Kyk Facebook Vb Yasagı
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------1 haftada niye bitiyor?
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-
ben gecen sene toplu almadim. arasinif olarak ilk defa almaya baslamistim. fbjs.facebook.com diye giriyoduk onceden simdi onu da engellediler bizde
-
hocalar burslar vs. aralık sonunda açıklanır ocak ayının 7 sinde ilk bursunuzu alırsınız. burs çıkmayanlar okula gelecek olan senedi fln imzalicaklar. ilk bursu bankadan elden alıyorsunuz sonra kart veriliyor. ayrıca kimse toplu halde alacam diye sevinmesin! 2007 de dahil olmak üzere 3 yıldır burslar toplu halde verilmiyor. bunun yerine şöyle bir işlem yapıyorlar. lisans okuyorsunuz diyelim. 4. yılın haziran ayında mezun oluyorsunuz bursunuz o yılın eylül ayında kesiliyor. vermedikleri ayı bu şekilde kapatıyorlar... aynı şekilde önlisanslar için de geçerli
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-----------------------------
Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :) -
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-----------------------------
Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)
-----------------------------seni çok pis keklemişler hoca :) çunku bende 2008 girişliyim :)
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-----------------------------
Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)
-----------------------------seni çok pis keklemişler hoca :) çunku bende 2008 girişliyim :)
-----------------------------
he aq millet beni keklemek için topluca bankadan ihtiyaç kredisi çekti 360 ar milyon 180 de kendilerinde vardı sonra o parayı sırf beni keklemek için ota boka harcadık. Hocam gözümle gördüm ya birlikte gidip çektik bankdan verdiler hatta gişeden aldık. Ama şöyle bir durum var 2. kayıtlarda gelmiş elmanlardı bunlar. kasım ayı gibi almıştık parayı belkide eylül ekim kasımı vermişlerdir.bunlara özel bir durumdur ha? olamaz mı olabilir:) -
forumda vardı bi ara.anti hukuk mu neydi.bulamadım aq : s
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-----------------------------
Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)
-----------------------------benı ayar etme bılader. 2007 girişliyim kımmıs senın o toplu olan arkadaşların t.şk kebabı yapıp mılletı umutlandırmayın yok öyle bir şey. Saçma sapan dedıkodular yaymaktakı mantıgınız nedır anlayamadım. 4 senedır her yenı alacaklara bu dedıkodu yayılıyor adamalr kredı kartına yüklenıp sonra da borç ödeme derdıyle uğraşıyorlar
TOPLU ÖDENME OLSUN DOMALARIM KONAKTA bu kadar iddialıyım beyler sakın ınanmayın mılletı yuz de yuz dıyorum toplu moplu hıkaye.....
-
drexler bunu yazdı:
-----------------------------Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
heyecanlanmaya devam et hocam. Toplu olarak alacaksın. ARkadaşlarım aldı 540 milyon almışlardı.Tabi 180 ile aynı kapıya çıkıyor 1 haftada bittiği için pek bereketi yok anlayacağın heyecanlanmaya devam et:)
-----------------------------son 3 senede böyle bişi varmı :)
yok öyle bişi. umutlanma.
-----------------------------
Azad 2008 girişli arkadaşlarım aldı o senede yok alamazsınız o efsane diyorlardı. Ona binaen dedim ama belkide kalkmıştır ama çok iyi hatırlıyorum 540 milyon para almıştı arkadaşlarım yedikte ondan biliyom:D @ulquiorra öğrenci milleti hocam bitiyo işte :)
-----------------------------benı ayar etme bılader. 2007 girişliyim kımmıs senın o toplu olan arkadaşların t.şk kebabı yapıp mılletı umutlandırmayın yok öyle bir şey. Saçma sapan dedıkodular yaymaktakı mantıgınız nedır anlayamadım. 4 senedır her yenı alacaklara bu dedıkodu yayılıyor adamalr kredı kartına yüklenıp sonra da borç ödeme derdıyle uğraşıyorlar
TOPLU ÖDENME OLSUN DOMALARIM KONAKTA bu kadar iddialıyım beyler sakın ınanmayın mılletı yuz de yuz dıyorum toplu moplu hıkaye.....
-----------------------------
Ağzımı bozacam şimdi. Lan niye kendime sövdüreyim aq aldı arkadaşlarım yalan mı söyleyeceğim ben hele ki böyle beni bağlamayan bir konuda. Aldılar diyorum ALDILAR.2008 yılında arkadaşlarım 540 tl yani 3 aylık toplu kredi aldılar. İnanmayan mikime kadar.2008 yılında alındığı 2010 da alınacağı anlamına gelmez her dakika yönetmeliklerin değiştiği ülkemizde herşey mümkün.
