Lap Top Alacağım Tavsiye Lazım
-
canım 1.6 e kadar i7 işlkemci varsa dediğim markalardan neden almayayım :D diğer markaları kullanmak istemıyorum çok sıkıntı çıkarıyorlar 2 3 tavsıye geldı bir kaç tane daha gelirse sevınırım yarın da gıder alırım artık yorumlarınıza göre :)
-
drexler bunu yazdı:
-----------------------------
canım 1.6 e kadar i7 işlkemci varsa dediğim markalardan neden almayayım :D diğer markaları kullanmak istemıyorum çok sıkıntı çıkarıyorlar 2 3 tavsıye geldı bir kaç tane daha gelirse sevınırım yarın da gıder alırım artık yorumlarınıza göre :)
-----------------------------toshıba iyidir candır :D
-
Marka olarak Sony almanı tavsiye ederim.
-
drexler bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar bu işlerden pek anlamam işemlci olarak i5 istiyorum ekran kartı en az 1 gb olsun sony toshiba dell markalı en az 15.5inç olsun ekranı da bu özellikler çerçevesinde 1.6 miyara kadar öneriniz varsa çok makbule geçer
-----------------------------2.1 e ashibinden de macbookpro var istersen:D
-
-
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=125031595&CS_Category=_NOTEBOOK63&CS_Catalog=_BILGISAYAR
fena değil...
-
kesinlikle dell marka leptop al amerikan malı süper kalite
-
http://www.hepsiburada.com/Liste/dell-inspiron-5110-intel-core-i5-2410m-23ghz-4gb-320gb-156-tasinabilir-bilgisayar-b41h43/ProductDetails.aspx?productId=bd760571&categoryId=98#Gorseller
aynısı bende var memnunum şimdilik, acayip sessiz bir makina
