Kürdo Şarkı Söylüyor =)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    kurdo bu Üçyolun ötesindeki inşaat değilmi ? :D

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    kapalı alan değil aslanda mekanı tam çekmedik yoksa is olmadık yani. evet kehanet özarcem :) en büyük hayalimiz bizim holding'in merkezini burası yapmak ;D mükemmel bir yer.

    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LGA
    LGA's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Kaç ses avcısı aradı istanbuldan bi bilseniz.. 'Gel buraya-ünlü yapacam seni-kaset çıkaracaz-türkiye seni konuşacak.. inşaat sakinlerinden olan ben ve görüntülerde görülen diğerleri engelledik yoksa bizimki kötü yolu yarılamıştı bile :D ismi bile hazırdı; "Kürdiye Ballıses" . . .     Neyseki biz varız.


    Lçizgiçizgiçizgi
Toplam Hit: 4408 Toplam Mesaj: 34