KYK Kredi-Burs Başvuranlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Hacılar öncelikle KYK Kredi-Burs başvuru sonuçları bu hafta Sayın Başbakan'ımız* tarafından açıklanacakmış. Bu güzel haberi duyduktan sonra e-devletteki "Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü" altındaki tüm sekmeleri bir çırpıda taradım ancak hepsinde "İlgili TCKN ile eşleşen kredi numarası bulunamadı." hatası aldım. Diğer başvuran müridlerdede aynı olay varmı? Başvuruda bir problem varmı bilemedim.

     

    (*) dalga geçiyom la :)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Nerden neye bakıyoz bi dersen bende bakayım.


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    :/ olay ne


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    MiqRoP bunu yazdı

    Nerden neye bakıyoz bi dersen bende bakayım.

    turkiye.gov.tr de sorgulamalarda kyk sekmesi altındaki sorgulardan hocam.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı

    :/ olay ne

    hacı bu sene kyk krediye başvurdumda, nedense içimde bi huzursuzluk var internetten başvuru sanki işlemeyecek gibi bir his var. birde turkiye.gov.tr de sorgulama yaptım TCKN yok diye gözükdü. Büyük ihtimalle e-develtteki kısım hali hazırda kredi vs. alanlar içindir ama emin olamadımda. Benim gibi ilk defa kredi ye başvuranlardada durum aynımı diye merak ettim. Etrafda yeni başvuran kimse olmayınca müridlerden vardır belki diye yazayım dedim.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    E-devlet şifresi yokki bende. :D


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    bi sorum olacak

    1. sınıfta burs

    2. sınıfta kredie döndü

    3 de tekrar bursa dönermi yeterli ortalama olunca ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı

    bi sorum olacak

    1. sınıfta burs

    2. sınıfta kredie döndü

    3 de tekrar bursa dönermi yeterli ortalama olunca ?

    yok olmuyor hocam malesef

    ama araştır biraz daha belki yönetmelik değişmiştir.

    madrew tarafından 12/Ara/13 18:05 tarihinde düzenlenmiştir

    der die das
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    madrew bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı

    bi sorum olacak

    1. sınıfta burs

    2. sınıfta kredie döndü

    3 de tekrar bursa dönermi yeterli ortalama olunca ?

    yok olmuyor hocam malesef

    ama araştır biraz daha belki yönetmelik değişmiştir.

    kalan dersimde yok :) anlayamadım ben olayı 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    utat
    utat's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2012
    Erkek

    sonuçlar daha açıklanmadı diye biliyorum ben http://www.kyk.gov.tr/kyk/html/index.html sitesinde duyuru yayınlanmamış

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    utat bunu yazdı

    sonuçlar daha açıklanmadı diye biliyorum ben http://www.kyk.gov.tr/kyk/html/index.html sitesinde duyuru yayınlanmamış

    yok hocam açıklanmadı, twitter hesaplarında baya bilgi veriyorlar zaten (çok enteresan şekilde ilgili ibneler, gezi olaylarından sonra ayara geldiler galiba)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
Toplam Hit: 6460 Toplam Mesaj: 47