Kurs Kaydı (Öneri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Kursun tabiiki sana bir getirisi oluyor kursa giden çok arkadaşım oldu orda ders verende(Koç,Netron,Edutime,BilgeAdam) ama olay yazılıma gelince evde oturup ögrenebiliyorsun bunu görür bunu söylerim Sistemle,Networke gelince iş degişir tabiiki.Sertifika demişsin iyi hoşta sen sınava giriceksin girdigin sınavın sertifikası önemlidir ve onuda microsoft bile yapmaz anlaşmalı kurumları yapar bu ne Bilgeadamdır nede bilmem neresi.O kurumların sana verdigi Sertifikada birçok işini bilen insan kaynakları uzmanı tarafından önemsenmez.Önemli olan sertifika asıl sınava girip aldıgındır.

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Hoca illa kurs istersen ki ogrenmek amacli kurs

    http://www.netron.com.tr/nba/egt_df.asp

    netron un developer factory secenegini incele.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Computerwolf bir sınav parası 70-150 $ arası değişiyor demişsin adam ya 3. 4. sınavda kazanırsa ne olacak.

    1. kazanmak varken.O kadar emek uğraş zaman kaybı olacak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Computerwolf bir sınav parası 70-150 $ arası değişiyor demişsin adam ya 3. 4. sınavda kazanırsa ne olacak.

    1. kazanmak varken.O kadar emek uğraş zaman kaybı olacak.


    -----------------------------
    Dersanelere tonla para veren herkes öss'yi kazanıyormu? Buda o mantık evinde oturup adam gibi çalışsan denesen sınavları çözsen kazanırsın.BilgeAdama girenlerinde çogu ilk girişte alamıyor.Ben gitmedim ama en zor sınavlardan olan LPI202 aldım.Ciscoya gitmedim CCNP aldım.

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Hoca sinav konusuna gelince gider guncel dumplari ezberlersin sinava girersin ilk sinavda gecersin.

    1-Son 2-3 yldir mantik bu dump mantigi oldu.Adam ben sertifikayi alirim sonra kendimi gelistirirm diyor.Sertifikayi aliyor ise basvuruyor isveren bakiyor ulan bu salak sertifika almis ama bi bok anlamiyor diyor.Kovuluyor...

    2-Ayni sirkete isin pici olmus bir eleman basvuruyor , onunda sertifikasi var adam bilgisiyle gitmis almis.Isverenin gozunde artik sertifikalar deger kaybetmeye basliyor.Onceleri elinde sertifikan varsa o isten anladigini gosterirdi.Gunumuzde oyle degil bircok firma ise alirken kucuk testler yapiyor artik , sertifikalara guvenmiyor.

    3-Bu is sadece sertifikayla olmaz , once ogrenirsin bilirsin sonra bilgini belgelersin mantik bu olmalidir.Tama kursa gidersin o surecte ogrenirsin ama piyasa sadece sertifikasi olan adamlarla doldu.Benim cok yakin arkadasim mcse oldu gecen sene adam yemin ediyor format atamaz.Bu kadar net konusuyorum ve yuzunede soyluyorum bunu oglum sen nasil is yapmayi dusunuyorsun diyorum...gelistirecem gelistirecem kendimi diyor 1yildir yaptigi teksey cuzdaninda mcse kartini tasiyip sagda solda gosterip hava atmak...Yok benimde var ayni karttan artik piyasada mcse sertifikam var demeye cekiniyorum oyle ayaga dustu yani...

    4-Ben isimi yaparim gerisine karismam.Siz ogrenin kendinizi gelistirin zaten gidip sertifikasyon icin sinava girdiginizde catir catri yapar cikarsiniz ama birsey bilmeden sertifika almak o sertifikayi ayaga dusurmekten baska birsey yapmiyor.Gunumuzdede bircok kurs testking etutleri yaparak ogrencileri ezber uzerinden sinava hazirliyor sonrada 2000 ogrenciden 1600 tane mcse cikardik diyorlar.

    vene vidi vici.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 3801 Toplam Mesaj: 16