Laptop Alıcam Yardım?
-
Üni sebebiyle yeni bi laptop alıcam fakat özellikleri ne olsun karar veremedim. max fiyat 1500 olur.
kafamdaki özellikler;
core 2 duo t6600 2.2 ghz
4 gb ram
1 gb ekran kartı
-
birde 320 gb hdd
-
ACER ASPIRE 5920G CORE2 DUO 2.5 GHZ 3GB LAPTOP
3GB DDR2 RAM 1GB GeFoRCE 8600M GT 320-GB HDDkendi kullandığımdır iyidir güzeldir al :D
-
CureShooT bunu yazdı:
-----------------------------ACER ASPIRE 5920G CORE2 DUO 2.5 GHZ 3GB LAPTOP
3GB DDR2 RAM 1GB GeFoRCE 8600M GT 320-GB HDDkendi kullandığımdır iyidir güzeldir al :D
-----------------------------
1800 tl peder yanaşmaz (: -
http://www.ucuz-fiyat.com/ASUS-N51VN280DV-C2D-T9600-4GB-500GB-156-VHP-pid-49768.html
laptop aldıktan snra laptop aldım demek istiyorsan asus al ve üstteki model gayet iyi
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------http://www.ucuz-fiyat.com/ASUS-N51VN280DV-C2D-T9600-4GB-500GB-156-VHP-pid-49768.html
laptop aldıktan snra laptop aldım demek istiyorsan asus al ve üstteki model gayet iyi
-----------------------------
2.071,80 TL (: -
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------http://www.ucuz-fiyat.com/ASUS-N51VN280DV-C2D-T9600-4GB-500GB-156-VHP-pid-49768.html
laptop aldıktan snra laptop aldım demek istiyorsan asus al ve üstteki model gayet iyi
-----------------------------
2.071,80 TL (:
-----------------------------walla farkındayım ama emin ol f/p ürünü..
-
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-k50in-253dv-k50in-core-2-duo-p8700-2.53ghz-4096mb-320gb-15.6512mb-g102m-cam-dvdrw-wvpre/productdetails.aspx?I_ID=40403 şu ürün taksitli fiyatı hem senin fiyatına çok yakın hemde isteidğinde çok fazlası var..
-
geçenlerde forumda birisi konusunu açmıştı. samsungun bi modeli var 1300 TL civarı.özellikleri de çok iyi. kullananlar da memnun. yorumları da fena değil. hepsiburada da vardı. bi bak istersen..
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------http://www.ucuz-fiyat.com/ASUS-N51VN280DV-C2D-T9600-4GB-500GB-156-VHP-pid-49768.html
laptop aldıktan snra laptop aldım demek istiyorsan asus al ve üstteki model gayet iyi
-----------------------------
2.071,80 TL (:
-----------------------------walla farkındayım ama emin ol f/p ürünü..
-----------------------------bu iyimiş harbiden
-
o üstteki 2 milyarlık ürün benim laptopla aynı görüntüde kasası falan aynı sadece içinde işlemci 2.66 deil 2.8 ekran kartı gt240m benimki gt130m bak benimkinin puanları böyle windows 7de http://i34.tinypic.com/xggv4h.jpg onda daha fazla olacaktır çünkü ekran kartı daha yüksek teorik olarak düşük görünebilir vistaya oranla ama win 7 de tavanı vurmak biraz zor :)
