Küçük Bir Antivirus Testi :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyRoN
    PyRoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Erkek
    Quawn in anlattığı program daa :)

    Programı vb ile yazdık source editor ilede mspass i import ettikki şifreleri okuyabilelim. Programın tam özelliği mspass export eder şifreleri buldurup bir txt ye kaydettirir. Txt de split yöntemiyle her şifre ve kullanıcıyı bir dizi ile internetteki benim sayfama yollar.


    Yürüüü Beaaa Ehli Deveee Endamını Göreyim,, Senle Geçen Günlerimin E*dadını S*keyim,, Mecnunmuyum Lan Bir a*m İçin Çöllere Düşeyim,, Senide Leylayida Mecnunuda S*keyim!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Sonuna kadar Kaspersky Internet Security. Aslında eskiden ZoneAlarm Internet Security kullanıodum ama mIRC'yi blockluodu oda

    I find your lack of faith disturbing.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    cukurovada bitdefender 1-0 öne gecti
    madem durum böle o zaman nod32 beraberliği sağladı durum 1-1.. (aslında bitdefenderın yaptıı daha ii ama nese:)
    ee mac berabere gidio atan kazansın :)

    gördüünüz gibi kasperskyı saymıorum bile.. :D

    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    fenerist07 sizde bir dönme meydana geldi, bir kasper diyorsunuz bir bitdefender..

    hoca şuan sana 10 tane zararlı yazlım yapayım.. bak bakalım kaspermi, bit mi yoksa nod mu bulacak.. Eğer istersen böyle birşey yapalım.. Yakalanması için çalıştabilirsin de exe yi.. ama sonuçlarına katlanırsın


    PyRoN o exe arkadaşın forumuna göre düzenlenmiştir... onu kullanamazsın.. arkadaşdan rica edersen belki senin için de ayarlar bi tane..

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ertan hoca bizi gene nod32 cevirdin avastın aq :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PKMBixi
    PKMBixi's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek
    Ertan hocam test güzel ellerine sağlık
    Yine Bildiklerini bizimle paylaştığın İçin teşekkürler

    ///(BİXİ)\\\\
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    ertan hoca evet kasper kullanıodum bi arkads server verdi forumda kasper bulamadı bitdefender ile nod buldu..
    cukurovayıda bitdefender budlu kasper bulamadı
    bende kasperi bıraktım :D
    nodda kullandım beenmedim pek tabi kişisel bişi
    seninde kasper kullandığın forumda tavsiye ettin zamanları hatırlıom ;)

    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca ben kasperi kötülemiyorum.. ondaki bütçe nod32 de olsaydı... :)

    ben ilk baştan beri nod32 nin güzel olduğunu biliyordum ancak kullanımı gerçekten çok zordu ya da bana o zamanlar öyle geliyordu.. o yüzden alternatif olarak kasperi sürdüm öne :)
    ama şuan nod32 nin o kadar zor olduğunu düşünmüyorum o yüzden güzel bir Anti-Virus

    Bir bilgisayarda

    Nod32,Spyware Doctor ve Zone alarm varsa bana göre yeterli derecede güvenli oluyor.. Bunu tek paket haline getiren programlar da var ama sonuçta kapladıkları alan aynı.. :) Ama o yazılımlar toplu olduğu için eksiklikleri olackatır, çünkü tek bir kısımda uzmanlığa inanan biriyim..O yüzden sadece birşeyde gerçekten en iyisidir..bana göre en iyi yazılımlarda bunlar :)

    Antivirusunüze veya firewallerinize güveniyorsanız test etmeye hazırım :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 7096 Toplam Mesaj: 29