Kpssye Başvururken

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hacılar kpss ye başvururken istenen evraklar nedir ? tam bi sonuca ulaşamadım. 3g ile bğalanıyorum son 5 mb kotam kaldı resimler filan kapalı :)

    benim yanımda tc kimliğim dışında ve açık öğretim kimliği dışında bi belge yok. lise diplaması önlisans diplaması filan istiyorlar mı ?


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmuT38
    UmuT38's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2008
    Erkek

    haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.


    Eger "dokuz" CanLı oLsaydın biLe En fazLa "sekiz" kez kaçabiLirdin öLümden BiLki "yedi" düveLe suLtan oLsan dahi Yerin "aLtı" mekan oLacak sana En fazLa "beş" metre kumaş götürebiLeceksin Kapatacaksın "dört" açsanda gözünü Bu dünya "üç" günLük dünya AzraiLin yanında "iki" kat oLup yaLvarsanda nafiLe ELbet "bir" gün öLeceksin İşte o gün herşey "sıfır"dan başLayacak..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.


    -----------------------------

    hacı mezuniyet tarihimi biliyorum ama diplomam yada her hangi bir belgem yok yanımda :/

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    UmuT38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.


    -----------------------------

    hacı mezuniyet tarihimi biliyorum ama diplomam yada her hangi bir belgem yok yanımda :/
    -----------------------------

     

    yeterli mi  bu :/

     

    up up


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    diplomayı götürmesen kayıt yapmıyorlar diye biliyorum ve kimlik ve dekont şart


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    - bankaya para yatırdığına dair dekont
    - diploma fotokopisi
    - kimlik fotokopisi
    - ösym'nin sitesinden çıktısını alacağın "Aday Bilgi Formu"nun doldurulmuş hali

    edit: bunlarla ya bi okula gidersin ya da OSYM sitesinden doğru yaparsın, orada geçmis sınavlara ait bilgilerin varsa (foto, adres...vs) otomatik halleder. Tabi OSYM sitesine girmeden önce parayı Ziraat / VakıfBank veya Halkbank'tan birine yatırmış olman gerekiyor. Yatırdığın para sisteme otomatik geçiyor, sonrası site üzerinden...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    şimdi ödemeyi önce yatırdığımızdan hem paradan olup hemde sınavdan olmayalım diye şey ediyorum :|

    daha önce öss tecrübelerimiz, ösym ile giriş-çıkışımız filan var. kullanıcı şifremi filan da biliyorum :|

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    Bir okula gitmen işini kolaylaştırır. Gittiğinde yeni şifre de alırsın, 2-3 TL.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Bauer bunu yazdı:
    -----------------------------

    - bankaya para yatırdığına dair dekont
    - diploma fotokopisi
    - kimlik fotokopisi
    - ösym'nin sitesinden çıktısını alacağın "Aday Bilgi Formu"nun doldurulmuş hali

    edit: bunlarla ya bi okula gidersin ya da OSYM sitesinden doğru yaparsın, orada geçmis sınavlara ait bilgilerin varsa (foto, adres...vs) otomatik halleder. Tabi OSYM sitesine girmeden önce parayı Ziraat / VakıfBank veya Halkbank'tan birine yatırmış olman gerekiyor. Yatırdığın para sisteme otomatik geçiyor, sonrası site üzerinden...


    -----------------------------

    hoca sen yukarıdaki maddeler de ciddi misin?


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    OSYM amca öyle diyo:

    http://f1207.hizliresim.com/z/9/9kyu3.jpg

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    bugün gittim kaydımı yaptırdım.

    geçen hafta bana, diploma aslı yada onaylı sureti, paranın yattığına dair dekont, osym den çıkarılan aday başvuru formu ve nüfusumun yanımda olması gerektiğini söylediler. bu gün gittim, sadece doldurduğum aday başvuru formunu verdim. 3 lira para istediler başkada bişey sormadan yaptılar kaydımı.

    anladığım;

    daha önceden sistemde kaydın varsa birşey sormuyorlar. parayı yatırmamışsanda sistem uyarı veriyo kayıt yaptırmıyo. sen hazırlıklı git. olsı bi aksilikte tekrar uğraşma. çarşamba son gün ve tekrar uzatmıcaklarmış. bugün haberlerde söyledi.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1603 Toplam Mesaj: 15