Kripto Kredi Kartı Redotpay

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ejderoglu-G
    ejderoglu-G's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2021
    Homo

    Bende yeni yeni Redotpay'i araştırıyordum. Bize detaylı bilgi verebilir misin? Komisyon oranları hakkında. Mesela kripto cüzdanımızdan aktarım yapınca ne kadar? Veya harcamalarda ne kadar kesiyor? Bu arada kullanan bir kaç arkadaşım Türkiye şartlarında %99 kullanım imkanı ve sorun yaşamadıklarını söylüyorlar. Mağazalar,dönerciler vs vs. Ülke değiştirilmesi gerektiğini bende duymuştum. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    mkyb bunu yazdı

    Örnek veriyorum 100 TL yüklesem ne kadar komisyon kesiyor ? Ayrıca o 100 TL'yi harcayınca % kaç komisyon kesiyor ?

    Normalde cypher wallet kredi kartını kullanıyordum ama kesintileri yazmak için RedotPay kredi kartını 2 kere kullandım. Harcamayı TL para birimi ile yapma seçeneği açık kaldığı için TL harcama yaptım. Para yüklediğim için bir komisyon kesilmedi. Harcamalarımda FX komisyonu kesildi.

     

    Kart ücreti:

    - 4 USDT

    Harcamalarım:

    IYZICO - 245 TRY (+0.09 USD FX FEE)

    Amazon - 119,90 TRY (+0.05 USD FX FEE)

     

    Yüklemelerim:

    + 19,4884 USDT

    Bonus

    + 10 USD (Kampanya)


    Kalan: 13,2467 USDT ve 1,4448 USD

     

    turkz tarafından 01/Ara/24 23:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Hocam italyada apple a iade yapmıştık bize puan yüklü kart verdiler ancak sadece italyada kullanabileceğimizi söylediler. Bunu senin sistemde harcayabilir miyiz acaba?

    Hocam redotpaya para sadece kripto paraysa yükleniyor. Sana hediye çeki mi verdiler kredi kartı (visa mastercard vb.) gibi bir şey mi? Eğer kredi kartı gibiyse Apple cüzdana eklemeye çalış. Kullanırsın. 


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    ejderoglu-G bunu yazdı

    Bende yeni yeni Redotpay'i araştırıyordum. Bize detaylı bilgi verebilir misin? Komisyon oranları hakkında. Mesela kripto cüzdanımızdan aktarım yapınca ne kadar? Veya harcamalarda ne kadar kesiyor? Bu arada kullanan bir kaç arkadaşım Türkiye şartlarında %99 kullanım imkanı ve sorun yaşamadıklarını söylüyorlar. Mağazalar,dönerciler vs vs. Ülke değiştirilmesi gerektiğini bende duymuştum. 

    Sadece fx kesintisi oldu ve hesaplama 2 önceki mesajımda ve şu resimde:



    Ben dijital versiyonunu kullanıyorum gayet sorunsuz. Apple Pay özelliği olması büyük kolaylık. Ülke değiştirmeye gerek yok. Türkiye'de görmememizin sebebi Türkiye bankalarının kartları ile Apple Pay kullanılamıyor. Yeter ki Apple Pay özellikli kartın olsun her yerde kullanırsın.

     

     

     


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheErne
    TheErne's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2024
    Erkek

    Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu. 


    Renegadealien
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    TheErne bunu yazdı

    Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu. 

    Hacı abi sana botnete gerek yok :)


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    TheErne bunu yazdı

    Herkes birbirinin sırtından para kazanacak dimi referans kodunu bu yüzden vermişsin. Ama bu bir gerçek para kazanma olayı değil bu olay Botnet ağı. Bu ağa kim girse telefonunun ekran kartı harcanacak mining virüsü yedirilip bitcoin madenciliği yapılacak. Taktik bu. 

    ya bsg


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Valla çalışıyür.

    garga tarafından 02/Ara/24 21:00 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    garga bunu yazdı

    Valla çalışıyür.

    Heryerde geçmiyür. Nazar deydi.


    anca gidersin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    garga bunu yazdı
    garga bunu yazdı

    Valla çalışıyür.

    Heryerde geçmiyür. Nazar deydi.

    Nasıl bir sorun oldu? 


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
Toplam Hit: 2557 Toplam Mesaj: 22
redotpay