Kripto Kredi Kartı Redotpay
-
Bende yeni yeni Redotpay'i araştırıyordum. Bize detaylı bilgi verebilir misin? Komisyon oranları hakkında. Mesela kripto cüzdanımızdan aktarım yapınca ne kadar? Veya harcamalarda ne kadar kesiyor? Bu arada kullanan bir kaç arkadaşım Türkiye şartlarında %99 kullanım imkanı ve sorun yaşamadıklarını söylüyorlar. Mağazalar,dönerciler vs vs. Ülke değiştirilmesi gerektiğini bende duymuştum.
-
mkyb bunu yazdı
Örnek veriyorum 100 TL yüklesem ne kadar komisyon kesiyor ? Ayrıca o 100 TL'yi harcayınca % kaç komisyon kesiyor ?
Normalde cypher wallet kredi kartını kullanıyordum ama kesintileri yazmak için RedotPay kredi kartını 2 kere kullandım. Harcamayı TL para birimi ile yapma seçeneği açık kaldığı için TL harcama yaptım. Para yüklediğim için bir komisyon kesilmedi. Harcamalarımda FX komisyonu kesildi.
Kart ücreti:
- 4 USDT
Harcamalarım:
IYZICO - 245 TRY (+0.09 USD FX FEE)
Amazon - 119,90 TRY (+0.05 USD FX FEE)
Yüklemelerim:
+ 19,4884 USDT
Bonus
+ 10 USD (Kampanya)
Kalan: 13,2467 USDT ve 1,4448 USD
turkz tarafından 01/Ara/24 23:57 tarihinde düzenlenmiştir -
LynXMaSTeR bunu yazdı
Hocam italyada apple a iade yapmıştık bize puan yüklü kart verdiler ancak sadece italyada kullanabileceğimizi söylediler. Bunu senin sistemde harcayabilir miyiz acaba?
Hocam redotpaya para sadece kripto paraysa yükleniyor. Sana hediye çeki mi verdiler kredi kartı (visa mastercard vb.) gibi bir şey mi? Eğer kredi kartı gibiyse Apple cüzdana eklemeye çalış. Kullanırsın.
-
ejderoglu-G bunu yazdı
Bende yeni yeni Redotpay'i araştırıyordum. Bize detaylı bilgi verebilir misin? Komisyon oranları hakkında. Mesela kripto cüzdanımızdan aktarım yapınca ne kadar? Veya harcamalarda ne kadar kesiyor? Bu arada kullanan bir kaç arkadaşım Türkiye şartlarında %99 kullanım imkanı ve sorun yaşamadıklarını söylüyorlar. Mağazalar,dönerciler vs vs. Ülke değiştirilmesi gerektiğini bende duymuştum.
Sadece fx kesintisi oldu ve hesaplama 2 önceki mesajımda ve şu resimde:

Ben dijital versiyonunu kullanıyorum gayet sorunsuz. Apple Pay özelliği olması büyük kolaylık. Ülke değiştirmeye gerek yok. Türkiye'de görmememizin sebebi Türkiye bankalarının kartları ile Apple Pay kullanılamıyor. Yeter ki Apple Pay özellikli kartın olsun her yerde kullanırsın. -
Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu.
-
TheErne bunu yazdı
Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu.
Hacı abi sana botnete gerek yok :)
-
TheErne bunu yazdı
Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu.
ya bsg
-
Valla çalışıyür.
garga tarafından 02/Ara/24 21:00 tarihinde düzenlenmiştir -
garga bunu yazdı
Valla çalışıyür.
Heryerde geçmiyür. Nazar deydi.
-
garga bunu yazdıgarga bunu yazdı
Valla çalışıyür.
Heryerde geçmiyür. Nazar deydi.
Nasıl bir sorun oldu?
