

Kürdo Gururla Sunar - 2
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------http://img377.imageshack.us/img377/4076/orspccnd0.jpg
Bu yorumu yazan *mın evladı da bana ulaşırsa çok memnun kalacağım. Hani belki burnunda iki gram namus vardır..
-----------------------------ne yapalım kürdom onuda böle kabul edicez :/
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------http://img377.imageshack.us/img377/4076/orspccnd0.jpg
Bu yorumu yazan *mın evladı da bana ulaşırsa çok memnun kalacağım. Hani belki burnunda iki gram namus vardır..
-----------------------------onun anasını bizzat ben sikeyim. amına kodumun klavye delikanlısı ortaokul gençliği işte.
acınak haldeler..
-
yapma şunu kardeşim ...
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------http://img377.imageshack.us/img377/4076/orspccnd0.jpg
Bu yorumu yazan *mın evladı da bana ulaşırsa çok memnun kalacağım. Hani belki burnunda iki gram namus vardır..
-----------------------------boşverin bu oruspu çocugunu yaf beyin hücreleri cercevesinde kendini bi bok göstermeye çalışmış sözde 'qul' olacak yaa Farklı görüncek yaa hemen Farklı Bi yorum
Erkek Olsaydı DA adresiyle Teli'ni De yazsaydı Biz Ona Yorumu İçin Teşekkür Ederdik :)
-
Cr4zY bunu yazdı:
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------http://img377.imageshack.us/img377/4076/orspccnd0.jpg
Bu yorumu yazan *mın evladı da bana ulaşırsa çok memnun kalacağım. Hani belki burnunda iki gram namus vardır..
-----------------------------
onun anasını bizzat ben sikeyim. amına kodumun klavye delikanlısı ortaokul gençliği işte.
acınak haldeler..
-----------------------------boşverin bu oruspu çocugunu yaf beyin hücreleri cercevesinde kendini bi bok göstermeye çalışmış sözde 'qul' olacak yaa Farklı görüncek yaa hemen Farklı Bi yorum
Erkek Olsaydı DA adresiyle Teli'ni De yazsaydı Biz Ona Yorumu İçin Teşekkür Ederdik :)
-----------------------------Bütün Suç o dölün Anasında ya cümle tarikat o sebeble o götün anasına sarkıyo olsa gerek :\
--
Kürt sesin güzel lan ..tabi şarkı da :) Volyme III üde bekleriz::.
-
guzel ses )ilerle bencee