Kyk Borcu Olanlar Dikkat
-
Bana da bugun vergi dairesinden odeme emri geldi,almaz olaydim keske,alirken iyiydi de geri odemesi kotu. :)
-
14 milyar borcum var yüzde 6 yı sen düşün senelik :) 2009 da lisans 2010 da ise yüksek lisans bitti.
Girenin haddi hesabı yok bakalım ne zaman dayanır devlet gırtlağımıza.
-
01/10/2014 tarihinde baslayacakmış
bu noterde imzalatılan belgede katkı kredi 315 TL olarak yer alıyordu burda 360 TL acaba neden kaynaklanıyor ?
hata ödenen tutar bu kadarmış , neden 360 TL istiyorlar
Tarih Tutar Banka Şubesi Üniversite Adı 02/01/2012 142.50 TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ 03/01/2011 190.00 TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
EmQceR tarafından 01/Ağu/13 14:56 tarihinde düzenlenmiştirToplam 332.50 -
şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?
-
rapidhacker550 bunu yazdı
şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?
günü gününe ödersen faizsiz. benim gibi 7 ay ödemezsen 100 lira faizli :|
bende ödemedim ödemedim vergi dairesi girince işin içine seve seve gittim bi kısmını yatırdım. yinede hepsini yatırmadım bundan sonra 2 aylık taksitleri 1 ayda ödeyip vergi dairesinden kurtulmaya bakacm ebesinn amınada mk dairesi.
-
rapidhacker550 bunu yazdı
şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?
zaten önce bi faizli ödüyorsun.. örnek : 10000 aldın 11000 olarak ödüceksin okul bittikten 2 sene sonra.. düzenli ödemen halinde..
eğer düzenli ödemeleride geçiktirirsen bu sefer 11000 üzerine günlük faizde işlemeye başlar.
EDİT : FOXXY farklı açıklamış benim bildiğim bu şekilde.
EDİT 2 : eğer çok ihtiyacınız yoksa almayın arkadaşlar, kıt kanaat geçinin.. o para alırken tatlı geliyor bedava geliyormuş gibi geliyor çok çar çur ediliyor.. ödemeye gelince zor.
mephisto tarafından 01/Ağu/13 16:49 tarihinde düzenlenmiştir -
rapidhacker550 bunu yazdı
şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?
+1 eğer faizli ödüyorsakta faiz miktarını nasıl hesaplayabiliyoruz?
GUS tarafından 01/Ağu/13 16:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Bosverin la almayin su krediyi falan,bas belasi ya.
-
GUS bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdı
şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?
+1 eğer faizli ödüyorsakta faiz miktarını nasıl hesaplayabiliyoruz?
aylık
sana her ay 200 liralık bi satır veriyor onun yanınada faizini.
diyelim 5 ay ödemedin. 5 ay önceki 200 liranın faizini işliyor her 200 liraya ayrı faiz işliyor. en gerideki 200 lira en eski borç olduğundanda en çok ona faiz geliyor.yani her 200 ün faizi ayrı. her gün biraz daha katlanıyor yani.
devlet faizi az diyordum bende ama çokda az değilmiş. bu şekilde her ay birbirini katlıyor.
@mephisto hocam senin dediğin ayrı, o senedi imzalarken senin dediğin olay. benim dediğim faiz ödemeleri yapmadığında işletilen faiz.
bi o senin dediğin var bide benim gibi ödemeyenlerin extra ödediği faiz var.
-
çok zor durumda değilsenniz evet almayın. alırken çok tatlıydı. hele yaz aylarında ama şimdi acı acı çıkıyor :)
