Kpssye Başvururken

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    ösym şifresi ile başvuru merkezine bile gitmeye gerek yokmuş.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    2010 kpss ye başvuranlarda sanırım internetten başvuruluyormuş :/

    ben daha önceden başvurmadım sanırım resmen göte geldim amk :/

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Evet hocam, malesef dediğin gibiymiş. Ben de göte geldim bazı götler yüzünden.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bugün gittim liseye. parayı yatırmadan gittim liseye. sonra para içeri kaçmasın diyye :D

    dedim hocam böle böle yanımda diploma flan yok. mezuniyet belgesi filan da yok.

    ama aöf kimliği var. bunla olurmu dedim. baktı 2011-2012 damgası var. olur dedi.

    gittim para yatırmaya, yatıdım tekrar okula döndüm. tc no yu verdim. hemen bilgilerim çıktı zaten.

    sonra aöf kimliğimi aldı. myo dan mezun olduğum okul filan çıktı. hemen kaydı yaptı adam.

    kardeşimi 4 yıllık okuyor. lise sonrası için giricekti. diploması filan yok ynaında üni de diploma.

    yanında öğrenci belgesi vardı. onu kabul etmediler :D ben benim iş de götlük çıkacak derken onda götlük çıktı :D ( bide bu 2010 da kayıt olup kpssye girmişti :D )

    sonra okuduğu liseyi aradı geçiçi mezuniyet belgesi aldı. onu faxlattırdı okul kayıt yaparken onu kabul etti. biraz müdür söylndi ama kabul etti.

     

    velhasıl kelam, aöf kimliğiniz varsa yanınızda hallediyorlar. diplomaya gerek yok. yada okuduğunuz liseyi arayın fax çeksinler. yarın son gün.


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 1602 Toplam Mesaj: 15