KYK Kredi-Burs Başvuranlar
-
hocalar bir sorum olacak şimdi bana kredi çıktı aralığın 31inde yani yılın son günü taahhütnameyi onayladım tutarı 12bin600 olarak yazıyor fakat bir başka kredi çıkan sınıf arkadaşımda 15bin küsür diye geçiyor bu neden olmuş olabilir devlet bana bi kıyak mı geçiyo yoksa bir hata mı var? bu sene alabilecek miyim krediyi? bilgili müridlerden yardım istiyorum :D
-
stabilo bunu yazdı
xx
bende de aynı miktar vardı, sınıfla alakalı galiba. yani bundan sonra 4 yıl alacaksın krediyi galiba, diğer arkadaşın farklı dönemdeyse o sebepten olabilir.
sözleşme onayı konusunda alacaksın krediyi ama ben bugün bankaya gittiğimde kartın gelmemiş gelecek ay gel dediler.
-
stabilo bunu yazdı
hocalar bir sorum olacak şimdi bana kredi çıktı aralığın 31inde yani yılın son günü taahhütnameyi onayladım tutarı 12bin600 olarak yazıyor fakat bir başka kredi çıkan sınıf arkadaşımda 15bin küsür diye geçiyor bu neden olmuş olabilir devlet bana bi kıyak mı geçiyo yoksa bir hata mı var? bu sene alabilecek miyim krediyi? bilgili müridlerden yardım istiyorum :D
Hocam neden kurcalıyorsun ki :D Arkadaşın senden 1 sene daha fazla alacaktır ondan olabilir.(Örnek olarak sen 1. sınftasın arkadaşın hazırlıkta gibi)
-
zigor bunu yazdıstabilo bunu yazdı
xx
bende de aynı miktar vardı, sınıfla alakalı galiba. yani bundan sonra 4 yıl alacaksın krediyi galiba, diğer arkadaşın farklı dönemdeyse o sebepten olabilir.
sözleşme onayı konusunda alacaksın krediyi ama ben bugün bankaya gittiğimde kartın gelmemiş gelecek ay gel dediler.
bu sene hiç bir türlü alamıyor muyum hocam şimdi?
-
zigor bunu yazdı
Müridler bir sorum olacak kyk kredisi alanlara.
Bugün banka kartımı almak için kyk sonuç sayfasında yazan ziraat şubesine gittim, 15 kişilik sıra için 2 saat bekledim. Sıram geldiğinde kimliğim aldı eleman ve sizin kart henüz çıkmamış dedi. Gelecek ay gitmeliymişim .
Bu nasıl olabilir ? e-devlet onayını 27-28 aralık gibi vermiştim, hatta yakın da merkez postane olmadığından e-devlet şifresi almak için epey uzağa da gitmiştim, gelecek aya kalmasın diye. Neden böyle oldu, bir bilgisi olan var mı ?
hocam aralığın 24 ünden önce onaylıyanlar bugün alabiliyordu kartı, sen şubatta alcaksın, ama 2 aylık para alcaksın merak etme.
-
kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D
ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte
Lotus tarafından 07/Oca/14 01:35 tarihinde düzenlenmiştir -
Lotus bunu yazdı
kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D
ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte
adımıza hesap açııldı mı yani. kesin alabiliyor muyuz?
ocak da ödeme için son onay tarihini ayın sonu sanıyordum o yüzden acele etmedim, bilseydim daha önce onaylardım.
-
zigor bunu yazdıLotus bunu yazdı
kartı çıkmayanlar ad ve soyadlarıyla gişeden alabilirler parayı, ben soğukta bankamatiğe gitmeyeyim dedim çeken var mı 300 yatırmışlar di mi lan :D
ad ve soyadlarıyla derken kimlikle işte
adımıza hesap açııldı mı yani. kesin alabiliyor muyuz?
ocak da ödeme için son onay tarihini ayın sonu sanıyordum o yüzden acele etmedim, bilseydim daha önce onaylardım.
hocam şimdi ocakta ödemeyi almak için onay vermek gerekiyorsa sen o tarihi kaçırdıysan vermeyebilirler parayı bu ay, he normal tarihlerinde başvurunu falan hallettiysen sadece bankamatik kartının gelmesi işlemi kaldıysa o zaman kartsız olarak çekebiliyorsun parayı ben öyle yapmıştım 2. 3. ayda aldım kartı
-
Kredi tam olarak hangi gün yatacak 3'ü demişlerdi. Kaça uzadı?
-
HowL bunu yazdı
Kredi tam olarak hangi gün yatacak 3'ü demişlerdi. Kaça uzadı?
yattı krediler hocam ben sabah çektim ama tabi 24 aralıktan önce krediyi onayladıysan
