Kpssye Başvururken
-
ösym şifresi ile başvuru merkezine bile gitmeye gerek yokmuş.
-
2010 kpss ye başvuranlarda sanırım internetten başvuruluyormuş :/
ben daha önceden başvurmadım sanırım resmen göte geldim amk :/
-
Evet hocam, malesef dediğin gibiymiş. Ben de göte geldim bazı götler yüzünden.
-
bugün gittim liseye. parayı yatırmadan gittim liseye. sonra para içeri kaçmasın diyye :D
dedim hocam böle böle yanımda diploma flan yok. mezuniyet belgesi filan da yok.
ama aöf kimliği var. bunla olurmu dedim. baktı 2011-2012 damgası var. olur dedi.
gittim para yatırmaya, yatıdım tekrar okula döndüm. tc no yu verdim. hemen bilgilerim çıktı zaten.
sonra aöf kimliğimi aldı. myo dan mezun olduğum okul filan çıktı. hemen kaydı yaptı adam.
kardeşimi 4 yıllık okuyor. lise sonrası için giricekti. diploması filan yok ynaında üni de diploma.
yanında öğrenci belgesi vardı. onu kabul etmediler :D ben benim iş de götlük çıkacak derken onda götlük çıktı :D ( bide bu 2010 da kayıt olup kpssye girmişti :D )
sonra okuduğu liseyi aradı geçiçi mezuniyet belgesi aldı. onu faxlattırdı okul kayıt yaparken onu kabul etti. biraz müdür söylndi ama kabul etti.
velhasıl kelam, aöf kimliğiniz varsa yanınızda hallediyorlar. diplomaya gerek yok. yada okuduğunuz liseyi arayın fax çeksinler. yarın son gün.
