KTM Duke 200 2017
-
-
Birde 0 sıfır 2016 mı alayım yoksa 0 2017 mi ?
-
motordan anlamamda bu saaten sonra ne alınacaksa 2018 alınmalı
-
-
-
Abs li al.
-
Ktm'nin 250 ve 390 serilerinde abs ve kaydirmali debriyaj standart geliyor.. Üzerinde metzeller lastik var iyidir..
Ama arkadaşlarda uyarmışlar ne alırsan al Abs olmazsa olmazlarin arasinda olsun...
-
Hocam biraz daha bekle birikim ile Suziki GSR 600 alsan ve Yamaha mt-7 pahalı mı olur acaba bunlar benim de hevesim var ama bi türlü para denk gelmiyor.
-
JuMaN bunu yazdı
Hocam biraz daha bekle birikim ile Suziki GSR 600 alsan ve Yamaha mt-7 pahalı mı olur acaba bunlar benim de hevesim var ama bi türlü para denk gelmiyor.
hocam bu makinelerin şakası yok. ybr den sonra direkt 600-700 cc seri bi makine kullanmak riskli olabilir.
-
guzel makine tek derdi pahali yedek parca. ama 200luk alet alacagina hacimi buyutme zamanin geldiyse buyuk hacimli al derim.
-
McM bunu yazdı
Ktm'nin 250 ve 390 serilerinde abs ve kaydirmali debriyaj standart geliyor.. Üzerinde metzeller lastik var iyidir..
Ama arkadaşlarda uyarmışlar ne alırsan al Abs olmazsa olmazlarin arasinda olsun...
Ben bu ABS siz alma konusuna katılmıyorum hocam. Aldigim İleri sürüş eğitiminde bile ABS li motorlar ABS devreye girmeden panik fren yapmak ögretildi. Eğitmenin söylediği tam olarak şu 'sürekli ABS devreye giren bir sürüş hatalı sürüştür' o yüzden ABS li ABS siz değilde bu işin ileri sürüş eğitimini mutlaka alınmalı..
