folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kyk Borcu Olanlar Dikkat



Kyk Borcu Olanlar Dikkat

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    Bana da bugun vergi dairesinden odeme emri geldi,almaz olaydim keske,alirken iyiydi de geri odemesi kotu. :)


    Bortubocek sever
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    14 milyar borcum var yüzde 6 yı sen düşün senelik :) 2009 da lisans 2010 da ise yüksek lisans bitti.

    Girenin haddi hesabı yok bakalım ne zaman dayanır devlet gırtlağımıza.


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    01/10/2014 tarihinde baslayacakmış

    bu noterde imzalatılan belgede katkı kredi 315 TL olarak yer alıyordu burda 360 TL acaba neden kaynaklanıyor ?

    hata ödenen tutar bu kadarmış , neden 360 TL istiyorlar

    TarihTutarBanka ŞubesiÜniversite Adı
    02/01/2012 142.50 TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
    03/01/2011 190.00 TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
    Toplam
    332.50
    EmQceR tarafından 01/Ağu/13 14:56 tarihinde düzenlenmiştir

    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?

    günü gününe ödersen faizsiz. benim gibi 7 ay ödemezsen 100 lira faizli :|

     

    bende ödemedim ödemedim vergi dairesi girince işin içine seve seve gittim bi kısmını yatırdım. yinede hepsini yatırmadım bundan sonra 2 aylık taksitleri 1 ayda ödeyip vergi dairesinden kurtulmaya bakacm ebesinn amınada mk dairesi.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?

    zaten önce bi faizli ödüyorsun.. örnek : 10000 aldın 11000 olarak ödüceksin okul bittikten 2 sene sonra.. düzenli ödemen halinde..

    eğer düzenli ödemeleride geçiktirirsen bu sefer 11000 üzerine günlük faizde işlemeye başlar.

     

    EDİT : FOXXY farklı açıklamış benim bildiğim bu şekilde.

    EDİT 2 : eğer çok ihtiyacınız yoksa almayın arkadaşlar, kıt kanaat geçinin.. o para alırken tatlı geliyor bedava geliyormuş gibi geliyor çok çar çur ediliyor.. ödemeye gelince zor.

    mephisto tarafından 01/Ağu/13 16:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    rapidhacker550 bunu yazdı

    şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?

    +1 eğer faizli ödüyorsakta faiz miktarını nasıl hesaplayabiliyoruz?

    GUS tarafından 01/Ağu/13 16:45 tarihinde düzenlenmiştir

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bloom
    Bloom's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2011
    Erkek

    Bosverin la almayin su krediyi falan,bas belasi ya.


    Bortubocek sever
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    GUS bunu yazdı
    rapidhacker550 bunu yazdı

    şimdi kyk'ya başvuruyoruz mezun olunca günügünüe ödersek devlet faizli mi alıyor faizsiz mi ?

    +1 eğer faizli ödüyorsakta faiz miktarını nasıl hesaplayabiliyoruz?

    aylık

    sana her ay 200 liralık bi satır veriyor onun yanınada faizini.


    diyelim 5 ay ödemedin. 5 ay önceki 200 liranın faizini işliyor her 200 liraya ayrı faiz işliyor. en gerideki 200 lira en eski borç olduğundanda en çok ona faiz geliyor.

    yani her 200 ün faizi ayrı. her gün biraz daha katlanıyor yani.

    devlet faizi az diyordum bende ama çokda az değilmiş. bu şekilde her ay birbirini katlıyor.

     

    @mephisto hocam senin dediğin ayrı, o senedi imzalarken senin dediğin olay. benim dediğim faiz ödemeleri yapmadığında işletilen faiz.

    bi o senin dediğin var bide benim gibi ödemeyenlerin extra ödediği faiz var.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    çok zor durumda değilsenniz evet almayın.  alırken çok tatlıydı. hele yaz aylarında ama şimdi acı acı çıkıyor :)


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 4070 Toplam Mesaj: 29