folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kyk Facebook Vb Yasagı



Kyk Facebook Vb Yasagı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    1 haftada niye bitiyor?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    ben gecen sene toplu almadim. arasinif olarak ilk defa almaya baslamistim. fbjs.facebook.com diye giriyoduk onceden simdi onu da engellediler bizde

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hocalar burslar vs. aralık sonunda açıklanır ocak ayının 7 sinde ilk bursunuzu alırsınız. burs çıkmayanlar okula gelecek olan senedi fln imzalicaklar. ilk bursu bankadan elden alıyorsunuz sonra kart veriliyor. ayrıca kimse toplu halde alacam diye sevinmesin! 2007 de dahil olmak üzere 3 yıldır burslar toplu halde verilmiyor. bunun yerine şöyle bir işlem yapıyorlar. lisans okuyorsunuz diyelim. 4. yılın haziran ayında mezun oluyorsunuz bursunuz o yılın eylül ayında kesiliyor. vermedikleri ayı bu şekilde kapatıyorlar... aynı şekilde önlisanslar için de geçerli


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    -----------------------------
    Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    -----------------------------
    Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)

    -----------------------------

    seni çok pis keklemişler hoca :) çunku bende 2008 girişliyim :)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    -----------------------------
    Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)

    -----------------------------

    seni çok pis keklemişler hoca :) çunku bende 2008 girişliyim :)


    -----------------------------
    he aq millet beni keklemek için topluca bankadan ihtiyaç kredisi çekti 360 ar milyon 180 de kendilerinde vardı sonra o parayı sırf beni keklemek için ota boka harcadık. Hocam gözümle gördüm ya birlikte gidip çektik bankdan verdiler hatta gişeden aldık. Ama şöyle bir durum var 2. kayıtlarda gelmiş elmanlardı bunlar. kasım ayı gibi almıştık parayı belkide eylül ekim kasımı vermişlerdir.bunlara özel bir durumdur ha? olamaz mı olabilir:)

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    forumda vardı bi ara.anti hukuk mu neydi.bulamadım aq : s


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    -----------------------------
    Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)

    -----------------------------

    benı ayar etme bılader. 2007 girişliyim kımmıs senın o toplu olan arkadaşların t.şk kebabı yapıp mılletı umutlandırmayın yok öyle bir şey. Saçma sapan dedıkodular yaymaktakı mantıgınız nedır anlayamadım. 4 senedır her yenı alacaklara bu dedıkodu yayılıyor adamalr kredı kartına yüklenıp sonra da borç ödeme derdıyle uğraşıyorlar 

    TOPLU ÖDENME OLSUN DOMALARIM KONAKTA bu kadar iddialıyım beyler sakın ınanmayın mılletı yuz de yuz dıyorum toplu moplu hıkaye.....


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    drexler bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
    -----------------------------

    son 3 senede böyle bişi varmı :)

    yok öyle bişi. umutlanma.


    -----------------------------
    Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)

    -----------------------------

    benı ayar etme bılader. 2007 girişliyim kımmıs senın o toplu olan arkadaşların t.şk kebabı yapıp mılletı umutlandırmayın yok öyle bir şey. Saçma sapan dedıkodular yaymaktakı mantıgınız nedır anlayamadım. 4 senedır her yenı alacaklara bu dedıkodu yayılıyor adamalr kredı kartına yüklenıp sonra da borç ödeme derdıyle uğraşıyorlar 

    TOPLU ÖDENME OLSUN DOMALARIM KONAKTA bu kadar iddialıyım beyler sakın ınanmayın mılletı yuz de yuz dıyorum toplu moplu hıkaye.....


    -----------------------------
    Ağzımı bozacam şimdi. Lan niye kendime sövdüreyim aq aldı arkadaşlarım yalan mı söyleyeceğim ben hele ki böyle beni bağlamayan bir konuda. Aldılar diyorum ALDILAR.2008 yılında arkadaşlarım 540 tl yani 3 aylık toplu kredi aldılar. İnanmayan mikime kadar.2008 yılında alındığı 2010 da alınacağı anlamına gelmez her dakika yönetmeliklerin değiştiği ülkemizde herşey mümkün.

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
Toplam Hit: 3251 Toplam Mesaj: 24