Lanet Süperonline'a Dert Anlatmak
-
pcdoktor636 bunu yazdı
Konuyu açtıktan sonra düzeldi tekrar şuan.
Evde telefon yok yalın adsl muhabbeti.
Yalın Adsl olsa bile, yine de SuperOnline Müşteri temsilcisinden sinyal değerlerine bakmasını isteyin.
Yine de hatta Turk Telekom tarafından bir sıkıntı olabilir..
-
internette problemsiz şirket yok.
Bizim başımıza da şu geldi 3 defa.
Aga telefon hatlarını tamir ederlerken yada bakım yaparlarken bir komşunun telefon kablosu ile bizimkini değiştirdiler. Tabi telefon hattı açık ya dışarısı aranıyor bizimkiler uyanmadı ben uyandım hemen sonra evi arıyoruz dışarda başka evin telefon çalıyor.
Bu olayı yani yanlış hattı yanlış yere bağladıklarını anlatabilmem 4 gün sürdü. Ağrıza kaydı alıyorlar oraya ne bok yazıyorlarsa bilmiyorum bizim sorunumuz ile alakası yok en son aldım telefon a bakmaya gelen ustanın numarasını aradım abi dedim böyle böyle. Düzelttiler , aynı hata 1 yıl sonra tekrar olmuştu bu sefer düzelttirmek 1 hafta sürdü.
İnternet kullanıcıların bir çoğu adsl modeme reset atmayı bile bilmediğinden (fiş çıkar tak dışında) Karşıdaki muhattap olunan kişide direk sizi o kefeye koyuyor. Hiç bir bok bilmiyormuşsunuz gibi davranıyor hata sizdenmiş gibi veya hiç hata yokmuş gibi davranıyorlar. Ancak üstüne bastığınızda düzeliyor.
-
internetle ilgili 2 defa sıkıntım olmustu, superonline hemen derdimi anlayıp halletti. hiç cahilmişim gibi de davranmadılar anlamadım niye size böyle denk gelmiş. yoksa bana denk gelenler mi istisnaydı? :D
-
müşteri hizmetleri diye özel çağrı merkezi ile anlaşıp sadece bla bla demesi için asgari ücret ödenen kişilerden ne bekliyorsunuz.
-
Hocam Superonline'ın maalesef müşteri hizmetleri tamamen piyango.Bende bir sürü problem yaşadım.İptal de ettiremiyorum bir sürü fatura çıkarıyorlar.Digitürk kampanyasına da üye oldum salak gibi.2014 ocak ta bitiyor o zaman superonline ı iptal ederim diye düşünüyordum ama öyle bir düzen yapmışlar ki kampanya 2014 te bitiyor ama 2015 ocak tan önce iptal ettiremiyorum maalesef.Eğer iptal ettirirsem 1000 tl ye yakın fatura çıkarıyolar ve bu kampanya ya dahil olurken telefonda kesinlikle böyle bişey sölemediler,tabi benimde salaklığım var boş anıma geldi detaylı incelemedim.sonuç olarak superonline gereksiz bir kuruluş,lakin çalışanları elekten geçirip düzene girerlerse o zaman istenilen düzeye gelebilir.
-
Ayrıca derdini anlayacak birine denk gelebilmen demek piyango dan ikramiye çıkması demek :):)
-
20 MB ve 100GB Kotalı kullanıyorum ve aşırı memnunum ! Ne zaman arasam hertürlü sorunu gözden geçirip evime ekip yönlendiriyolar tabii yönlendirmeden çok kez çözüm oldu zaten çok kez dediğim 3 kez aradım toplam 2si benim suçum eterneti yanlış bağlamışım :D
-
SerYolcu bunu yazdıpcdoktor636 bunu yazdı
Konuyu açtıktan sonra düzeldi tekrar şuan.
Evde telefon yok yalın adsl muhabbeti.
Yalın Adsl olsa bile, yine de SuperOnline Müşteri temsilcisinden sinyal değerlerine bakmasını isteyin.
Yine de hatta Turk Telekom tarafından bir sıkıntı olabilir..
arkadaşa katılıyorum. bulunduğun bölgenin altyapısı yetersizse gönderilen hızı hattın kaldırmıyordur. bu durumda çok sık kopmalar ve kopmalar arasında canavar gibi internet olur
-
internetin adsl ise sorun Superonline da değil ttnet dedir.
ttnet altyapısı kullanılıyor çünkü.
o yüzden adsl de sorun olur ama Superonline fiber de asla :)
-
Abi size bişey söyleyeyim mi bu internet şirketlerinin yola gelmeleri için bir eylem,protesto falan yapmak şart en ses getireninden.Taşak geçer gibi hizmet veriyorlar insanlara.
Ben Türkiyedeyken benide az deli etmediler.Burda tertemiz mis gibi internet kullanıyorum.Hem hızı,hem fiyatı iyi.Hemde yok kota,yok adil kullanım kotası yok faiz yok ceza falan kurnazlıkları yok.Orda resmen sizi sikmeye çalışıyorlar.Burda paranı veriyorsun 30 günlük internetin hazır ha 30 gün oldu parayı yatırmadın mı tık 12 de kapanıyor.Ertesi gün gidip parayı yatırınca tekrar açılıyor.Bu kadar basit.