Kpssye Başvururken
-
hacılar kpss ye başvururken istenen evraklar nedir ? tam bi sonuca ulaşamadım. 3g ile bğalanıyorum son 5 mb kotam kaldı resimler filan kapalı :)
benim yanımda tc kimliğim dışında ve açık öğretim kimliği dışında bi belge yok. lise diplaması önlisans diplaması filan istiyorlar mı ?
-
haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.
-
UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.
-----------------------------hacı mezuniyet tarihimi biliyorum ama diplomam yada her hangi bir belgem yok yanımda :/
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------UmuT38 bunu yazdı:
-----------------------------haci sadece gittim parayı yatırdım direk gidip kayıt oldum eger mezunsan 2 yıllıktan mezuniyet tarihini istiyolar. sadece o var.
-----------------------------hacı mezuniyet tarihimi biliyorum ama diplomam yada her hangi bir belgem yok yanımda :/
-----------------------------yeterli mi bu :/
up up
-
diplomayı götürmesen kayıt yapmıyorlar diye biliyorum ve kimlik ve dekont şart
-
- bankaya para yatırdığına dair dekont
- diploma fotokopisi
- kimlik fotokopisi
- ösym'nin sitesinden çıktısını alacağın "Aday Bilgi Formu"nun doldurulmuş hali
edit: bunlarla ya bi okula gidersin ya da OSYM sitesinden doğru yaparsın, orada geçmis sınavlara ait bilgilerin varsa (foto, adres...vs) otomatik halleder. Tabi OSYM sitesine girmeden önce parayı Ziraat / VakıfBank veya Halkbank'tan birine yatırmış olman gerekiyor. Yatırdığın para sisteme otomatik geçiyor, sonrası site üzerinden... -
şimdi ödemeyi önce yatırdığımızdan hem paradan olup hemde sınavdan olmayalım diye şey ediyorum :|
daha önce öss tecrübelerimiz, ösym ile giriş-çıkışımız filan var. kullanıcı şifremi filan da biliyorum :|
-
Bir okula gitmen işini kolaylaştırır. Gittiğinde yeni şifre de alırsın, 2-3 TL.
-
Bauer bunu yazdı:
------------------------------ bankaya para yatırdığına dair dekont
- diploma fotokopisi
- kimlik fotokopisi
- ösym'nin sitesinden çıktısını alacağın "Aday Bilgi Formu"nun doldurulmuş hali
edit: bunlarla ya bi okula gidersin ya da OSYM sitesinden doğru yaparsın, orada geçmis sınavlara ait bilgilerin varsa (foto, adres...vs) otomatik halleder. Tabi OSYM sitesine girmeden önce parayı Ziraat / VakıfBank veya Halkbank'tan birine yatırmış olman gerekiyor. Yatırdığın para sisteme otomatik geçiyor, sonrası site üzerinden...
-----------------------------hoca sen yukarıdaki maddeler de ciddi misin?
-
OSYM amca öyle diyo:

-
bugün gittim kaydımı yaptırdım.
geçen hafta bana, diploma aslı yada onaylı sureti, paranın yattığına dair dekont, osym den çıkarılan aday başvuru formu ve nüfusumun yanımda olması gerektiğini söylediler. bu gün gittim, sadece doldurduğum aday başvuru formunu verdim. 3 lira para istediler başkada bişey sormadan yaptılar kaydımı.
anladığım;
daha önceden sistemde kaydın varsa birşey sormuyorlar. parayı yatırmamışsanda sistem uyarı veriyo kayıt yaptırmıyo. sen hazırlıklı git. olsı bi aksilikte tekrar uğraşma. çarşamba son gün ve tekrar uzatmıcaklarmış. bugün haberlerde söyledi.
