Kyk Sonuçları Hakkında Bir Soru ?
-
Hiçbirşey değilsek normal beklemeye devam edicez hacı oda aralığın sonunda felan belli oluyormuş galiba sonuçlar zaten pek ümitli değilim çıkmıcak büyük ihtimal benimki :D
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
gazi şehit sporcu vsvs değilseniz extra belgeye gerek yok. sadece noterden sözlesmeyı yapıp belgeyı kyk ya vericeksiniz.
-----------------------------Yani şuan bizim yapacak bişeyimiz varmı yok mu ? dilekçe vs ?
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
gazi şehit sporcu vsvs değilseniz extra belgeye gerek yok. sadece noterden sözlesmeyı yapıp belgeyı kyk ya vericeksiniz.
-----------------------------Yani şuan bizim yapacak bişeyimiz varmı yok mu ? dilekçe vs ?
-----------------------------dediğim gibi noterden sozlesmeyı yapıp sizde kalan belgeyi kyk ya göturceksiniz.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
dediğim gibi noterden sozlesmeyı yapıp sizde kalan belgeyi kyk ya göturceksiniz.
-----------------------------hocam kusura bakma cahillikten soruyorum o dediklerinden hiçbişiey anlamadım ama internette başka yerde sorduğumda hiçbirşey yapma sonuçları beklemeye devam et diyorlar sende noter felan diyorsun hatırlatırım sonuçlar daha açıklanmadı.
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
dediğim gibi noterden sozlesmeyı yapıp sizde kalan belgeyi kyk ya göturceksiniz.
-----------------------------hocam kusura bakma cahillikten soruyorum o dediklerinden hiçbişiey anlamadım ama internette başka yerde sorduğumda hiçbirşey yapma sonuçları beklemeye devam et diyorlar sende noter felan diyorsun hatırlatırım sonuçlar daha açıklanmadı.
-----------------------------ben sonuclar acıklanmıs gidin sözlesme yapın demedim ki. gazi oglu kızı sehıt kızı oglu yada milli sporcu olmayanlar haricinde extra birsey ıstemıyorlar onu yazdım.
noter konusuda geriödemeli krediler için.
burslar konusunda bir bilgim yok.
-
Kuzenimde böyle yazıyor sonuç bu adama hiç biri çıkmamış mı yani? geri ödemeli olan bile
Öğrenim,Burs,Katkı İstek:---
