folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kupa Cekme Ve Hacamat?



Kupa Cekme Ve Hacamat?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    Sencer bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam bende çıban vardı. çıbanı jiletle kesip kupa yardımıyla kanı akıtıyordum. bayağı rahatlatıyordu. zaten çıbanın ana kaynağı bi süre sonra açıldı 4 mm çapında bir parça çıktı içinden. iltihap gibi ama çok yoğun. onu çektim çıkardım ondan sonra geçti. bu kan akıtma işini 6-7 gün kadar yaptım ama

    Başka çıban sahiplerine kötü örnek olacaksın, sonra Şirpençe çıkan biri de bunu okuyup uygulamaya kalkınca nalları dikecek.

    aman hocam , sebep olmayalım. ama o çıkan parçayı görsen iyi ki yapmışsın derdin.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek

    ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    akenaton bunu yazdı

    ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)

    nerelisin ? nerde yaptırıyorsun .


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    ben annane ve babaneye yaptırıyorum.

    ispirtoyla çay bardağını ısıtıp yapiştiriyorlar sırtıma kuluçlara filan. çok iyi geliyor. yanlız daha hiç kan akıtmadım. genelde kaslar tutulduğunda yaptırıyorum ben.

    çay bardağı iş görüyor beyler illa özel kupa olcak diye bişey yok.

    yanlız etli butlu biri iseniz bardağın yarısını doldurursunuz :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    çok faydalı olan ve batılı birçok ünlünün yaptırdığı biliniyor

    ama bi türlü bana nasip olmadı o

    http://www.youtube.com/watch?v=BEv74F08-Fg


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek
    samaccc bunu yazdı
    akenaton bunu yazdı

    ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)

    nerelisin ? nerde yaptırıyorsun .

    bursa'da yaptırıyorum hocam.. dayımla yengem bu işin eğitimini fln aldılar profosyonel olarak yapıyolar.. 


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Manyak mısınız la bunu yaptıracağınıza gidin kan verin millete faydanız olsun bari.


    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tranceport
    tranceport's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    hiçbir işe yaramıyor ;)


    Atatürkçülük ölmez bir hedef, yükselen bir şereftir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    hacamat sünnettir. yaptırmak lazım arada. Ama yapan şinin ehli olacak. işin edep adabını bilecek.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    bukalemun bunu yazdı

    abi bi de başarı oranı yazmışsın kaynak nerde? randomize kontrollü çalışma olmadan ben de uydururum başarı oranı. Hiç bir bilimsel dayanağı olmayan olaylar. Kanıtlanmış bi yönü olsa güvenilir bir dergide yayını falan olurdu en azından. yapmayın.. ki şizofrenide sakinleştirici olarak yazılması resmen çığır açmış

    Daha öncede konusu açıldı bir sürü insanla tartıştık neyse bukalemunun dediğinin aynısı

Toplam Hit: 5615 Toplam Mesaj: 31