Kyk Facebook Vb Yasagı
-
2006 girişliyim hala okuyorum yok öyle bi toplu para muhabbeti taa 2006da da vardı bu muhabbet 2011 olacak hala var. ümitlenmeyin gençler
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
şunu dene
http://www.lisp4.facebook.com/
bu arada kyk bursları ne zaman acıklancak yua!
-----------------------------@bymust
senin aradıgın şey üstteki hocam. çalışıyo olması laızm
bursu sordum, konunun icine etmişiz biraz :F
bu arada kyk bursu cıkınca bi form doldurup okula mı vercez napcaz?
-
2008 girişliyim yok öyle toplu ödeme falan..
bi soru da ben sorayım..
kyk dan burs (karşılıksız) alıyorum ve bu dönem tekrar yapıyorum.. bu burs ocakta kesilecek diye tahmin ediyorum kesildikten sonraki süreçte ne olacak ben bi işlem yapmadan otomatik olarak krediye mi çevirilecek yoksa noter falan uğraştıracaklar mı?..
