KPSS Başvuru Tarihi Belli Oldu
-
Gidip illa bi klavuz alıcaz o zaman hala klavuz görünmüyor
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------Gidip illa bi klavuz alıcaz o zaman hala klavuz görünmüyor
-----------------------------hocam kılavuz felan basılmıyor.
-
sitede yayınlandı kılavuzcuk ama site çöktü her zamanki gibi
-
HaYLaZzz bunu yazdı:
-----------------------------osym'nin sitesinde lisans kılavuzu var önlisans göremedim ben ?
-----------------------------http://www.osym.gov.tr/belge/1-13535/2012-kpss-ortaogretimonlisans-basvuru-bilgileri.html
-
2 sene önce lise düzeyinde kpss'ye girmiştim, bu sene önlisans düzeyinde giricem ;
ösym başvuru merkezine gitmeyin internetten yapabilirmiyim başvurumu?
varmıdır bilen?
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------2 sene önce lise düzeyinde kpss'ye girmiştim, bu sene önlisans düzeyinde giricem ;
ösym başvuru merkezine gitmeyin internetten yapabilirmiyim başvurumu?
varmıdır bilen?
-----------------------------Hocam yapılıyor normalde... Ama bizim arkadaşa kıllık çıkardılar 2010 kpss'yi merkez aracılığıyla yapmamış o yüzden liseye gidip oradan yaptı...
-
_PesimisT_ bunu yazdı:
-----------------------------Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------2 sene önce lise düzeyinde kpss'ye girmiştim, bu sene önlisans düzeyinde giricem ;
ösym başvuru merkezine gitmeyin internetten yapabilirmiyim başvurumu?
varmıdır bilen?
-----------------------------Hocam yapılıyor normalde... Ama bizim arkadaşa kıllık çıkardılar 2010 kpss'yi merkez aracılığıyla yapmamış o yüzden liseye gidip oradan yaptı...
-----------------------------Varmı bu KPSS için deneyen ?
-
Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------_PesimisT_ bunu yazdı:
-----------------------------Pc-ErrOr bunu yazdı:
-----------------------------2 sene önce lise düzeyinde kpss'ye girmiştim, bu sene önlisans düzeyinde giricem ;
ösym başvuru merkezine gitmeyin internetten yapabilirmiyim başvurumu?
varmıdır bilen?
-----------------------------Hocam yapılıyor normalde... Ama bizim arkadaşa kıllık çıkardılar 2010 kpss'yi merkez aracılığıyla yapmamış o yüzden liseye gidip oradan yaptı...
-----------------------------Varmı bu KPSS için deneyen ?
-----------------------------Hocam o dediğim olay bu kpss için oldu... "2010da merkez aracılığıyla yapmamışsınız merkezden başvurun" gibi bişey dedi, o arkadaşta merkezden başvurdu...
-
Anladım hocam, tbtde direk internetten yapabilen varmı anlamında sordum.
-
başvuru yapmak için önce bankaya para yatırmak mı gerekiyor ?
