Kpss Ortaögretim Sorulari 28.11.2010
-
AglayanCocuk bunu yazdı:
-----------------------------
Kapesese böyle birşeymiş demek... Süreyi sonuna kadar kullandım... Hİç umudum yok.. Hangisi başkanlık sistemi ile yönetilir diyordu son soruda...ABDe dedim çıktım...
-----------------------------ne ?
öyle bir soru mu vardı :S
yoksa günün sazanı benmiyim?
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
AglayanCocuk bunu yazdı:
-----------------------------
Kapesese böyle birşeymiş demek... Süreyi sonuna kadar kullandım... Hİç umudum yok.. Hangisi başkanlık sistemi ile yönetilir diyordu son soruda...ABDe dedim çıktım...
-----------------------------ne ?
öyle bir soru mu vardı :S
yoksa günün sazanı benmiyim?
-----------------------------Ben önlisans olark girdim.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bacım gelmedi daha :)
irwada giriyodu
-----------------------------şimdi geldim sabah demiştim ben böle sınawın içine kusarım die kustum geldim :D
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bacım gelmedi daha :)
irwada giriyodu
-----------------------------şimdi geldim sabah demiştim ben böle sınawın içine kusarım die kustum geldim :D
-----------------------------kanka 90 mı 100 alıyosun :)))
tarih bittimi :)))
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bacım gelmedi daha :)
irwada giriyodu
-----------------------------şimdi geldim sabah demiştim ben böle sınawın içine kusarım die kustum geldim :D
-----------------------------kanka 90 mı 100 alıyosun :)))
tarih bittimi :)))
-----------------------------ulan süperdi ama elimi ağzıma götürdüm görewliyle göz göze kaldık tuttu beni koşturuo o ara kusuorum millet koptu :D
-
ftp://dokuman.osym.gov.tr/2010/2010KPSS2/
buraya düşmesini beklemekteyim..
-
hiç bu kadar motive olmamıştım o kadar güzel atmışım ki sınav bitene kadar içerde bekleyip hala atıyordum. Bilançoyu merak etmiyorum zaten belli.
-
Genel yetenek kısmı kolaydı bence matematikten yanlış değilse eğer mum sorularının 1. si 7 2. si 8,5 çıkıyodu.Genel kültür kısmı pavkırttı ben orduya kim başkomutanlık eder sorusunu genel kurmay başkanı yaptım sadece savaş durumunda cumhurbaşkanı ordununda başına geçiyodu diye hatırlıyodum oda yanlışmış demekki.Bi bok çıkmaz bu sınavdan da benim için.
-
Bu sorular ne zaman yayınlanacak:| güvenlik diye sıçmışlar resmen. Genel kültür'de yetiştiremeyeceğm korkusuyla sıçmışım:( bir mat sorusu vardı x+y+z=15 miydi y+z=5 y-x=1 felandı sanırım tam hatırlamıyorum y=? diyordu yapabilen var mı bunu? cevabı kaç acaba?
-
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------
Bu sorular ne zaman yayınlanacak:| güvenlik diye sıçmışlar resmen. Genel kültür'de yetiştiremeyeceğm korkusuyla sıçmışım:( bir mat sorusu vardı x+y+z=15 miydi y+z=5 y-x=1 felandı sanırım tam hatırlamıyorum y=? diyordu yapabilen var mı bunu? cevabı kaç acaba?
-----------------------------hocam cevabı 7 idi hatırladıgım kadarıyla soruyu yaz gene çözeyim soruyu yaptım çok kolay o soru ya onda mı takıldın ?
