Kübada Sosyalizm
-
ben şey duymuştum küba hakkında dünyada WHO (dünya sağlık örgütünü) nun doktorlarından çok doktoru varmış dünyada .. ve kişi başına 150 doktor düşermiş..
gerçekten süper bir ülke..
-
sosyalizm in öngördüğü eşitlik ilkesi kadar saçma başka birşey hatırlamıyorum.. eşitlik var denen yerde gerçek eşitsizlik başlar ... (bu benm kişisel düşüncem).. artk harbiden şu provakasyon misali konular açılmasa diye umut ediyorum....
-
teorik olarak sosyalizmi veya kapitalizmi tartışabileceğim bi insan olamayacağın konusunda süphelerim beni haklı çıkardı söylediklerin kapitalist basının yalanlarından ve kulaktan dolma bilgilerden İLERİ GİTMİYOR
-
79adam bunu yazdı:
-----------------------------
teorik olarak sosyalizmi veya kapitalizmi tartışabileceğim bi insan olamayacağın konusunda süphelerim beni haklı çıkardı söylediklerin kapitalist basının yalanlarından ve kulaktan dolma bilgilerden İLERİ GİTMİYOR
-----------------------------başkalarının fikirlerini benimsemedim benimsememde bana göre doğrular wardır we bunlarda ilerlemeye dewam ederim
-
tugra bunu yazdı:
-----------------------------
sosyalizm in öngördüğü eşitlik ilkesi kadar saçma başka birşey hatırlamıyorum.. eşitlik var denen yerde gerçek eşitsizlik başlar ... (bu benm kişisel düşüncem).. artk harbiden şu provakasyon misali konular açılmasa diye umut ediyorum....
-----------------------------Doğarken 400 milyon borçla doğmak, acımasız eğitim sisteminde babanın parası yok diye eğitim hakkından mahrum bırakılma,
üniversitelerin bilimsel olmayan eğitimi ve de paralı olan tarafı, bitirdekten sonra iş sıkıntısı çekilmesi,
çocuk işçilerden oluşan ölüm ordularının olması, tershanelerde taşeron firmalar yüzünden yaşanan ölümlerin olması,
sorumlu olmadığın kuruma bile vergi ödemen çok hoşuna gidiyorsa sözüm yok!
-
Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.
bi dandik yazı var diye diğer herşeyi yok sayamayız evet Küba fakir, küba cahil , küba dağınıktır.
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.
bu amerikancıların ve amerikancı medyanın bize kübanın yanlış yönlerini göstermesi sonucu gelişen bir olgudur.
İnsanların kafasına bu sistemin kesinlikle yanlış olduğu yargısı kazınmaktadır.(aynı türkiyedeki gecekonduların dünya medyasına
yansıması ve türkiyenin çöl olduğunun kanadadaki insanlara benimsetilmesi gibidir.)
-----------------------------O komprador gürühun sözcülerinden Financial Times adlı burjuva yayını "Küba'da paralı özel okullar, paralı sağlık sistemi var" diyecek kadar aşşağılık olmuştur. Neticede bunu duyan bizim sermaye sınıfının yayın organları halkı kandırmak için
çok iyi bir şekilde kullanmaktadır.
-----------------------------
Şaka mısın la sen :)
Olm hayal dünyasında mı yaşıyorsun ?
Gerçekleri kabul etmedikten sonra senin gerçeklerin olsa ne olur.
Öncelikle temel gerçekleri kabul et ki kendi gerçeklerini sorgulayabilesin.
Böyle dik başlılıkla gitmez bu iş.
Ayrıca Antikky'e de sonuna kadar katılıyorum.
Ütopyada yaşıyorsunuz sizler.
[Özgürlük, özgürlük dilemekle olmaz.] Bunu öğrenin. -
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
bahsettiğiniz kadar süper bi ülke olsa,hergece amerikaya kaçak insan taşınmazdı.halk turistlerden para dilenmezdi.geceleri turistlere yönelik fahişelik olayları olmazdı.ne ülkeymiş bre küba sanki bana utopia(!)
-----------------------------amerikaya kaçanlar uyuşturucu kaçakçılığını kübada yapamayanlar olmasın ? ((:
-
ontedi :
koyun gibi güdülmektense önüme ne gelirse onu yemektense nasıl yaşayacağımı başkaları belirleyecekse hangi arabaya bineceğimden bugün ne yiyeceğime karar verememektense ;
gerekirse eşşek gibi çalışır bey gibi de yerim yediğimin aldığımın vergisini veririm gereksiz kurumlara da vergi veririm çünkü sonuçta ne istiyorsam alabildiğim bir ülkededirim yada günün birinde canım isterse o kurum işime yarayabilir bu yüzden de veririm çalışmazsam aç kalırım çalışıp kafamı kullanırsam da bunları yapabilir istediğimi yer istediğimi giyer istediğim arabaya binerim ithal meyve de yerim yerli de yerim
* yani bunlar göreceli düşünceler dostum fazla takmamak gerekir :]
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------
Emrow bunu yazdı:
-----------------------------Küba fakir, küba cahil , küba dağınık.
bu amerikancıların ve amerikancı medyanın bize kübanın yanlış yönlerini göstermesi sonucu gelişen bir olgudur.
İnsanların kafasına bu sistemin kesinlikle yanlış olduğu yargısı kazınmaktadır.(aynı türkiyedeki gecekonduların dünya medyasına
yansıması ve türkiyenin çöl olduğunun kanadadaki insanlara benimsetilmesi gibidir.)
-----------------------------O komprador gürühun sözcülerinden Financial Times adlı burjuva yayını "Küba'da paralı özel okullar, paralı sağlık sistemi var" diyecek kadar aşşağılık olmuştur. Neticede bunu duyan bizim sermaye sınıfının yayın organları halkı kandırmak için
çok iyi bir şekilde kullanmaktadır.
-----------------------------
Şaka mısın la sen :)
Olm hayal dünyasında mı yaşıyorsun ?
Gerçekleri kabul etmedikten sonra senin gerçeklerin olsa ne olur.
Öncelikle temel gerçekleri kabul et ki kendi gerçeklerini sorgulayabilesin.
Böyle dik başlılıkla gitmez bu iş.
Ayrıca Antikky'e de sonuna kadar katılıyorum.
Ütopyada yaşıyorsunuz sizler.
[Özgürlük, özgürlük dilemekle olmaz.] Bunu öğrenin.
-----------------------------Gerçek olan nedir? Söyle kendi gerçeklerini, bak senin gerçeklerinle yaşıyoruz ülkede yalan nedir o zaman?
Benim dediklerimin aksini ispatlayabilirsen ne mutlu sana. Doğru ya tek gerçek sizdiniz!
Bir arkadaşta "herkes aynı tip" gibi laf söylemiş. Ben sana çalışmayanla çalışan bir olmayacak diyorum, neden lafı ters anlıyorsun.
Herkes çalıştığı kadarı ile söz sahibi olacak.
