Kürdo Şarkı Söylüyor =)
-
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------
assiktir lan amkdumun internet aşığı :) bi kere de bişeyimi beğen lan dingil 10ur
-----------------------------
Düzgün insan olsan beğenecem :DBi kere gözüme girmedin lan biliyon mevzuları :D
-
offf offf kürdo hacım tam parçası seste güzel az içmedik a.q bu parçayla helal hoca. Canım alkol çekti bak senin yüzünden a.q
-
vayy kürdoma bak gariban ortamında yakmışlar ataşi çekiolar çekirdeği :D hLL olsun lem ses ii miş
-
helal be kürdom
süper yorumlamıssın
kasetin cıksın 1 milyon tane almazsam ( beleşe )
piç olayım bea !
-
hemen Tahribat grubuna alıyom dayı :)
http://www.youtube.com/group/tahribat
-
kürdo hacı acıtasyon cıkmıssın bea :) Hersey güzel ortam güzel ses iyi acıtasyonlar iyi de o sıcak havada güneşli havada ateş ne bea :D sende gelecek görüyom ben adanada baraj yolunda patlatırsın bi muzik ordan kapar bütün plakçılarb seni :P
-
kürdo ye beni yar beni :D
dehşetül vahşetbi sesin var amua goyyim
-
hakkaten güzelmis sesin ortam biraz komik olmus ama :D
-
Ses İyimiş, Bizimle Paylaştığın için Teşekkür ederim. Ortam Sıcak geldi bana.
-
kapalı yerde ateş mi yakılır leş gibi iss olmuşunuzdur a.k
Toplam Hit: 4409 Toplam Mesaj: 34
