folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kulağınıza Böyle Bişi Geldimi ?



Kulağınıza Böyle Bişi Geldimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Gözeneklerin kapanması olayı saçma, eğer kapansa zaten deri zarar görür. Bu hurafe...

    Gerçek nedeni insanın boş yere kendisini güzel gösterecem mantığı ile vucuduna zarar vermesi. Günah olan bu.

    Gel gör ki, Allaha ortak koşmak, kul hakı yemek, insan öldürmek ve ana babaya zarar vermek kadar günah değil...


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sen kendini şartlamışsın öyle bişi olmadığına, biz burda 50 tane kanıtta koysak inanmıcan, bi tanesi sormuştu bana bunu. gusul abdest olmaz dedim 2 saat anlattım durumu, bi süre sonra gitti gene yaptırdı dövmesini.

     

    Allah'a isyan değilmidir bu? diyorsunki ben bu vücudu beğenmedim, değiştiriyorum, bide böyle düşün??

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    Ne kadar saçma abdest kabul olmazmış o zaman dişine dolgu yaptıranında abdesti kabul değil ha abdest alıp yaptırıyorlarsa neden dövme içinde bunu savunmuyorlar. Bir yerde okumuştum eski Türklerde dövme çok kullanılırmış şimdi neden günah anlamıyorum.

    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek
    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

    Yok daha neler? Abartmayın isterseniz. Allah'a isyan falan diyerek yani. Altı üstü bir dövme günah mı sevap mı bilemiyorum o kadar dini bilgim yok ancak dövmenin Allah'a isyanla alakası olduğunu düşünmüyorum. O kadar abartılmamalı yani 


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    gecici döğmeler için öyle ama kalıcı döğme derinin altında olduğundan sorun yok die biliyom ;)

    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    öfff ağlıcam artık

    ya bu kadar nasıl salak konuşur din hocası anlamıyorum sizin din hocası dediğini adam nedir ya ??????

    ben çok az gördüm kendini geliştiren din hocası onun haricinde alayı bağnazdır ? hayatında kaç din kültürü hocan oldu derseniz profil bilgilerimi oku derim.

    saçma sapan konuşmayın ne demek deri altına su gimtiyo ? ulen deri altına su gitmiyorsa deri üstüne ter nasıl çıkıyor?

    lan deri terleme yapamazsa orası ölü deri olmazmı yoksam? vay anasını demekki su filan geçiyormuş.

     

    olay şu kitapta kendine bilerek zarar veriresen bedenine bu günahtır deniyormuş dövmedede acı çektiğin için bu günah olabilir.

     

    ama ilgilenmiyorum 3aya dövdürücem kendimi

     

     

    aferim bana

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    twilight_flame bunu yazdı:
    -----------------------------
    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

    Yok daha neler? Abartmayın isterseniz. Allah'a isyan falan diyerek yani. Altı üstü bir dövme günah mı sevap mı bilemiyorum o kadar dini bilgim yok ancak dövmenin Allah'a isyanla alakası olduğunu düşünmüyorum. O kadar abartılmamalı yani 


    -----------------------------

     nasıl bakarsan öyle görürsün, ben öyle görüyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    önemli olan derinin altına su gidip gitmemesi değil

    dövme bildiğiniz boyadan yapldığı için, vücutta bulunan boyanında altında deri olduğu için, bu dövme derinin suyla temasına engel teşkil etmekte ve abdest kabul olmamaktadır.

     


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    dertli bunu yazdı:
    -----------------------------

    önemli olan derinin altına su gidip gitmemesi değil

    dövme bildiğiniz boyadan yapldığı için, vücutta bulunan boyanında altında deri olduğu için, bu dövme derinin suyla temasına engel teşkil etmekte ve abdest kabul olmamaktadır.

     


    -----------------------------
    ulen müftü gibi kabul olmamaktadır diyorsun. ama dövmenin deri üstünde değil derinin altında olduğunu bilmiyorsun
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    vücutta kalıcı değişiklikler madem günah niye sünnet oluyoruz, doğduğumuz zaman ki orjinalliğimizi korumamız gerek :Q

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
Toplam Hit: 8714 Toplam Mesaj: 51