folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Laptop Alacağım Önerisi Olan...



Laptop Alacağım Önerisi Olan...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    Arkadaşlar laptop alacam 2.500 ytl civarıı (max.) önerdiğiniz marka veya özellik var mı?

    Not:Ekran kartı iyii bişi olsun. :)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    behemoth
    behemoth's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    dell inspiron rem leri iyi oluoo  bide ekran kartı paaylaşımsız

    we are just living to die.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    dell inspiron 6400 derim...

    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    ercag bunu yazdı:
    -----------------------------
    dell inspiron 6400 derim...
    -----------------------------

     

  5. İşlemci "Intel® Core Duo İşlemci T2400 (1.83GHz, 2MB L2 cache, 667 Mhz. FSB)"
  6. Chipset Intel® 945PM chipset
  7. Wireless Dell™ Wireless 1390 802.11b/g
  8. İşletimSistemi Windows Vista Basic Tr
  9. "Ekran Çözünürlük" "15.4"" WXGA TFT Parlak LCD 1280x800 Çözünürlük"
  10. Bellek 1024MB DDR2 667Mhz (2x512)
  11. Sabit Disk 120GB 5400rpm SATA
  12. Ekran Kartı Paylaşımlı X3100
  13. Optik DVD-RW Sürücü
  14. Bluetooth Bluetooth
  15. Ses MS-Sound uyumlu ses kartı, stereo hoparlör
  16. Modem-Ethernet 56K faks-modem, 10/100 ethernet
  17. Portlar "S-Video, IEEE1394 5-1 Card Reader, 4xUSB 2.0 port"
  18. Klavye-Mouse Türkçe Q Klavye, Touchpad Mouse
  19. Batarya 6 Hücreli Li-Ion pil
  20. Ağırlık 2.8kg
  21. Garanti 2 yıl garantili
  22. özellikleri bu dediğiniz galiba ama ekran kartı paylaşımlı

Reply With Quote Alıntı yap
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    2 tane dell çöpe attım hoca sakın alıyım deme.

    http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32779 asus 2.300 ytl civarı bi bak derim..

    Free Dos istersen Monster derim onlarda baya iyi

    www.fokusbilgisayar.com dan bakabilirsin

  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ercag
    ercag's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    2 çeşitler...
    bide ekran kartı paylaşımsız olanı var


    Profesyonel Satış Pazarlamacı - Lojistisyen
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek
    streetw1se bunu yazdı:
    -----------------------------

    2 tane dell çöpe attım hoca sakın alıyım deme.

    http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32779 asus 2.300 ytl civarı bi bak derim..

    Free Dos istersen Monster derim onlarda baya iyi

    www.fokusbilgisayar.com dan bakabilirsin


    -----------------------------

    MarkaASUS
      Ürün KoduF8SN-240DV
      Açıklama
      ÖzelliklerCPU Teknolojisi
    CPU Hızı
    CPU Bus Hızı
    CPU Ön Bellek
    RAM Kapasitesi
    RAM Tipi
    HD Kapasite
    VGA RAM
    VGA Chipset Markası
    VGA Chipset Modeli
    Ekran Boyu (inch)
    Monitör Tipi
    Maksimum Çözünürlük
    Optik Sürücü
    Mobil Özellikler
    Mobil Özellikler
    Mobil Özellikler
    Mobil Özellikler
    Mobil Özellikler
    İşletim Sistemi
    Ağırlık (Kg)
    PENRYN INTEL CORE 2 DUO T8300
    2.4 GHz
    800 MHz
    3MB
    2048MB
    DDR2
    250 Gb
    512 Mb
    NVIDIA
    Geforce 9500
    14.1 " COLOUR SHINE
    WXGA
    1280*800
    DVD±RW Double Layer
    BlueTooth
    Kamera
    Ent parmak izi okuma
    Kart Okuyucu
    Wireless
    Win Vista Premium Tr
    2.6 KG
    bu asus iyimiş harbiden eyw. göze kötü gelen bi özellik var mı sizce?

  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    ekranı 14.1" kücük gelir diyosan 15.4 secelim bitane :)

    edit : http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=T83FL903 hoca bu makina aşırı iyiymiş Vista Ultimate işletim sistemi var  bak canım cekti param olsa kesin alırdım :) 

  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    streetw1se bunu yazdı:
    -----------------------------
    ekranı 14.1" kücük gelir diyosan 15.4 secelim bitane :)
    -----------------------------

    heeeaammmm olabilebilir:D

    harbiden o da dehşetmiş ama asus vs monster die düşününce asus tan şaşmamak daha ii olur diyom bide asus özellikleri tam istediğim gibi bide +200 ytl bide bide bide...

  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    bunu tavsiye ederim

    Toshıba Satellıte A300-15d Notebook İşlemci : Intel Core 2 Duo T9300

     İşlemci Hızı : 2,5 GHz, 6 MB L2, 800 MHZ FSBBellek : 3 GB Sabit Disk : 640 GB 


    1.899 USD + KDV

    2.241 USD (KDV Dahil)

    12 taksit

    Kaynak: teknosa

     


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    Sony Bravia ya da Asus modellerinden birini öneririrm.

    NEDEN? (soru olarak)
  • Toplam Hit: 3371 Toplam Mesaj: 22