Kpss Önlisans Sınav Yeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    bu ne yaa kafayı yedi iyice bunlar :D belki param yok gidemiyorum kolaydı o kadar.. gerçekten ilginç yani hala şaşkınım :)) umarım bana böyle bişey olmaz şehir içinde baya bi dolaşıyoruz zaten yetmedi bir de şehir dışı..


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ne yaa kafayı yedi iyice bunlar :D belki param yok gidemiyorum kolaydı o kadar.. gerçekten ilginç yani hala şaşkınım :)) umarım bana böyle bişey olmaz şehir içinde baya bi dolaşıyoruz zaten yetmedi bir de şehir dışı..


    -----------------------------
    4S kuralına tabi olarak paşa paşa gidecen sınava girmek istiyosan tabi =)

    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    ulen keşke bana da öyle bişi olsa istanbulda okul aramaktan iyidir. ama daha bişey gelmedi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    Hacı  :  benim  tercihim geldi ama kardeşimin tercihi dışında MALATYA geldi. bu nasıl bi dingilliktir laaaan


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    benim tercihlerde eskş bilecikti.ilki geldi.kendimi sınavı kazanmış gibi hissettim :| bir arkımın da sıralaması benimki gibiydi, ankara çıktı


    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Dert etme zira sınav ertelendi. OSYM 26 Eylülde yapılacak KPSS ve TUS sınavlarını ertelemiş. Nataşhaların dediği gibi. No problema

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aryan
    Aryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2010
    Erkek

    Olgunisik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dert etme zira sınav ertelendi. OSYM 26 Eylülde yapılacak KPSS ve TUS sınavlarını ertelemiş. Nataşhaların dediği gibi. No problema


    -----------------------------

    desene yarra yedik. o kadar anayasa-babayasa çalştık.


    Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam... Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum... // üzüldüm ben; üzdü
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hacı sıunav ertelendi ben biraz asılam :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 3604 Toplam Mesaj: 29