Kum Torbası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    Peroksit bunu yazdı

    Vallaha boks torbasına acayip hevesim varda tavanın amına koyarım diye korkuyorum :D bide evde fazla yer yok 

    Nasıl boks yapmayı bilmeyince bileklere birşeymi oluyormuş :D

    Ben insan olmadığım için tahtaya felan yumruk atıyordum hiç acımıyor elim  geçen aynaya attım birşey olmadı :D

    Hocam çıplak elle vurmaya kalkarsan o elin 1 ayda kendine gelemez. Eldivenle bile çelışırken ters bir hareket bileğini incitmene neden olur. Çünkü karşındaki sabit duran birşey değil. Tüm gücünle vurduğun şey, açılı bir şekilde hareket eden oldukça ağır bir malzeme. Çalışmayı bilmeyen arkadaşların dikkatli olması gerek.


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    Peroksit;

    işte bu tavani delmeden asmaya yarayan bir aparat varmiş nazi fotoğrafini koyarsa taniycaz nasil bişey :)

    yok hocam öyle abartildiği gibi değil ya en az 20 dk isincaksin en az 20 dk da vücut esnetme hareketleri yapacaksin sonra 

    eldivenli dal hiçbirşey olmaz tabi adamin bileği inceyse vitaminsizse yapacak birşey yok


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    byorumcek bunu yazdı

    Peroksit;

    işte bu tavani delmeden asmaya yarayan bir aparat varmiş nazi fotoğrafini koyarsa taniycaz nasil bişey :)

    yok hocam öyle abartildiği gibi değil ya en az 20 dk isincaksin en az 20 dk da vücut esnetme hareketleri yapacaksin sonra 

    eldivenli dal hiçbirşey olmaz tabi adamin bileği inceyse vitaminsizse yapacak birşey yok

    Hocam megolomanlık olarak anlaşılacaksa da anlaşılsın ama ben becerikli bir insanımdır. :P Aparatı bir yerlerden bulamazsın. Kendin tasarlayacaksın. Demircilerde kare profil demirler olur. Kalın ve dayanıklı olur. 20 30 cm uzunluğunda kestirip tavana profili 4 - 5 yerinden monte edip, daha sonra kum torbasını o profile asarsan çok daha sağlam bir olay yaratmış olursun. O ağırlığın 1 dübele binmesi ile 4 - 5 dübele binmesi arasında fark olacaktır.

    Caps yok ama AutoCAD ile çizeyim bak sana.


     


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dargut
    dargut's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek

    Şöyle birşey var bak. Gerçi çok pahalı, bir demirciye gitsen çok daha ucuza yapar bunu.

    http://www.hepsiburada.com/liste/do-smai-rulmanli-kum-torbasi-asma-aparati-da-666/productDetails.aspx?productId=spordo666&categoryId=19276&SKU=SPORDO666#Gorseller

     

    Bu kumtorbasında neye dikkat etmek gerekir? Bu neden bukadar ucuz mesela?

    http://www.hepsiburada.com/liste/delta-boks-torbasi-60-x-25-aski-zincir-aparatli-dbt-6025/productDetails.aspx?productId=spordeltadbt6025&categoryId=27012987&SKU=SPORDELTADBT6025-S#Gorseller

    Benide gaza getirdiniz alsam mı acaba, hazır garajda tavandan sarkan kancada var :) Bide nasıl sakatlık yaratabilir bu? daha önce hiç uğraşmadım böyle birşeyle.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    http://urun.gittigidiyor.com/spor/kapi-barfiksi-ve-50x20-cm-kum-torbasi-bedava-xz-62581715


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byorumcek
    byorumcek's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    NaZi_ ; 

    hocam emeğin için teşekkürler anladim seni.

    ontedi ;

    kardeş o aparati 2 duvar arasina açmak gerekiyor ama iki duvar arasi çok uzak yetişmez

    dargut;

    hangi sporla ilgilenirsen ilgilen hocam vucudunu gerdirmeden isitmadan yapmaya kalkarsan sakatlik çikar sakatlik çikmasa

    liflerin yirtilir vucut en az 20 dk da isiniyor e 20 dk da hareketlerle uğraşsan 40 dk 40 dk sonra başlicaksin başka bir ayrinti yok

     

     


    Cahillerle yaptığım bütün tartışmaları kaybettim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    binanın statik projesi falan varsa inşaat demirini bulup direk ona asman daha saglıklı olur görüşündeyim.

Toplam Hit: 4187 Toplam Mesaj: 18