Kulaklık(Headset) Tavsiyesi...
-
biri bana bu senheiser in neden güzel olduğunu anatabilirmi adını her yerde duydum da
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
biri bana bu senheiser in neden güzel olduğunu anatabilirmi adını her yerde duydum da
-----------------------------Hocam en kaliteli kulaklık markalarından biridir Alman malıdır.Yani o piyasadaki sony,philips,creative in filan kulaklıklarından daha iyidir.Asıl işi o markanın profosyonel kulaklık üretmektedir.
-
Bide bunların tepesi ayarlanmıyormuş.Kafadan düşme kayma vb. sorunlar olurmu? Kullanan varmı hiç?
-
bilgisayar için walkman kulaklırına benzer kulaklık varmıdır?
Toplam Hit: 2681 Toplam Mesaj: 15
