Kürdo Şarkı Söylüyor =)
-
kurdo bu Üçyolun ötesindeki inşaat değilmi ? :D
-
kapalı alan değil aslanda mekanı tam çekmedik yoksa is olmadık yani. evet kehanet özarcem :) en büyük hayalimiz bizim holding'in merkezini burası yapmak ;D mükemmel bir yer.
-
Kaç ses avcısı aradı istanbuldan bi bilseniz.. 'Gel buraya-ünlü yapacam seni-kaset çıkaracaz-türkiye seni konuşacak.. inşaat sakinlerinden olan ben ve görüntülerde görülen diğerleri engelledik yoksa bizimki kötü yolu yarılamıştı bile :D ismi bile hazırdı; "Kürdiye Ballıses" . . . Neyseki biz varız.
Toplam Hit: 4408 Toplam Mesaj: 34
