Kyk Sonuçları Hakkında Bir Soru ?
-
Öğrenim,Burs,Katkı İstek : Öğrenim Burs şeklinde yazıo.
Kafam karıştı şimdi burs mu çıktı bana yoksa öğrenim mi ? Ona göre dilekçeleri ayarlayacam bişe anladım :S
-
ben bilmiyordum ya netcez bende hiçbişe anlamadım daha açıklanmamış ama sonuçları :S
-
Yok yaw açıklandı zar zor grdim bende az çönce siteye http://www.kyk.gov.tr/KREDI_BELGE2010/basvuruKimlikNoGirisBelge.do
-
pampa bak yukarda ne yazıyor.
ÖNEMLİ NOT: 1-BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR. 2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR.
şimdi ben gazi çocuğu şehit çocuğu sakat felan hiçbirisi değilim düz vatandaşım benim birşey göndermeme gerek yok dmi
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
pampa bak yukarda ne yazıyor.
ÖNEMLİ NOT: 1-BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ SONUÇLARI HENÜZ AÇIKLANMAMIŞTIR. 2-AŞAĞIDA KENDİSİNDEN BELGE İSTENİLMEYEN ÖĞRENCİLER HERHANGİ BİR İŞLEM YAPMAYACAKLARDIR.
şimdi ben gazi çocuğu şehit çocuğu sakat felan hiçbirisi değilim düz vatandaşım benim birşey göndermeme gerek yok dmi
-----------------------------
He onu gördüm de, e peki bu açıklanan ne oluo yani bi işlem yapılacak şuanda ama :SEdit: belge vermiceksiniz yazıo mu sende de ?
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
He onu gördüm de, e peki bu açıklanan ne oluo yani bi işlem yapılacak şuanda ama :SEdit: belge vermiceksiniz yazıo mu sende de ?
-----------------------------aynen hacı böyle yazıyor:
KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ
kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynen hacı böyle yazıyor:
KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ
kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.
-----------------------------Peki sende şu nasıl, bende böle :
Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -
Edit: Yani ne şuan benim durumum burs mu oluo öğrenim mi, Valla ağlayacam şimdi az kaldı haa :|
Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynen hacı böyle yazıyor:
KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ
kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.
-----------------------------Peki sende şuralar nasıl, bende böle :
Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -
Sınıfınız: 1
Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|
-----------------------------Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs - Sınıfınız: H
sınıfım da H yau kesin çıkmıcak zaten yalan yazmıştım biraz :D
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs - Sınıfınız: H sınıfım da H yau kesin çıkmıcak zaten yalan yazmıştım biraz :D
-----------------------------Bende de toz pembe yalanlar oldu az buçuk :D bakalım bekleyecez ozman biz bişe yapmıcaz heral :|
-
bende hepsi yazıo
Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs Katkı
noldu simdi :D
edit:
acıklanmamıs yae belge istenilenler acıklanmıs benden istemiolar o ayrı.
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
aynen hacı böyle yazıyor:
KURUMA DİLEKÇE EKİNDE VERECEĞİNİZ BELGE BELGE VERMEYECEKSİNİZ
kurdukları cümleyi skiyim yarım saattir beyin çatlatıyorum.
-----------------------------Peki sende şu nasıl, bende böle :
Öğrenim,Burs,Katkı İstek: Öğrenim Burs -
Edit: Yani ne şuan benim durumum burs mu oluo öğrenim mi, Valla ağlayacam şimdi az kaldı haa :|
Ya sokacam götlerine sorma çok malca bişe yapmışlar bi sk anlamadım :S Okulada aynı yazıyı asmışlar ondanda bişe anlmadım sabah :|
-----------------------------gazi şehit sporcu vsvs değilseniz extra belgeye gerek yok. sadece noterden sözlesmeyı yapıp belgeyı kyk ya vericeksiniz.
