Kübada Sosyalizm
-
sosyalizm,
yani şu demek ki, dayı kızı,
sosyalizm,
senin anlayacağın yani,
el kapısının yokluğu değil de
imkansızlığı.
ekmeğimizde tuz,
kitabımızda söz,
ocağımızda ateş oluşu hürriyetin,
yahut, başkası yel de,
sen yaprakmışsın gibi titrememek,
bunun tersi yahut...
sosyalizm,
devirmek dağları elbirliğiyle,
ama elimizin öz biçimi,
öz sıcaklığını yitirmeden.
yahut, mesela,
sevgilimizin bizden ne şan, ne para,
vefadan başka bişey beklemeyişi...
sosyalizm,
yani yurttaş ödevi sayılması bahtiyarlığın,
yahut, mesela,
-bu seni ilgilendirmez henüz-
esefsiz,
güvenle,
emniyetle,
gölgeli bir bahçeye girer gibi
girebilmek usulcacık ihtiyarlığa,
ve hepsinden önemlisi,
çocukların ama bütün çocukların,
kırmızı elmalar gibi gülüşü...
NAZIM HİKMET RAN -
amerikaya kim gitmek istemezki hergun duyariz bunlari hayatin isiklari bizi kandirabilir.kubalilarida oyle.
-
Anlamadığım bişey var.. :S Şimdi bu sitede Şeriatı savunanlar banlanıyor..Atatürk'ün kurduğu rejimi bozma emelleri ve hayalleri içinde olanlar banlanıyor..Peki bu sosyalistler rejimi değiştirmek istemiyormu? Cumhuriyeti yıkıp üzerine Sosyalizm temelli bir ülke kurmak istemiyorlarmı? Bu adamlarda sizin tabirinizle şeriatçılar gibi bölücü ve Atatürk'ün kurmus olduğu rejime karsı değillermi? Bana birisi açıklasın bunu??
-
Abendrot bunu yazdı:
-----------------------------
Anlamadığım bişey var.. :S Şimdi bu sitede Şeriatı savunanlar banlanıyor..Atatürk'ün kurduğu rejimi bozma emelleri ve hayalleri içinde olanlar banlanıyor..Peki bu sosyalistler rejimi değiştirmek istemiyormu? Cumhuriyeti yıkıp üzerine Sosyalizm temelli bir ülke kurmak istemiyorlarmı? Bu adamlarda sizin tabirinizle şeriatçılar gibi bölücü ve Atatürk'ün kurmus olduğu rejime karsı değillermi? Bana birisi açıklasın bunu??
-----------------------------kim banlıyor ?
3. Foruma takılan kullanıcılar, dinsiz, imansız, yobaz, yunan sempatizanı, Satanist, Nazist, Sadist yada bu tip ideolojilere sahip olabilirler, hakaret yada küfür etmedikleri sürece bu forum her tip insana açıktır, Önemli olan fikirleri paylaşmaktır.(Link)
-
hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..
-
Abendrot bunu yazdı:
-----------------------------
hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..
-----------------------------kim banlıyor ?
(benım bildigim bu hususta Ata"mıza hakaret edenler banlandı...)
-
Abendrot bunu yazdı:
-----------------------------
hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..
-----------------------------hocam ban sebeplerine bakarsan neden banlandığını anlarsın burda hergün şeriat falan filan tartışması oluyor ve bisürü adam yazı yazıyor yazdıkları yazıda
ileri gitmedikleri sürece(gerçektan garip şeyler,hakaretler fln) banlanan yok siteyi biraz takip etsen ne demek istediğimi anlarsın
-
Geçenlerde takvimin arkadasın da elmanın yaraları diye bir şey okudum vay be dedim ölüye versem dirilir o derece anlatmışlar ..
Buda hesap iyi iyi iyi..Antkky nin yazdıkları ne oluyor ?:)
edüt:Bırakın polemiği müridler ya.Boş işler varsa vatanım banane kübadan.
-
arkadaşlar geçen bir yerde okumuştum ve gerçekten ilgimi çekti. doğruluk payıda var.
dünya ülkelerinde karışıklık olmayan 2 ülke varmış. küba ve iran. karışıklık olmama sebebi olarakta bu ülkelerde abd konsolosluğu bulunmamasıymış. bence haklı :D
