Laptop Alıcam Yardım?
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
o üstteki 2 milyarlık ürün benim laptopla aynı görüntüde kasası falan aynı sadece içinde işlemci 2.66 deil 2.8 ekran kartı gt240m benimki gt130m bak benimkinin puanları böyle windows 7de http://i34.tinypic.com/xggv4h.jpg onda daha fazla olacaktır çünkü ekran kartı daha yüksek teorik olarak düşük görünebilir vistaya oranla ama win 7 de tavanı vurmak biraz zor :)
-----------------------------benim laptopda 2.4 3 gb ddr3 9600 gt var 5.4 veriyo win7
-
işlemcide t serisimi p serisimi daha performanslı?
-
t
http://www.notebook.gen.tr/notebook-genel-f24/notebook-islemci-siralamasi-t15.html
-
-
hacı kaç para olursa olsun işlemcin en az 2.5 olsun şimdiden hayırlı olsun
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------http://www.ucuz-fiyat.com/ASUS-N51VN280DV-C2D-T9600-4GB-500GB-156-VHP-pid-49768.html
laptop aldıktan snra laptop aldım demek istiyorsan asus al ve üstteki model gayet iyi
-----------------------------
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
hacı kaç para olursa olsun işlemcin en az 2.5 olsun şimdiden hayırlı olsun
-----------------------------
tamam hacı saolasın -
hp alma ne alırsan al...ben yandım gelecek kusaklar yanmasın :I
-
samsung np-r 522 xs08tr 1gb ati hd4650 ekrankartı 4gb ram 320 hdd p7350 2.0 işlemci
kdv öncesi fiyat 1300 dü kdv cıkınca ne oldu bilmiyorum ama güzel makina ! fiyatı 1500 u gecıcegını tahmın etmıyorum -
Hocam buna bi bak
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=96453
