folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Lanet Olası Finans Bank Atmleri



Lanet Olası Finans Bank Atmleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    madem yardırıyoruz

    vakıfbank 'ın atm sinde bozuk para olmaması muhabbetine 2tane atm gezdim sabah sabah.

    abi küsürlü küsürlü harç kitlediler (aöf) 233,52 ydi bune aq neyse 235 TL koydum bozuk para veremediğimizden işleminiz iptal oldu dedi.

    ya bi sor aq para üstü verilmeyecek devam edilsin mi yoksa iptal mi edeyim diye. 1,5 lira için 3km yürüdüm aq araca binsen ayrı dert, calısan atm önünde beklediğin sıra ayrı dert.

    kerim tarafından 17/Eyl/13 15:09 tarihinde düzenlenmiştir

    (:
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    kerim bunu yazdı

    madem yardırıyoruz

    vakıfbank 'ın atm sinde bozuk para olmaması muhabbetine 2tane atm gezdim sabah sabah.

    abi küsürlü küsürlü harç kitlediler (aöf) 233,52 ydi bune aq neyse 235 TL koydum bozuk para veremediğimizden işleminiz iptal oldu dedi.

    ya bi sor aq para üstü verilmeyecek devam edilsin mi yoksa iptal mi edeyim diye. 1,5 lira için 3km yürüdüm aq araca binsen ayrı dert, calısan atm önünde beklediğin sıra ayrı dert.

    gişeden yatırsaydın:)

    o değilde benimde borcum var yaw bi lanette eylül ayına gitsin .d

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    amk ben onların çok ayıp ediyolar bugün bi 1000 tl yatırıcam diye 15 dk uğraştım parayı beğendiremedik atm ye.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    streetw1se bunu yazdı

    ben öyle bir hata ettim kredi kartı aldım, lanet olsun finansbank gibi bir bankaya.

    borcumu ödeyip kartı kapatıcam ve asla kimse finansbanktan hiçbirşey almasın hatta kapısının önünden bile geçmeyin.

    çalıştığım banka : halkbank

    ne eft ücreti ne havale ücreti alır, ne kredi kartı aidatı alır.

    son zamanlarda paraf ile atılım yaptılar, atm sayılarını ve şube sayılarını arttırdılar.

    daha da iyi olacak ilerki zamanda.

    emin misin ücretsiz olduğuna bana aylık düzenli bir mebla geliyor halkbankasından aynı gün çekmezsem maaşı geri dönüyor hesaba. 

    finansbanka ilgili olarak haftada 300 400 yatırıyorum finansa ihtiyaç durumundada çekiyorum (izmirde) hiç sorun yaşamadım 

    enpara yüzünden kullanıyorum kredi kartım yok hiçbir bankadan 

    eminim hacı özel bankalar cok zorunda kalmadıkca muhattap olmayın özellikle ticaretle ugrasanlar.

    Robinson isimli murid bildiğim kadarıyla ticaretin içinde en mantıklısını yapıyor.

    benim bildiğim cogu ticaretci halk, vakıf ve ziraat kullanıyor.

    özel bankalarla iş yapanlar gunu geldi o bankalar yüzünden battı birebir gördüğüm için konusuyorum.

    kısacası bence ; halk, ziraat bide vakıf olur onun da world özelliğini kullanırsınız ziraatinde maximum

Toplam Hit: 1887 Toplam Mesaj: 15