Laptop Alacağım Önerisi Olan...
-
Demodor bunu yazdı:
-----------------------------bunu tavsiye ederim
Toshıba Satellıte A300-15d Notebook İşlemci : Intel Core 2 Duo T9300İşlemci Hızı : 2,5 GHz, 6 MB L2, 800 MHZ FSBBellek : 3 GBSabit Disk : 640 GB
1.899 USD + KDV
2.241 USD (KDV Dahil)12 taksit
Kaynak: teknosa
-----------------------------hoca naptın yawf kdv dahil 3.096,03 YTL
-
o performansa o fiyatı hayatta vermem.. monster monster :)
-
ben de alcam inş. bu yaz sanırım ben asus-toshiba-msi dan bikaç model bakmıştım+sanırım eniyisi 15.4" 17 abartı gibi olur.15 ve altı da küçük.alırsan haber ver bakam belki ben de aynısndan alırm...
-
sen 2500 civarı dedin diye onu yazdım ama daha hesaplılarıda var tabiki ama bunu al pişman olmassın :)
-
ErK bunu yazdı:
-----------------------------
ben de alcam inş. bu yaz sanırım ben asus-toshiba-msi dan bikaç model bakmıştım+sanırım eniyisi 15.4" 17 abartı gibi olur.15 ve altı da küçük.alırsan haber ver bakam belki ben de aynısndan alırm...
-----------------------------http://www.vatanbilgisayar.com/product_details.aspx?I_ID=32775
Şu an için bunda kara kıldım bakalım alırsam hbr veririm... -
bende amd turion 1.8 bi makine var
dell insp. makineyle aynı programlar yukluyken 100000 faktoriyel yaptırdık
amd intelin agzına pisledi resmen
ben amd ciyim evet laptoplarda biraz fazla ısınıyor ama bu normal birsey
hem zamanla bu sıkıntı geciyor...
bence amd turion mobile tech. olan bi laptop al emin ol hic sıkıntı cekmezsin
-
toshiba a serisi..
a100-120-200-300
bunlar harikadır taş gibidir.. -
512 mb nvidia geforce 9500 ekran kartı hakkında bilgisi olan kullanan var mı iyi mi acaba? şimdiye kadar hep atı kullandım nvidia nasıl?
-
Sorpix bunu yazdı:
-----------------------------bende amd turion 1.8 bi makine var
dell insp. makineyle aynı programlar yukluyken 100000 faktoriyel yaptırdık
amd intelin agzına pisledi resmen
ben amd ciyim evet laptoplarda biraz fazla ısınıyor ama bu normal birsey
hem zamanla bu sıkıntı geciyor...
bence amd turion mobile tech. olan bi laptop al emin ol hic sıkıntı cekmezsin
-----------------------------ben hiç amd laptop kullanmadım ama 2.elinde alan pek cıkmıyor hoca elinde kalıyor milletin.ama masaüstü desen o zaman baska :)
-
datron mobile tecnology ben memnunum tavsiye ederim.
