folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kübada Sosyalizm



Kübada Sosyalizm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    79adam
    79adam's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek
    sosyalizm,
    yani şu demek ki, dayı kızı,
    sosyalizm,
    senin anlayacağın yani,
    el kapısının yokluğu değil de
    imkansızlığı.
    ekmeğimizde tuz,
    kitabımızda söz,
    ocağımızda ateş oluşu hürriyetin,
    yahut, başkası yel de,
    sen yaprakmışsın gibi titrememek,
    bunun tersi yahut...
    sosyalizm,
    devirmek dağları elbirliğiyle,
    ama elimizin öz biçimi,
    öz sıcaklığını yitirmeden.
    yahut, mesela,
    sevgilimizin bizden ne şan, ne para,
    vefadan başka bişey beklemeyişi...
    sosyalizm,
    yani yurttaş ödevi sayılması bahtiyarlığın,
    yahut, mesela,
    -bu seni ilgilendirmez henüz-
    esefsiz,
    güvenle,
    emniyetle,
    gölgeli bir bahçeye girer gibi
    girebilmek usulcacık ihtiyarlığa,
    ve hepsinden önemlisi,
    çocukların ama bütün çocukların,
    kırmızı elmalar gibi gülüşü...

    NAZIM HİKMET RAN

    takılınsın
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    amerikaya kim gitmek istemezki hergun duyariz bunlari hayatin isiklari bizi kandirabilir.kubalilarida oyle.

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abendrot
    Abendrot's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Anlamadığım bişey var.. :S Şimdi bu sitede Şeriatı savunanlar banlanıyor..Atatürk'ün kurduğu rejimi bozma emelleri ve hayalleri içinde olanlar banlanıyor..Peki bu sosyalistler rejimi değiştirmek istemiyormu? Cumhuriyeti yıkıp üzerine Sosyalizm temelli bir ülke kurmak istemiyorlarmı? Bu adamlarda sizin tabirinizle şeriatçılar gibi bölücü ve Atatürk'ün kurmus olduğu rejime karsı değillermi? Bana birisi açıklasın bunu??

    Ode To Melancholy.. Acı Ve Şarap..Verebileceğin En Ölümlü Tadı Ver Bana!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Abendrot bunu yazdı:
    -----------------------------
    Anlamadığım bişey var.. :S Şimdi bu sitede Şeriatı savunanlar banlanıyor..Atatürk'ün kurduğu rejimi bozma emelleri ve hayalleri içinde olanlar banlanıyor..Peki bu sosyalistler rejimi değiştirmek istemiyormu? Cumhuriyeti yıkıp üzerine Sosyalizm temelli bir ülke kurmak istemiyorlarmı? Bu adamlarda sizin tabirinizle şeriatçılar gibi bölücü ve Atatürk'ün kurmus olduğu rejime karsı değillermi? Bana birisi açıklasın bunu??
    -----------------------------

    kim banlıyor ?

     

    3. Foruma takılan kullanıcılar, dinsiz, imansız, yobaz, yunan sempatizanı, Satanist, Nazist, Sadist yada bu tip ideolojilere sahip olabilirler, hakaret yada küfür etmedikleri sürece bu forum her tip insana açıktır, Önemli olan fikirleri paylaşmaktır.(Link)


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abendrot
    Abendrot's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..

    Ode To Melancholy.. Acı Ve Şarap..Verebileceğin En Ölümlü Tadı Ver Bana!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    Abendrot bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..
    -----------------------------

    kim banlıyor ?

     

    (benım bildigim bu hususta Ata"mıza hakaret edenler banlandı...)


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Abendrot bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam onlarca örnek gösterebilirim sana..sırf dinci görüş belirttikleri için banlanan onlarca üye..
    -----------------------------

    hocam ban sebeplerine bakarsan neden banlandığını anlarsın burda hergün şeriat falan filan tartışması oluyor ve bisürü adam yazı yazıyor yazdıkları yazıda

    ileri gitmedikleri sürece(gerçektan garip şeyler,hakaretler fln) banlanan yok siteyi biraz takip etsen ne demek istediğimi anlarsın

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtmad
    tbtmad's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Geçenlerde takvimin arkadasın da elmanın yaraları diye bir şey okudum vay be dedim ölüye versem dirilir o derece anlatmışlar ..

    Buda hesap iyi iyi iyi..Antkky nin yazdıkları ne oluyor ?:)

    edüt:Bırakın polemiği müridler ya.Boş işler varsa vatanım banane kübadan.


    Kod yazmakla adam olunmaz:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    arkadaşlar geçen bir yerde okumuştum ve gerçekten ilgimi çekti. doğruluk payıda var.

    dünya ülkelerinde karışıklık olmayan 2 ülke varmış. küba ve iran. karışıklık olmama sebebi olarakta bu ülkelerde abd konsolosluğu bulunmamasıymış. bence haklı :D


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 3929 Toplam Mesaj: 30