folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kübada Sosyalizm



Kübada Sosyalizm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    ben şey duymuştum küba hakkında dünyada WHO (dünya sağlık örgütünü) nun doktorlarından çok doktoru varmış dünyada .. ve kişi başına 150 doktor düşermiş..

     

    gerçekten süper bir ülke..


    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    sosyalizm in öngördüğü eşitlik ilkesi kadar saçma başka birşey hatırlamıyorum.. eşitlik var denen yerde gerçek eşitsizlik başlar ... (bu benm kişisel düşüncem).. artk harbiden şu provakasyon misali konular açılmasa diye umut ediyorum....

    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    79adam
    79adam's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    teorik olarak sosyalizmi veya kapitalizmi tartışabileceğim bi insan olamayacağın konusunda süphelerim beni haklı çıkardı söylediklerin kapitalist basının yalanlarından ve kulaktan dolma bilgilerden İLERİ GİTMİYOR

    takılınsın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flayk
    flayk's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2006
    Erkek

    79adam bunu yazdı:
    -----------------------------
    teorik olarak sosyalizmi veya kapitalizmi tartışabileceğim bi insan olamayacağın konusunda süphelerim beni haklı çıkardı söylediklerin kapitalist basının yalanlarından ve kulaktan dolma bilgilerden İLERİ GİTMİYOR
    -----------------------------

    başkalarının fikirlerini benimsemedim benimsememde bana göre doğrular wardır we bunlarda ilerlemeye dewam ederim

     


    aLLeSz VooR Me LaNd fl@yk De HaNdEn DiE AaN OnZe vLaG KoMeN MoGeN BrEkEn ToeN JiJ WeG WaS HeB Ik HeT BeGrEpEn DaT Ik Me ZelF NieT WaS ZoNdEr JoU MijN GeZiChT iS OuD GeWoRdEn zOaLs WijN En DaN BeLaNgRijK GeWoRdEn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------
    sosyalizm in öngördüğü eşitlik ilkesi kadar saçma başka birşey hatırlamıyorum.. eşitlik var denen yerde gerçek eşitsizlik başlar ... (bu benm kişisel düşüncem).. artk harbiden şu provakasyon misali konular açılmasa diye umut ediyorum....
    -----------------------------

    Doğarken 400 milyon borçla doğmak, acımasız eğitim sisteminde babanın parası yok diye eğitim hakkından mahrum bırakılma, 

    üniversitelerin bilimsel olmayan eğitimi ve de paralı olan tarafı, bitirdekten sonra iş sıkıntısı çekilmesi, 

    çocuk işçilerden oluşan ölüm ordularının olması, tershanelerde taşeron firmalar yüzünden yaşanan ölümlerin olması, 

    sorumlu olmadığın kuruma bile vergi ödemen çok hoşuna gidiyorsa sözüm yok! 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.

    bi dandik yazı var diye diğer herşeyi yok sayamayız evet Küba fakir, küba cahil , küba dağınıktır.


    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.

    bu amerikancıların ve amerikancı medyanın bize kübanın yanlış yönlerini göstermesi sonucu gelişen bir olgudur.

    İnsanların kafasına bu sistemin kesinlikle yanlış olduğu yargısı kazınmaktadır.(aynı türkiyedeki gecekonduların dünya medyasına

    yansıması ve türkiyenin çöl olduğunun kanadadaki insanlara benimsetilmesi gibidir.) 


    -----------------------------

    O komprador gürühun sözcülerinden Financial Times adlı burjuva yayını "Küba'da paralı özel okullar, paralı sağlık sistemi var" diyecek kadar aşşağılık olmuştur. Neticede bunu duyan bizim sermaye sınıfının yayın organları halkı kandırmak için

     çok iyi bir şekilde kullanmaktadır. 


    -----------------------------

    Şaka mısın la sen :)
    Olm hayal dünyasında mı yaşıyorsun ?
    Gerçekleri kabul etmedikten sonra senin gerçeklerin olsa ne olur.
    Öncelikle temel gerçekleri kabul et ki kendi gerçeklerini sorgulayabilesin.
    Böyle dik başlılıkla gitmez bu iş.
    Ayrıca Antikky'e de sonuna kadar katılıyorum.
    Ütopyada yaşıyorsunuz sizler.
    [Özgürlük, özgürlük dilemekle olmaz.] Bunu öğrenin.

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Antikky bunu yazdı:
    -----------------------------
    bahsettiğiniz kadar süper bi ülke olsa,hergece amerikaya kaçak insan taşınmazdı.halk turistlerden para dilenmezdi.geceleri turistlere yönelik fahişelik olayları olmazdı.ne ülkeymiş bre küba sanki bana utopia(!)
    -----------------------------

     amerikaya kaçanlar  uyuşturucu kaçakçılığını kübada yapamayanlar olmasın ?  ((:


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    ontedi : 

    koyun gibi güdülmektense önüme ne gelirse onu yemektense nasıl yaşayacağımı başkaları belirleyecekse hangi arabaya bineceğimden bugün ne yiyeceğime karar verememektense ;

    gerekirse eşşek gibi çalışır bey gibi de yerim yediğimin aldığımın vergisini veririm gereksiz kurumlara da vergi veririm çünkü sonuçta ne istiyorsam alabildiğim bir ülkededirim yada günün birinde canım isterse o kurum işime yarayabilir bu yüzden de veririm çalışmazsam aç kalırım çalışıp kafamı kullanırsam da bunları yapabilir istediğimi yer istediğimi giyer istediğim arabaya binerim ithal meyve de yerim yerli de yerim

    * yani bunlar göreceli düşünceler dostum fazla takmamak gerekir :]


    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------
    Emrow bunu yazdı:
    -----------------------------

    Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.

    bu amerikancıların ve amerikancı medyanın bize kübanın yanlış yönlerini göstermesi sonucu gelişen bir olgudur.

    İnsanların kafasına bu sistemin kesinlikle yanlış olduğu yargısı kazınmaktadır.(aynı türkiyedeki gecekonduların dünya medyasına

    yansıması ve türkiyenin çöl olduğunun kanadadaki insanlara benimsetilmesi gibidir.) 


    -----------------------------

    O komprador gürühun sözcülerinden Financial Times adlı burjuva yayını "Küba'da paralı özel okullar, paralı sağlık sistemi var" diyecek kadar aşşağılık olmuştur. Neticede bunu duyan bizim sermaye sınıfının yayın organları halkı kandırmak için

     çok iyi bir şekilde kullanmaktadır. 


    -----------------------------

    Şaka mısın la sen :)
    Olm hayal dünyasında mı yaşıyorsun ?
    Gerçekleri kabul etmedikten sonra senin gerçeklerin olsa ne olur.
    Öncelikle temel gerçekleri kabul et ki kendi gerçeklerini sorgulayabilesin.
    Böyle dik başlılıkla gitmez bu iş.
    Ayrıca Antikky'e de sonuna kadar katılıyorum.
    Ütopyada yaşıyorsunuz sizler.
    [Özgürlük, özgürlük dilemekle olmaz.] Bunu öğrenin.

    -----------------------------

    Gerçek olan nedir? Söyle kendi gerçeklerini, bak senin gerçeklerinle yaşıyoruz ülkede yalan nedir o zaman? 

    Benim dediklerimin aksini ispatlayabilirsen ne mutlu sana. Doğru ya tek gerçek sizdiniz! 

    Bir arkadaşta "herkes aynı tip"  gibi laf söylemiş. Ben sana  çalışmayanla çalışan bir olmayacak diyorum, neden lafı ters anlıyorsun.

    Herkes çalıştığı kadarı ile söz sahibi olacak.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
Toplam Hit: 3930 Toplam Mesaj: 30