Kpss Ön Lisans Ertelenmiş ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    az önce http://www.haber7.com//haber/20100906/On-lisans-KPSS-ve-TUS-erteledi.php burada gördüm ayrıntılar yok ama ertelendiği söyleniyor.
    kopya skandalları yüzünden olabilir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    elemanın yorumuna bak ya

     

    ne güzel 2010-09-06 20:32:37

    kadir gecesinde dua ettim dedim ertelensin biraz çalışayım :D allah dua mı kabul etti


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    harika olmus bu erteleme 


    asdasdsa
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    gercekmi bu yaa..


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Biraz önce tv de izledim. Aof'de de bi astsubay tüm soruların cevaplarını bir kağıt a yazmıs, işaretlerken yakalanmış. Tüm sınavlarda inceleme başlamıs ve tus ile kpss ertelenmiş.

    Hadi hayırlı olsun...


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biraz önce tv de izledim. Aof'de de bi astsubay tüm soruların cevaplarını bir kağıt a yazmıs, işaretlerken yakalanmış. Tüm sınavlarda inceleme başlamıs ve tus ile kpss ertelenmiş.

    Hadi hayırlı olsun...


    -----------------------------
    general olmasın o.. atıldımı iftira askerlerin üstüne korgeneralden aşağı atılmıyorda. sen gene insaflısın heralde.... hey Allahım bunu bile askerle ilişkilendirdiniz.. yatacak yeriniz yok heralde öteki tarafta...

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    e ertelendide ne olacak o yeni hazırlanan sorular da birilerine servis edilecek eskileri gibi


    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Arıza mısın lan sen gece gece ?

    Tv de duyduğumu söylüyorum, götümden mi haber uyduruyorum aq. Sanki Allah bu askerler, bizde ülkemizi vatanımızı seviyoruz ama askerler sunu yapmaz, polis yapmaz, vekil yapmaz demiyoruz.

    Bir kerede ön yargı ile bakmayın olaya, izleyin görün. Her konuyu mutlaka siyasete, tartışmaya sokacaksınız aq


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    bu kadar olay varken yapmaları güvensizlik oluştururdu.


    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Biliyordum böyle olacağını  :D


    enjoy i'm vaccinated
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g3da
    g3da's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    hepten içine ettiler...

Toplam Hit: 5482 Toplam Mesaj: 37