Kpss Başvuru Yapanlar Bi El Atın
-
bende netten ödeyecem ama 1. ve 2. oturum seçenekleri var önlisans mezunuyum hangisini seçecem nette bir bok bulamadım
-
evsiz bunu yazdı
bende netten ödeyecem ama 1. ve 2. oturum seçenekleri var önlisans mezunuyum hangisini seçecem nette bir bok bulamadım
1nci oturumu seçiceksin. geçen bi konuda arkadaşın biri açıklamıştı. 2nci oturum başka bi sınava girenler içinmiş diye.
Toplam Hit: 1522 Toplam Mesaj: 13
