Kupa Cekme Ve Hacamat?
-
Sencer bunu yazdıtustanbakanadam bunu yazdı
hocam bende çıban vardı. çıbanı jiletle kesip kupa yardımıyla kanı akıtıyordum. bayağı rahatlatıyordu. zaten çıbanın ana kaynağı bi süre sonra açıldı 4 mm çapında bir parça çıktı içinden. iltihap gibi ama çok yoğun. onu çektim çıkardım ondan sonra geçti. bu kan akıtma işini 6-7 gün kadar yaptım ama
Başka çıban sahiplerine kötü örnek olacaksın, sonra Şirpençe çıkan biri de bunu okuyup uygulamaya kalkınca nalları dikecek.
aman hocam , sebep olmayalım. ama o çıkan parçayı görsen iyi ki yapmışsın derdin.
-
ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)
-
akenaton bunu yazdı
ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)
nerelisin ? nerde yaptırıyorsun .
-
ben annane ve babaneye yaptırıyorum.
ispirtoyla çay bardağını ısıtıp yapiştiriyorlar sırtıma kuluçlara filan. çok iyi geliyor. yanlız daha hiç kan akıtmadım. genelde kaslar tutulduğunda yaptırıyorum ben.
çay bardağı iş görüyor beyler illa özel kupa olcak diye bişey yok.
yanlız etli butlu biri iseniz bardağın yarısını doldurursunuz :D
-
çok faydalı olan ve batılı birçok ünlünün yaptırdığı biliniyor
ama bi türlü bana nasip olmadı o
-
samaccc bunu yazdıakenaton bunu yazdı
ben fırsat buldukça yaptırıyorum.. bi rahatsızlığım olmadığından direk bi faydasını da görmedim ama çıkan o pis kanı görmek bile yetiyo faydası olduğuna inanmaya.. bursa'da güvenilir hacamatçı var, dayım olur kendisi :)
nerelisin ? nerde yaptırıyorsun .
bursa'da yaptırıyorum hocam.. dayımla yengem bu işin eğitimini fln aldılar profosyonel olarak yapıyolar..
-
Manyak mısınız la bunu yaptıracağınıza gidin kan verin millete faydanız olsun bari.
-
hiçbir işe yaramıyor ;)
-
hacamat sünnettir. yaptırmak lazım arada. Ama yapan şinin ehli olacak. işin edep adabını bilecek.
-
bukalemun bunu yazdı
abi bi de başarı oranı yazmışsın kaynak nerde? randomize kontrollü çalışma olmadan ben de uydururum başarı oranı. Hiç bir bilimsel dayanağı olmayan olaylar. Kanıtlanmış bi yönü olsa güvenilir bir dergide yayını falan olurdu en azından. yapmayın.. ki şizofrenide sakinleştirici olarak yazılması resmen çığır açmış
Daha öncede konusu açıldı bir sürü insanla tartıştık neyse bukalemunun dediğinin aynısı
