Lanet Süperonline'a Dert Anlatmak
-
Merhaba müridler.
25 gb adil kullanım kotası var dolayısıyla 1-2 günde bitiyor,ancak sorun bu değil.
Evde 3 mb dahi internet yok,süperonline çalışanlarına bunu anlatmak dert.
En son aradığımda evde 2 gündür internet yoktu,kadına diyorum evde internet yok,kadın bana diyo adil kullanım.
Lan tamam anladıkda internet eve gelmiyo diyorum anlamıyo en son bağırdım falan,arkadaş telefonu aldı kusura bakmayın 2 gündür arıyoruz derdimizi anlatamadık deyip sakin sakin anlattı,15 dakika sonra arkadaşım sonuna kadar haklıymış siz ne lanet firmaymışınız falan deyip kapattı.
Kısaca evde 1 mb bile internet yok bunu adil kullanıma bağlıyo,ben bu lanet firmaya derdimi nasıl anlatabilirim(karşıdaki kişilerin maymun yavrularından daha düşük bi zekaya sahip olduğunu hesaba katarsak)
-
tekrar ara başkasını iste sana öyle denk gelmiş
-
anarsistherif bunu yazdı
tekrar ara başkasını iste sana öyle denk gelmiş
4-5 kere aradım en son internet uzmanımızı bağlıyoruz dediler,hay öyle uzmana..
Kadına 15 dakika boyunca kendi hatlarında sorun olduğunu anlatmaya çalıştım bana 15 dakika boyunca adil kullanım deyip durdu.
Edit:aslında başka bi tarifeye geçmek istiyorum müridler,tavsiye ettiğiniz varmıdır?
Ttnet çalışanları telefonda bağırınca durumu anlayıp hızı düzeltiyolar,bunlarda o bile yok arkadaş.
Ttnet'e geçmeyi düşünüyorum tekrar ama aktivasyon ücreti falan olacakmı taahhüt yapmazsak?
Yada tavsiye ettiğiniz başka sağlayıcı varsa oda olabilir. Şuan 20 megabit internet 25 gb adil kullanım kotalı. Yani ayda 1-2 gün 20 megabit kullancaz diye 70 lira veriyoruz.
pcdoktor636 tarafından 08/May/13 22:43 tarihinde düzenlenmiştir -
pcdoktor636 bunu yazdı
Merhaba müridler.
25 gb adil kullanım kotası var dolayısıyla 1-2 günde bitiyor,ancak sorun bu değil.
Evde 3 mb dahi internet yok,süperonline çalışanlarına bunu anlatmak dert.
En son aradığımda evde 2 gündür internet yoktu,kadına diyorum evde internet yok,kadın bana diyo adil kullanım.
Lan tamam anladıkda internet eve gelmiyo diyorum anlamıyo en son bağırdım falan,arkadaş telefonu aldı kusura bakmayın 2 gündür arıyoruz derdimizi anlatamadık deyip sakin sakin anlattı,15 dakika sonra arkadaşım sonuna kadar haklıymış siz ne lanet firmaymışınız falan deyip kapattı.
Kısaca evde 1 mb bile internet yok bunu adil kullanıma bağlıyo,ben bu lanet firmaya derdimi nasıl anlatabilirim(karşıdaki kişilerin maymun yavrularından daha düşük bi zekaya sahip olduğunu hesaba katarsak)
kapattır, telefondan pc ye bağla free kullan operatörü zük.
-
çağrı merkezindeki arkadaşlar genelde akşama kadar telefonda konuştukları için bir müddet sonra beyin terk bir vaziyette devam ediyorlar..
malum beyni adil kullanım kotasında takılı kalmış, ve resetlenmesi gerekiyor muhtemelen (bozuk plak misali )
yarın tekrardan erken saatlerde arayıp derdini anlatırsan, beyinlerindeki devreler henüz yanmamış olur seni anlayabilirler diye düşünüyorum.
-
hocam öncelikle, 3mb değil 3mbit olacak o. ikisi arasında çok büyük bir fark söz konusu.
bunu neden diyorum, 3mbit internet paketini 3mb zanneden o kadar çok insan var ki, saymakla bitmez.
3mbit dediğimiz şey 1mb bile değil.
-
Gerçekten AKK dan kaynaklıdır belkide problem :)
-
ttnet de sistem bilgili birini bulana kadar sürekli tekrar arican hocam ordada o şekilde olabilir
-
İlk önce olayı baştan alalım..
Burada konu internetin yavaşlığı...
Ama ilk önce şunu kesinleştirmek gerek.
Burada bahsekonu olan internet fiber mi yoksa telefon hattı üzeri adsl mi?
Aynı problem benim de başıma gelmişti.
Ben turk telekom telefon üzeri superonline adsl kullanıyorum.
Eğer telefon hattı superonline adsl kullanıyorsan.
Öncelikle telefon hattında gürültü türü ses var mı yokmu onu kesinleştirmek gerek.
Telefon hattında ses var ise, bu otomatikman adsl hızını düşürüyor.
Bu nedenle ilk önce arızalı olan telefon hattının gürültüsünün kesilmesi gerekir.
Ben 20 - 25 gün Türk Telekom ile uğraştım.
Hattımın gürültüsünü düzeltirememiştim.
Hatta 10 gün ev telefonunu kullanamadım. Telefon yok ama internet var.
Çok garip durum ama ben de bu duruma bir anlam veremedim.
10 gün telefon kullanamadığım halde internet kullandım.
O sıralar hızım 2 mbit lerde falan geziniyordu.
Telefon hattını hallettikten sonra hız problemim halloldu.
Şimdi yen bir şey farkettim.
Airties Modemin, modem içinde dahili url filtresini aktif edersem, Windows paket bağlantı aşımı hatası veriyor.
Bunu da airties e bildireceğim zaten.
Bir de modem e gelen kablolarına falan bak.. Belki kırık çıkık olmuştur.
Bir daha superonline müşteri hizmetlerine bağlandığında, sinyal değerlerini ölçtür.
Hattın hangi hıza kadar destekliyormuş öğren.
Ondan sonra çözüm aramaya devam..
-
Buyurun taze taze hız değerlerim..
Tarifem 8 Mbit'e kadar 50 Gb AKK lı sınırsızdır..
-
Konuyu açtıktan sonra düzeldi tekrar şuan.
Evde telefon yok yalın adsl muhabbeti.