Kpss Ortaögretim Sorulari 28.11.2010
-
olivetti bunu yazdı:
-----------------------------Bu sorular ne zaman yayınlanacak:| güvenlik diye sıçmışlar resmen. Genel kültür'de yetiştiremeyeceğm korkusuyla sıçmışım:( bir mat sorusu vardı x+y+z=15 miydi y+z=5 y-x=1 felandı sanırım tam hatırlamıyorum y=? diyordu yapabilen var mı bunu? cevabı kaç acaba?
-----------------------------hocam 3 tane denklem vardı x+y+z olanı -1 ile çarpıp taraf tarafa toplayınca sonuç çıkıyordu.Bende 7 diye hatırlıyorum
-
evet onun cevabı 7 genel kültür kastı beni ya
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bacım gelmedi daha :)
irwada giriyodu
-----------------------------şimdi geldim sabah demiştim ben böle sınawın içine kusarım die kustum geldim :D
-----------------------------kanka 90 mı 100 alıyosun :)))
tarih bittimi :)))
-----------------------------ulan süperdi ama elimi ağzıma götürdüm görewliyle göz göze kaldık tuttu beni koşturuo o ara kusuorum millet koptu :D
-----------------------------pisliksin varya :)
-
arkamdaki burnunu çekip çekip druyodu. ama öyle böyle değil nasıl balgam varsa adamda çek çek bitmiyo bide çektiğini yutuyo nasıl bi miğde var a.q :)
neyse genizden boğaza prdan ağıza gelio balgam ama nasıl ses çıkıyo ya miğdemizde bulanıyo en sonunda şiddetli bi tane daha çekti dayanamadım SIÇ azına yanim bide dedim millet yarıldı sınav mınav kalmadı Görevli tutanak tutarım toplu kopya çekildi diye çıt istemiyorum dedi bende oğlandaki balgam nası bi balgam arkadas çek çek bitmiyo ben böyle sınav olamam rahatsız oluyom dedim. onda uyardı ama nafile yine çekti sınav sonn akadar. çıkışta bulup dövecektim ama ya sabır dedim.
-
Şu anda ortaöğretim kpss Türkiye sonuncusu olarak yazmaktayım :F SAlladım geldim :)
-
3 yanlış 1doğruyu götürüyo muydu la ?
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
3 yanlış 1doğruyu götürüyo muydu la ?
-----------------------------4 yanlış müdür.
-
http://www.osym.gov.tr/Genel/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFF8DF7C92FCA5B4D05380B7B4044EFB0A3
beyler soruları ve cevaplarını yayınlamışlar.hem ön lisans hem de ortaöğretim..
amk moralim çok bozuk bok gibi gelcek sonucu bu ne böyle genel kültür (genel ezber) kısmından ters köşe oldum.Umarım sizin durumunuz iyidir
-
HolygaN bunu yazdı:
-----------------------------
zaten o kamyoncuları yakalarsam .kicem. en az 10 dk uğraştım ama yapamadım :D.. hsyk yı bende fena sallamışım. 7 yapmıştım. ayrıca anayasa mahkemesi üyeleri nasıl 12 yıl görev yapıyorlar. ömürlük mü aq. o da yanlış :D Sorular verilmeyecek mi
-----------------------------en basit soru idi o :D
