folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Krishnamurti, Osho V.S. Ruhani Öğretmen Meseleleri



Krishnamurti, Osho V.S. Ruhani Öğretmen Meseleleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı

    Ferrarisini-satan-bilge geldi aklıma  bir de askerdeydik bir kadının müritleri falan gelmişti om falan fişman şeyler yapıyorlardı katıldık yok her gün cinsel organını tuzlu su ile yıkayacaksın garip şeyler anlatmışlardı çarşı iznin de gitmişdik aine :D bir arkadaşım var dı ismini unutum milet gözünü kapatmış bir şeyleri tekararlıyorlardı ben gülüyordum :D çok keyif almışdım iyi gelir deneyin derim yanın da hele arkadaşınız varsa kafasına falan da vurun hatunların göğüslerine bakıyordum pijlik olsun diye hayatım da o kadar gülmedim çocuk kovacaklar diyor sesizce bana ben de bunlar aşmış lan görmüyorlar transa geçmişler diyordum bir de sanırım bunlar dünya bankalarından fon alıyorlar. Bildiğim kadarı ile

    ferrarisini satan bilge tamamen kurgusal ve NLP olayını yedirmeye yönelik bi kitaptı. o yüzden hiç sevmedim. nlp olayına da gıcığım zaten. insanlarla bu kadar dalga geçilmez yav.

    edit : son cümlem de nlp için, alıntı yaptığım mesajdaki olay ve elemanlar için herhangi bi değerlendirmeye gerek görmüyorum çünkü ne olduklarını bile anlamadım.

    Prometheus tarafından 24/Ağu/12 05:59 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    YasamaK bunu yazdı

    Ferrarisini-satan-bilge geldi aklıma  bir de askerdeydik bir kadının müritleri falan gelmişti om falan fişman şeyler yapıyorlardı katıldık yok her gün cinsel organını tuzlu su ile yıkayacaksın garip şeyler anlatmışlardı çarşı iznin de gitmişdik aine :D bir arkadaşım var dı ismini unutum milet gözünü kapatmış bir şeyleri tekararlıyorlardı ben gülüyordum :D çok keyif almışdım iyi gelir deneyin derim yanın da hele arkadaşınız varsa kafasına falan da vurun hatunların göğüslerine bakıyordum pijlik olsun diye hayatım da o kadar gülmedim çocuk kovacaklar diyor sesizce bana ben de bunlar aşmış lan görmüyorlar transa geçmişler diyordum bir de sanırım bunlar dünya bankalarından fon alıyorlar. Bildiğim kadarı ile

    ferrarisini satan bilge tamamen kurgusal ve NLP olayını yedirmeye yönelik bi kitaptı. o yüzden hiç sevmedim. nlp olayına da gıcığım zaten. insanlarla bu kadar dalga geçilmez yav.

    zaten asker de 3 sayfa okudum sıkıldım dijital kale ile bittirdim :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bu Osho Amerika'da biyoterrör saldırısı yapmış çok enteresan.  


    enjoy i'm vaccinated
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

     

    Osho gerçekten iyidir. mutlaka birşeyler katar insana. bakış açını değiştirmene katkı sağlar veya tamamen de değiştirebilir zamanla. okuyana da bağlı.
     kimi anlamaz, kiminin eğilimi yoktur, kiminin ilgisi yoktur, kimi okumak için okur. özellikle meşhur olduğundan dolayı mutlaka çok fazla kişi vardır "okudum" demek için okuyan.

    bunları ruhani öğretmen diye kakalamak da ayrı mevzu. kendine birşeyler katabiliyorsan faydalan. karakterine güzel şeyler eklemenin nesi kötü? bu kadar basit mesele aslında.

     

     

    Hocam gerçekten Osho muhteşem, videolarını izliyorum youtube'dan müthiş zihin açıyor. Fakat bir terör eylemi olmuş neden böyle bir şey yapar çözemedim.

    Fatih tarafından 24/Ağu/12 20:37 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    Fatih bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

     

    Osho gerçekten iyidir. mutlaka birşeyler katar insana. bakış açını değiştirmene katkı sağlar veya tamamen de değiştirebilir zamanla. okuyana da bağlı.
     kimi anlamaz, kiminin eğilimi yoktur, kiminin ilgisi yoktur, kimi okumak için okur. özellikle meşhur olduğundan dolayı mutlaka çok fazla kişi vardır "okudum" demek için okuyan.

    bunları ruhani öğretmen diye kakalamak da ayrı mevzu. kendine birşeyler katabiliyorsan faydalan. karakterine güzel şeyler eklemenin nesi kötü? bu kadar basit mesele aslında.

     

     

    Hocam gerçekten Osho muhteşem, videolarını izliyorum youtube'dan müthiş zihin açıyor. Fakat bir terör eylemi olmuş neden böyle bir şey yapar çözemedim.

     

    adam hakkında çok şey söyleniyor ve birçok da iddia var. okuyarak bunları bulabilir ve kendiniz bi sonuca varabilirsiniz.

    tembel ipnetorlar için özet geçeyim =)

    adam amerikada organizasyonu ve söylemleriyle iktidarı çok rahatsız ediyor. özellikle direkt olarak valiye başkana yönelik söylemleri olmuş yanlış işler yapıyorlar gibisinde. bundan dolayı baskı görüyor. en sonunda davalar açılıyor, fakat adamın bir türlü suçunu açığını bulamıyorlar. organizasyonunu yok etmek istiyorlar. hatta savcının lafı vardır evet adam suçsuz ama bu organizasyonu yok etmek için mecburduk onu suçlamaya gibisinden. organizasyon dediğim de kendisini sevenler, sözlerini dinleyenlerin oluşturduğu birşey. adam zaten videoalrda gördüğünüz gibi gayet sakin biri. yani kendi organizasyonu üzerinde bile hakimiyeti yok, daha doğrusu böyle bi amacı yok.

    mesela bi dönem adam 4 yıl süren suskunluk meditasyonu yapıyor. bişey konuşmuyor kimseyle. bu dönemde sekreteri saçma salak işler yapıyor götü kalkıyor falan. adamın sikinde değil müdahale etmiyor. çünkü niyeti bu değil. adamın derdi bunlar değil ki. ama karının yaptıkları tabi osho reyizin üstüne kalıyor. çünkü sekreter yapınca osho'nun organizasyonu yaptı oluyor.

     

    başka iddialar da müridleriyle seks yapıyo falan diye. oysa buna yönelik bir tane bile delil yok, bir kişi çıkıp evet beni sikti dememiş. adam demiş ki cinsellik duygunuzu bastırmayın, cinsellik kötü bişey değil. tabi bu laflar birilerinin de zoruna gidince çamur at izi kalsın.

    96 tane rolce-roysu varmış mesela bu konuda da çok fazla eleştiri var. bunlar parayla alınan şeyler değil. hep bağış olarak gelmiş. osho'ya da sorulunca ne bu rolceroyslar diye adam diyor ki "insanlar sürekli bunu soruyor, ne zaman yeni rolce roysların gelmesi kesilecek diye. insanlar sormayı bıraktığı zaman kesilecek." diyor. tabi sayfalarca açıklaması var, aklımda kalan ilk cümlesi bunun gibi birşeydi. merak eden okuyabilir. türkçesi olmadığından kopyalamadım.

     

    adamın belki tek bi hatası var, o da bir çeşit sağlık kampları gibi kamplar oluşturması. zaten istenmemesi burdan çıkıyor. bu kamplarda meditasyon yapılıyor, beslenmeye dikkat ediliyor vücut ve ruhu arındırmaya yönelik çalışmalar yapılıyor. zamanla gelenler artınca bir kasaba kadar nüfus oluyor bu kamplarda ve osho da bunu geliştirince zamanla devletlerin dikkatini çekiyor. nereye gitse sen ayrı devlet mi kurucan terörist misin diye kovuluyor. oysa hiçbir zaman bir suçunun ispatlanması bi yana elle tutulur bir suç bile atılamıyor kendisine.

    Prometheus tarafından 24/Ağu/12 20:54 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 2934 Toplam Mesaj: 16