Kum Torbası
-
Peroksit bunu yazdı
Vallaha boks torbasına acayip hevesim varda tavanın amına koyarım diye korkuyorum :D bide evde fazla yer yok
Nasıl boks yapmayı bilmeyince bileklere birşeymi oluyormuş :D
Ben insan olmadığım için tahtaya felan yumruk atıyordum hiç acımıyor elim geçen aynaya attım birşey olmadı :D
Hocam çıplak elle vurmaya kalkarsan o elin 1 ayda kendine gelemez. Eldivenle bile çelışırken ters bir hareket bileğini incitmene neden olur. Çünkü karşındaki sabit duran birşey değil. Tüm gücünle vurduğun şey, açılı bir şekilde hareket eden oldukça ağır bir malzeme. Çalışmayı bilmeyen arkadaşların dikkatli olması gerek.
-
Peroksit;
işte bu tavani delmeden asmaya yarayan bir aparat varmiş nazi fotoğrafini koyarsa taniycaz nasil bişey :)
yok hocam öyle abartildiği gibi değil ya en az 20 dk isincaksin en az 20 dk da vücut esnetme hareketleri yapacaksin sonra
eldivenli dal hiçbirşey olmaz tabi adamin bileği inceyse vitaminsizse yapacak birşey yok
-
byorumcek bunu yazdı
Peroksit;
işte bu tavani delmeden asmaya yarayan bir aparat varmiş nazi fotoğrafini koyarsa taniycaz nasil bişey :)
yok hocam öyle abartildiği gibi değil ya en az 20 dk isincaksin en az 20 dk da vücut esnetme hareketleri yapacaksin sonra
eldivenli dal hiçbirşey olmaz tabi adamin bileği inceyse vitaminsizse yapacak birşey yok
Hocam megolomanlık olarak anlaşılacaksa da anlaşılsın ama ben becerikli bir insanımdır. :P Aparatı bir yerlerden bulamazsın. Kendin tasarlayacaksın. Demircilerde kare profil demirler olur. Kalın ve dayanıklı olur. 20 30 cm uzunluğunda kestirip tavana profili 4 - 5 yerinden monte edip, daha sonra kum torbasını o profile asarsan çok daha sağlam bir olay yaratmış olursun. O ağırlığın 1 dübele binmesi ile 4 - 5 dübele binmesi arasında fark olacaktır.
Caps yok ama AutoCAD ile çizeyim bak sana.

-
Şöyle birşey var bak. Gerçi çok pahalı, bir demirciye gitsen çok daha ucuza yapar bunu.
Bu kumtorbasında neye dikkat etmek gerekir? Bu neden bukadar ucuz mesela?
Benide gaza getirdiniz alsam mı acaba, hazır garajda tavandan sarkan kancada var :) Bide nasıl sakatlık yaratabilir bu? daha önce hiç uğraşmadım böyle birşeyle.
-
-
NaZi_ ;
hocam emeğin için teşekkürler anladim seni.
ontedi ;
kardeş o aparati 2 duvar arasina açmak gerekiyor ama iki duvar arasi çok uzak yetişmez
dargut;
hangi sporla ilgilenirsen ilgilen hocam vucudunu gerdirmeden isitmadan yapmaya kalkarsan sakatlik çikar sakatlik çikmasa
liflerin yirtilir vucut en az 20 dk da isiniyor e 20 dk da hareketlerle uğraşsan 40 dk 40 dk sonra başlicaksin başka bir ayrinti yok
-
binanın statik projesi falan varsa inşaat demirini bulup direk ona asman daha saglıklı olur görüşündeyim.
