Kpss Ön Lisans Ertelenmiş ?
-
oh oh süper ,)
-
5 ay sonra yapılsın :D
-
zaten girmekten vazgeçtim ertelenmeside bişeyi değiştirmedi...okul sağolsun 16sna kayıtları zorunlu tutunca:D artık öbür kpssye kaldık..ertelensede bize faydası yok
-
edit
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Arıza mısın lan sen gece gece ?
Tv de duyduğumu söylüyorum, götümden mi haber uyduruyorum aq. Sanki Allah bu askerler, bizde ülkemizi vatanımızı seviyoruz ama askerler sunu yapmaz, polis yapmaz, vekil yapmaz demiyoruz.
Bir kerede ön yargı ile bakmayın olaya, izleyin görün. Her konuyu mutlaka siyasete, tartışmaya sokacaksınız aq
-----------------------------
şizzofrenim hoja... bana tv azıyla konuşma ya olduğun gibi görün yada göründüğün gibi ol :D şerefe -
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Arıza mısın lan sen gece gece ?
Tv de duyduğumu söylüyorum, götümden mi haber uyduruyorum aq. Sanki Allah bu askerler, bizde ülkemizi vatanımızı seviyoruz ama askerler sunu yapmaz, polis yapmaz, vekil yapmaz demiyoruz.
Bir kerede ön yargı ile bakmayın olaya, izleyin görün. Her konuyu mutlaka siyasete, tartışmaya sokacaksınız aq
-----------------------------
şizzofrenim hoja... bana tv azıyla konuşma ya olduğun gibi görün yada göründüğün gibi ol :D şerefe
-----------------------------noluyo lan !
-
ilk defa bole çalıştım bi sınava ve sınav ertelendi nereye ayagımızı bastıksa b..k oluyor a.q :)
-
içine sıçtılar kopyanın da bir asaleti var tam levent kırcanın olacak o kadar programına benzedi çekimleri falan olsaydı kesin yaparlardı bir skeç bu ne ya her yerden bir sınav sorusu çıkıyor. Ne zamana ertelediler bakalım biz de girecektik. hayırlısı bakam.
-
Yarin belli olacagdi ya bugunden belli olmus mu.. himm..
-
Bu mezevenklerin her haltı yapacak kadar kabiliyeti var allah din kitap korkusu olmayan vatan sevgisinden yoksun insancıklar.
