Kulağınıza Böyle Bişi Geldimi ?
-
Gözeneklerin kapanması olayı saçma, eğer kapansa zaten deri zarar görür. Bu hurafe...
Gerçek nedeni insanın boş yere kendisini güzel gösterecem mantığı ile vucuduna zarar vermesi. Günah olan bu.
Gel gör ki, Allaha ortak koşmak, kul hakı yemek, insan öldürmek ve ana babaya zarar vermek kadar günah değil...
-
sen kendini şartlamışsın öyle bişi olmadığına, biz burda 50 tane kanıtta koysak inanmıcan, bi tanesi sormuştu bana bunu. gusul abdest olmaz dedim 2 saat anlattım durumu, bi süre sonra gitti gene yaptırdı dövmesini.
Allah'a isyan değilmidir bu? diyorsunki ben bu vücudu beğenmedim, değiştiriyorum, bide böyle düşün??
-
Ne kadar saçma abdest kabul olmazmış o zaman dişine dolgu yaptıranında abdesti kabul değil ha abdest alıp yaptırıyorlarsa neden dövme içinde bunu savunmuyorlar. Bir yerde okumuştum eski Türklerde dövme çok kullanılırmış şimdi neden günah anlamıyorum.
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Yok daha neler? Abartmayın isterseniz. Allah'a isyan falan diyerek yani. Altı üstü bir dövme günah mı sevap mı bilemiyorum o kadar dini bilgim yok ancak dövmenin Allah'a isyanla alakası olduğunu düşünmüyorum. O kadar abartılmamalı yani
-
gecici döğmeler için öyle ama kalıcı döğme derinin altında olduğundan sorun yok die biliyom ;)
-
öfff ağlıcam artık
ya bu kadar nasıl salak konuşur din hocası anlamıyorum sizin din hocası dediğini adam nedir ya ??????
ben çok az gördüm kendini geliştiren din hocası onun haricinde alayı bağnazdır ? hayatında kaç din kültürü hocan oldu derseniz profil bilgilerimi oku derim.
saçma sapan konuşmayın ne demek deri altına su gimtiyo ? ulen deri altına su gitmiyorsa deri üstüne ter nasıl çıkıyor?
lan deri terleme yapamazsa orası ölü deri olmazmı yoksam? vay anasını demekki su filan geçiyormuş.
olay şu kitapta kendine bilerek zarar veriresen bedenine bu günahtır deniyormuş dövmedede acı çektiğin için bu günah olabilir.
ama ilgilenmiyorum 3aya dövdürücem kendimi
aferim bana
-
twilight_flame bunu yazdı:
-----------------------------
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Yok daha neler? Abartmayın isterseniz. Allah'a isyan falan diyerek yani. Altı üstü bir dövme günah mı sevap mı bilemiyorum o kadar dini bilgim yok ancak dövmenin Allah'a isyanla alakası olduğunu düşünmüyorum. O kadar abartılmamalı yani
-----------------------------nasıl bakarsan öyle görürsün, ben öyle görüyorum.
-
önemli olan derinin altına su gidip gitmemesi değil
dövme bildiğiniz boyadan yapldığı için, vücutta bulunan boyanında altında deri olduğu için, bu dövme derinin suyla temasına engel teşkil etmekte ve abdest kabul olmamaktadır.
-
dertli bunu yazdı:
-----------------------------önemli olan derinin altına su gidip gitmemesi değil
dövme bildiğiniz boyadan yapldığı için, vücutta bulunan boyanında altında deri olduğu için, bu dövme derinin suyla temasına engel teşkil etmekte ve abdest kabul olmamaktadır.
-----------------------------
ulen müftü gibi kabul olmamaktadır diyorsun. ama dövmenin deri üstünde değil derinin altında olduğunu bilmiyorsun -
vücutta kalıcı değişiklikler madem günah niye sünnet oluyoruz, doğduğumuz zaman ki orjinalliğimizi korumamız gerek :Q
