Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
Kurumsal Firmalar Ve Muhattap Bulamama
Kurumsal Firmalar Ve Muhattap Bulamama
-
futurist bunu yazdıPcK0 bunu yazdı
Üfürme bir telefon çöz her seferinde aynı şikayet ile tekrar telefonu servise ver. 3 kere aynı, 5 kere farklı arızadan telefon servise giderse değişim hakkın söz konusu. Kullan sende kanunun sana verdiği yetkileri al yeni telefonu bak keyfine.
Onunda yolunu bulmuşlar.
3 ü bulmasın diye arızayı farklı yazıyorlar.
5 i bulmasın diye de sorun bulunamadı diyorlar
Her gönderimde de 1 ay bekletiyorlar
@ozgunlu haklisin. Müşteri hizmetleri müşteriyi savsaklamak için kurulmuş.
Sen birde telekomu ara da gör.
10 defa aradim "ariza var ..ariza var "
başka birşey demiyor. Sonunda trafo ya kedi mi girmis dedim :)
3ü 5i kalmadı artık durum yukarıdaki arkadaşın yazdığı şekilde
-
hocam Samsung un Kore deki ana merkezine ingilizce güzel bi maille durumu anlatıp Türkiye'deki o teknik servisi şikayet etmeyi dene birde. belki işe yarar. Yurtdışında bu konularda çok hassaslar.
-
numanbaba bunu yazdı
hocam Samsung un Kore deki ana merkezine ingilizce güzel bi maille durumu anlatıp Türkiye'deki o teknik servisi şikayet etmeyi dene birde. belki işe yarar. Yurtdışında bu konularda çok hassaslar.
Nokia 5800 zamanında yapmıştım :) Cihaz bi türlü yapılmayınca kutuya koyup Finlandiya'ya yollamıştım 20 gün sonra Nokia Türkiye sıfır cihaz yolladı. Ardından Finlandiya'dan Nokia baskılı tişört gelmişti. :D
-
Çağrı merkezindeki elemandan ne istiyorsunki? o, yapabileceği herşeyi yapıp yardımcı olmaya çalışıyor. Sıkıntı teknik serviste herşey onların insiyatifinde.
-
ozgunlu bunu yazdıEkerci bunu yazdı
Hocam onlara ole dedikleri icin baska bisi diyemiolar. Yoksa onlarda bilio neyin ne oldugunu.
Samsun hangi servisle calisio bi yazabikir misin ?
birden fazla.
bunu yapan Destech bilişim
bayramdan sonra ümraniyede farklı bi servise vericem, onun adını da dedi de inan hatırlamıyorum hocam
Destech bilişimin sancaktepedeki yerine verseydin keşke. Dünyada o kadar memnun kaldığım bir yer olmadı henüz.
Vodafone'un eline düşmeyin ama.
-
Samsung'tan televizyon harici uzak durun.
Servise garantili laptopu verdik dedik ki harddisk arızalı. Yok dediler windows format atılması lazım 150 TL'ye atarız dediler, servisten geri aldık ben format attım. Yine aynı arıza, bu sefer dediler ki orijinal lisans olması lazım.
Dedim lanet olsun size. Gittim kendim harddisk aldım, mis gibi.
-
NoktaliVirgul bunu yazdıozgunlu bunu yazdıEkerci bunu yazdı
Hocam onlara ole dedikleri icin baska bisi diyemiolar. Yoksa onlarda bilio neyin ne oldugunu.
Samsun hangi servisle calisio bi yazabikir misin ?
birden fazla.
bunu yapan Destech bilişim
bayramdan sonra ümraniyede farklı bi servise vericem, onun adını da dedi de inan hatırlamıyorum hocam
Destech bilişimin sancaktepedeki yerine verseydin keşke. Dünyada o kadar memnun kaldığım bir yer olmadı henüz.
Vodafone'un eline düşmeyin ama.
Kadikoy de yapilmadi cihaz, bunlarin merkezine gonderildi.
-
mkyb bunu yazdı
Vodafone ile işi olan bana yazsın yardımcı olurum. Genel müdür gitmeyeydi iyiydi ama neyse.
Hocam 2014 yılında aldığımız 3g data hattını kapattirdik. Bayide imza da attık. Son bir fatura geleceğini söylediler onu da ödedik. Hat kapanmamış 3-4 ay daha bize para yazmış. 189 tl olmuş borç. Sonra beni geçen gün bir avukatlık bürosu aradı. 509 tl faiz ve masraflar ile birlikte ödemem gerektiğini söyledi. Bayiye gittim. İşletmeci değişmiş personel değişmiş muhatap yok. Müşteri hizmetleri zaten kimseye ulaştırmıyor. Avukatlık bürosuna da odemiyorum dedim. İsterseniz buyrun 200 TL vereyim dosya kapansın yoksa 1 kuruş daha fazla vermem dedim. Şimdi bu durumu nasıl çözerim? Bir yardımın olur mu?
O 509 tl büyük rakam değil. Haksız yere kuruş ödemek istemiyorum.