KYK Kredi-Burs Başvuranlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stabilo
    stabilo's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2010
    Erkek

    hocalar bir sorum olacak şimdi bana kredi çıktı aralığın 31inde yani yılın son günü  taahhütnameyi onayladım tutarı 12bin600 olarak yazıyor fakat bir başka kredi çıkan sınıf arkadaşımda 15bin küsür diye geçiyor bu neden olmuş olabilir devlet bana bi kıyak mı geçiyo yoksa bir hata mı var? bu sene alabilecek miyim krediyi?  bilgili müridlerden yardım istiyorum :D


    vanity is definitely my favorite sin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    stabilo bunu yazdı

    xx

    bende de aynı miktar vardı, sınıfla alakalı galiba. yani bundan sonra 4 yıl alacaksın krediyi galiba, diğer arkadaşın farklı dönemdeyse o sebepten olabilir.

     

    sözleşme onayı konusunda alacaksın krediyi ama ben bugün bankaya gittiğimde kartın gelmemiş gelecek ay gel dediler. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    stabilo bunu yazdı

    hocalar bir sorum olacak şimdi bana kredi çıktı aralığın 31inde yani yılın son günü  taahhütnameyi onayladım tutarı 12bin600 olarak yazıyor fakat bir başka kredi çıkan sınıf arkadaşımda 15bin küsür diye geçiyor bu neden olmuş olabilir devlet bana bi kıyak mı geçiyo yoksa bir hata mı var? bu sene alabilecek miyim krediyi?  bilgili müridlerden yardım istiyorum :D

    Hocam neden kurcalıyorsun ki :D Arkadaşın senden 1 sene daha fazla alacaktır ondan olabilir.(Örnek olarak sen 1. sınftasın arkadaşın hazırlıkta gibi)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stabilo
    stabilo's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2010
    Erkek
    zigor bunu yazdı
    stabilo bunu yazdı

    xx

    bende de aynı miktar vardı, sınıfla alakalı galiba. yani bundan sonra 4 yıl alacaksın krediyi galiba, diğer arkadaşın farklı dönemdeyse o sebepten olabilir.

     

    sözleşme onayı konusunda alacaksın krediyi ama ben bugün bankaya gittiğimde kartın gelmemiş gelecek ay gel dediler. 

    bu sene hiç bir türlü alamıyor muyum hocam şimdi?


    vanity is definitely my favorite sin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek
    zigor bunu yazdı

    Müridler bir sorum olacak kyk kredisi alanlara.

     

    Bugün banka kartımı almak için kyk sonuç sayfasında yazan ziraat şubesine gittim, 15 kişilik sıra için 2 saat bekledim. Sıram geldiğinde kimliğim aldı eleman ve sizin kart henüz çıkmamış dedi. Gelecek ay gitmeliymişim . 

    Bu nasıl olabilir ? e-devlet onayını 27-28 aralık gibi vermiştim, hatta yakın da merkez postane olmadığından e-devlet şifresi almak için epey uzağa da gitmiştim, gelecek aya kalmasın diye. Neden böyle oldu, bir bilgisi olan var mı ?

    hocam aralığın 24 ünden önce onaylıyanlar bugün alabiliyordu kartı, sen şubatta alcaksın, ama 2 aylık para alcaksın merak etme.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D

     

    ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte

    Lotus tarafından 07/Oca/14 01:35 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek
    Lotus bunu yazdı

    kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D

     

    ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte

    adımıza hesap açııldı mı yani. kesin alabiliyor muyuz? 

     

    ocak da ödeme için son onay tarihini ayın sonu sanıyordum o yüzden acele etmedim, bilseydim daha önce onaylardım. 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    zigor bunu yazdı
    Lotus bunu yazdı

    kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D

     

    ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte

    adımıza hesap açııldı mı yani. kesin alabiliyor muyuz? 

     

    ocak da ödeme için son onay tarihini ayın sonu sanıyordum o yüzden acele etmedim, bilseydim daha önce onaylardım. 

     

    hocam şimdi ocakta ödemeyi almak için onay vermek gerekiyorsa sen o tarihi kaçırdıysan vermeyebilirler parayı bu ay, he normal tarihlerinde başvurunu falan hallettiysen sadece bankamatik kartının gelmesi işlemi kaldıysa o zaman kartsız olarak çekebiliyorsun parayı ben öyle yapmıştım 2. 3. ayda aldım kartı

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek

    Kredi tam olarak hangi gün yatacak 3'ü demişlerdi. Kaça uzadı?


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    HowL bunu yazdı

    Kredi tam olarak hangi gün yatacak 3'ü demişlerdi. Kaça uzadı?

    yattı krediler hocam ben sabah çektim ama tabi 24 aralıktan önce krediyi onayladıysan


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
Toplam Hit: 6463 Toplam Mesaj: 47