Lanet Olası Finans Bank Atmleri
-
madem yardırıyoruz
vakıfbank 'ın atm sinde bozuk para olmaması muhabbetine 2tane atm gezdim sabah sabah.
abi küsürlü küsürlü harç kitlediler (aöf) 233,52 ydi bune aq neyse 235 TL koydum bozuk para veremediğimizden işleminiz iptal oldu dedi.
ya bi sor aq para üstü verilmeyecek devam edilsin mi yoksa iptal mi edeyim diye. 1,5 lira için 3km yürüdüm aq araca binsen ayrı dert, calısan atm önünde beklediğin sıra ayrı dert.
kerim tarafından 17/Eyl/13 15:09 tarihinde düzenlenmiştir -
kerim bunu yazdı
madem yardırıyoruz
vakıfbank 'ın atm sinde bozuk para olmaması muhabbetine 2tane atm gezdim sabah sabah.
abi küsürlü küsürlü harç kitlediler (aöf) 233,52 ydi bune aq neyse 235 TL koydum bozuk para veremediğimizden işleminiz iptal oldu dedi.
ya bi sor aq para üstü verilmeyecek devam edilsin mi yoksa iptal mi edeyim diye. 1,5 lira için 3km yürüdüm aq araca binsen ayrı dert, calısan atm önünde beklediğin sıra ayrı dert.
gişeden yatırsaydın:)
o değilde benimde borcum var yaw bi lanette eylül ayına gitsin .d
-
amk ben onların çok ayıp ediyolar bugün bi 1000 tl yatırıcam diye 15 dk uğraştım parayı beğendiremedik atm ye.
-
hipokondriyak bunu yazdıstreetw1se bunu yazdı
ben öyle bir hata ettim kredi kartı aldım, lanet olsun finansbank gibi bir bankaya.
borcumu ödeyip kartı kapatıcam ve asla kimse finansbanktan hiçbirşey almasın hatta kapısının önünden bile geçmeyin.
çalıştığım banka : halkbank
ne eft ücreti ne havale ücreti alır, ne kredi kartı aidatı alır.
son zamanlarda paraf ile atılım yaptılar, atm sayılarını ve şube sayılarını arttırdılar.
daha da iyi olacak ilerki zamanda.
emin misin ücretsiz olduğuna bana aylık düzenli bir mebla geliyor halkbankasından aynı gün çekmezsem maaşı geri dönüyor hesaba.
finansbanka ilgili olarak haftada 300 400 yatırıyorum finansa ihtiyaç durumundada çekiyorum (izmirde) hiç sorun yaşamadım
enpara yüzünden kullanıyorum kredi kartım yok hiçbir bankadan
eminim hacı özel bankalar cok zorunda kalmadıkca muhattap olmayın özellikle ticaretle ugrasanlar.
Robinson isimli murid bildiğim kadarıyla ticaretin içinde en mantıklısını yapıyor.
benim bildiğim cogu ticaretci halk, vakıf ve ziraat kullanıyor.
özel bankalarla iş yapanlar gunu geldi o bankalar yüzünden battı birebir gördüğüm için konusuyorum.
kısacası bence ; halk, ziraat bide vakıf olur onun da world özelliğini kullanırsınız ziraatinde maximum
