Kulaklık(Headset) Tavsiyesi...
-
Müridler bana 75-150 lira civarı mikrofonlu oyunlarda,filmlerde ve müzik dinlerken kullanabileceğim bi kulaklık lazım.Önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler...
-
-
Hocam kulakları pişiren tarzda almada bende var yazın kulaklarım pişik oluyor resmen baş ağısı yapıyor.Kulağı kapatan şey laylon yada deri vb bişi olmasın.
-
evet benim eski kulaklıklarda öyle kulakları yakıyor resmen acaba bu sennheıser da öylemi? kullanan varmı?
-
sennheiser micro kullanıyorum memnunun gerçi çok üst bir modeli değil bayağıdır kullanıyorum tık demedi
-
Bunun kulaklık içide deri gibi ama.
-
hocam alacaksan benden al İNDEX BİLGİSAYAR ın bayisiyiz. Limiti aşamassam kar edemiyorum... :D
-
sennheiser,koss,AKG benzeri markalar varsa geliyim hocam dikmende demi ankarada tabi bide indirim yaparsanız ^^
-
Avira bunu yazdı:
-----------------------------SENNHEISER PC151 KULAKLIK+MİKROFON
Kulaklıklarda Sennheıser tek geçerim hocam.
-----------------------------oyun için sennheiser süper fakat, ses için feln istiyosan technics derim tek geçerim beş geçerim :F
http://www.bircom.com burayı bi incele sennheiser tr distribütörü ve tanıdık.. bi ondan da fiyat alırız :)
-
http://www.bircom.com/lang_tr/products/ProductDetails.asp?cat=pg&PID=88
http://www.bircom.com/lang_tr/products/ProductDetails.asp?cat=pg&PID=91
bu ikisinin arasında kaldım hangisi daha iyi sizce? Birde ürünü Ankara'da bir yerden bulmam lazım o artık bana kalıyor :)Ne diyorsunuz beyler? Bide bunlarla film,mp3 vb. şeyler izlerken sorun olurmu sadece oyun içinmi iyi yoksa
-
161 modeli daha güzel gibi oyun müzik herşeyde idare eder seni hoca :)

