok sadece dediğim yerde okudum. tezlide dil puanı isterler bölüme göre dil puanın yoksa okulun dil sınavına girersin.

    dediğin gibi de yaparsan sorun olmaz. sadece 3.5 vermiş olursun :)

    başvurular her okulun kendi belirlediği tarihlerde olur çoğu bireysel başvuru ister. genelde ocak ayı civarında başlıyacak. düşündüğün okulların akademik takvimlerinde bak.

    kukunku tarafından 13/Kas/14 23:43 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor. Tezli 2+1+1 toplam 4 yıl. Celp dönemlerinde 4 5 gün rapor alarak uzun bi süre askere gitmezsin hem de kaçak olmazsın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Ya iste bir sekilde normal yollarla vs tecil ettirebilirsem seneye memur olsam. Bu gunde haberlerde vardi tekrar bedelli laflari donuyo gorusulucek filan deniyo birde beddelli ciksa cillop gibi olucak :-)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    whoobay bunu yazdı

    Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.

    Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    patates bunu yazdı
    whoobay bunu yazdı

    Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.

    Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde

       hacım nasıl verdiler 2 yıl tecili sana ? 4 yıllık işletme mezunu olucaz bu sene ben de 2 yıl tecil kopartablirmiyim yani :)


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    piiiranha9242 bunu yazdı
    patates bunu yazdı
    whoobay bunu yazdı

    Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.

    Onu nerden cikardin hocam. Yok oyle birsey . 2013 haziranda mezun oldum . Askerlik subeye gittim. 2 yil tecil edildi 2015 haziran 26 ya kadar askerlikle bir alakasi yoktur seklinde yazi var elimde

       hacım nasıl verdiler 2 yıl tecili sana ? 4 yıllık işletme mezunu olucaz bu sene ben de 2 yıl tecil kopartablirmiyim yani :)

    Elbette standart herkese veriyorlar mezun oldugunda diplomanin arkasinda yazan mezuniyet tarihinden itibaren tam iki yil veriyorlar.  Fakat bir ust yas siniri var  yani oda 29 mu ne  yani 29 yasinda isen 2 yil vermezler onun haricinde standart bana ozel degil:-)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    whoobay bunu yazdı

    Tecilin, mezun olduğun yılın 31 Aralık'ına kadar devam eder.

    Yanlı bilgi,

    Tecilin diplomada mezun olduğun tarihe kadar sürer.

    Ancak Mezun olduğun yılın 31 aralığına kadar yoklama veya tecil yapman gerekir. Mezun olduğun yılın 31 Aralığına kadar kaçak felan gözükmezsin ancak ertesi senenin başı olan 1 ocak tarihinden itibaren yoklama kaçağı gözükürsün.

     

    Yaniz 4 haziran 2014 de mezun birisi 31 aralık 2014 tarihine kadar kaçak felan gözükmez. 31 Aralık 2014 'e kadar yoklama veya tecil işlemi yapmazsa 1 Ocak 2015 den itibaren kaçak gözükür.

     

     


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor. 

    yanlış bilgi tecil eder. ben burda tezsiz yapıyorum http://www.sbe.sakarya.edu.tr/tr


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    kalemlik bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    Tezsiz bildiğim kadarıyla tecil etmiyor. 

    yanlış bilgi tecil eder. ben burda tezsiz yapıyorum http://www.sbe.sakarya.edu.tr/tr

    Dostum telden girdigim icin siteyi acmadim eve gecince bakicam iktisat mezunuyum tezsiz herhangi bir bolumde yuksek baslatmam icin ne yapmam gerekiyor? Devam zorunlulugu varmi. Uzaktan egitimlimi?

Toplam Hit: 2175 Toplam Mesaj: 25