Kpss Başvuru Yapanlar Bi El Atın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SüperSperm.
    evsiz
    evsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2009
    Erkek

    bende netten ödeyecem ama 1. ve 2. oturum seçenekleri var önlisans mezunuyum hangisini seçecem nette bir bok bulamadım


    Bazı İnsanLar AnıLarıyLa AnıLıR Bazı İnsanLar AnaLarıyLa...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    evsiz bunu yazdı

    bende netten ödeyecem ama 1. ve 2. oturum seçenekleri var önlisans mezunuyum hangisini seçecem nette bir bok bulamadım


    1nci oturumu seçiceksin. geçen bi konuda arkadaşın biri açıklamıştı.  2nci oturum başka bi sınava girenler içinmiş diye.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1522 Toplam Mesaj: 13