Kullandıgınız Antivirüs Programları ?
-
antivirüs kullanmıyom ben.
-
Normalde kullanmıyorum ama ayda 1 comodyla genel temizlik yaparım..
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
norton 360 all in one ve malwaretebyte anti malware kullanıyorum. gayet memnunum.
-----------------------------Bende de norton ınternet securıty 2011 var , türkçe ve son derece memnunum, yanında mıcrosoft securıtty essentıals da var :).
-
AVG 2011 Int.Security
Toplam Hit: 1822 Toplam Mesaj: 15
