folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kum Torbası Hakkında



Kum Torbası Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı

    Bu tip aletler için ısınmak çok önemli.

    Ya aslında sporun en küçüğünden en büyüğüne kadar ısınmak çok önemli hayati sakatlıklara yol açıyor genelde ısınmak çoğu spor kazalarının %90'ı ısınmamazlıktandır yada yeteri kadar ısınmamaktır.

    O yüzden seçimi yap abi + bir ağırlık olduğu için hafif 1 koşu bile yapim desen pat diye incitebilirsin lif atabilirsin bir ton olay işte.

    Isınmak çok öneli çok o yüzden ısınmak için en güzel hemde gezmiş oluyorsun bisiklet çok önemli koşu vs yapmadan önce bile bisikletle ısınmak çok iyi gelir.

    o zaten önemli kural hocam :) tavsiyene sürekli uyuyorum.

    @retret

    abü, yeri gelirse tekme atarız. :R

    @path

    reyiz bilmiyorum artık bakacağız güçlü mü değilmi..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    geleyim yanına canın sıkıldıkca tekme salla bana :P

    şaka bi yana tekrar geçmiş olsun hacım :)


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    bacak egzersizlerine bak bir vucut sitesinden düzenli olarak bunları uygula artı olarak kendini öyle bir motive etki çok daha iyi olacak bacaklarım 100km yüriyicem vs diye kendine telkinler ver sporu yap gaz müzikler dinle yürüyüş yap

    bak 2. dediğim kendine telkin verdediğim yer varya en önemsiz gözüken yer gibi görünüyo fakat en önemlisi o motivasyon çok önemli geçem bi çıktım 15 km yürüdüm amq :D  az tabi 30 km yürüyebilirim :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Bodoslamaya iş yapma önce git doktora sor sonra tatlımı ısmarlarsın :)


    Hoop.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    uri boyka var ama :D, hocam doktoruna danışman en iyisi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sscheme
    Sscheme's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Doktora fizyoterapiste danış kardeş, biz seni yanlış yönlendirmeyelim, sakata gelmne şakası olmaz bu işlerin.


    Bütün mesajlarım ve konularım BSD Lisansı"yla lisanslanmıştır.
Toplam Hit: 3059 Toplam Mesaj: 17