folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Kyk Sonuçları Hakkında Bir Soru ?



Kyk Sonuçları Hakkında Bir Soru ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek : Öğrenim Burs   şeklinde yazıo.

    Kafam karıştı şimdi burs mu çıktı bana yoksa öğrenim mi ? Ona göre dilekçeleri ayarlayacam bişe anladım :S


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    ben bilmiyordum ya netcez bende hiçbişe anlamadım daha açıklanmamış ama sonuçları  :S

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Yok yaw açıklandı zar zor grdim bende az çönce siteye http://www.kyk.gov.tr/KREDI_BELGE2010/basvuruKimlikNoGirisBelge.do


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    pampa bak yukarda ne yazıyor.

    ÖNEMLİ NOT:
    1-BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

    2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR.

     

     

    şimdi ben gazi çocuğu şehit çocuğu sakat felan hiçbirisi değilim düz vatandaşım benim birşey göndermeme gerek yok dmi

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    pampa bak yukarda ne yazıyor.

    ÖNEMLİ NOT:
    1-BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR.

    2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR.

     

     

    şimdi ben gazi çocuğu şehit çocuğu sakat felan hiçbirisi değilim düz vatandaşım benim birşey göndermeme gerek yok dmi


    -----------------------------
    He onu gördüm de, e peki bu açıklanan ne oluo yani bi işlem yapılacak şuanda ama :S

     

    Edit: belge vermiceksiniz yazıo mu sende de ?


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

     
    He onu gördüm de, e peki bu açıklanan ne oluo yani bi işlem yapılacak şuanda ama :S

     

    Edit: belge vermiceksiniz yazıo mu sende de ?


    -----------------------------

    aynen hacı böyle yazıyor:

     

    KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ

    kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen hacı böyle yazıyor:


     

    KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ

    kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.


    -----------------------------

     

     

    Peki sende şu nasıl, bende böle : 

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -

    Edit: Yani ne şuan benim durumum burs mu oluo öğrenim mi, Valla ağlayacam şimdi az kaldı haa :|

     

    Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen hacı böyle yazıyor:

     

    KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ

    kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.


    -----------------------------

    Peki sende şuralar nasıl, bende böle : 

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -

     

    Sınıfınız: 1

     

     

    Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|


    -----------------------------


    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -
    Sınıfınız: H

     

     

    sınıfım da H yau kesin çıkmıcak zaten yalan yazmıştım biraz :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -
    Sınıfınız: H

     

     

    sınıfım da H yau kesin çıkmıcak zaten yalan yazmıştım biraz :D

       


    -----------------------------

    Bende de toz pembe yalanlar oldu az buçuk :D bakalım bekleyecez ozman biz bişe yapmıcaz heral :|


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    bende hepsi yazıo

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs Katkı

    noldu simdi :D

    edit:

    acıklanmamıs yae belge istenilenler acıklanmıs benden istemiolar o ayrı.


    ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    NoToLeRaNcE bunu yazdı:
    -----------------------------

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen hacı böyle yazıyor:


     

    KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ

    kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.


    -----------------------------

     

     

    Peki sende şu nasıl, bende böle : 

    Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -

    Edit: Yani ne şuan benim durumum burs mu oluo öğrenim mi, Valla ağlayacam şimdi az kaldı haa :|

     

    Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|


    -----------------------------

     

    gazi şehit sporcu vsvs  değilseniz extra belgeye gerek yok. sadece noterden sözlesmeyı yapıp belgeyı kyk ya vericeksiniz.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 2650 Toplam Mesaj: 17