Laptop Ekran Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Esgira bunu yazdı:
    -----------------------------

    tmm hocalar çok saolun bir de ben lisanssız win7 kullanıyorum bi sorun yaratır mı garantide


    -----------------------------

    bişey olmaz, yinede hesaba şifre koy


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hocm arkadaş konuyu acmışken bende hemen sorunumu ileteyim ekranımın sol tarafında yukarıdan aşağı inen bir kırmızı çizgi var sağ tarafında ise yeşil bir çizgi var yalnız ekranı öne arkaya doğru haraket ettirdim mi cizgi kayboluyor bunun sebebi ne olabilir acep?


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    senin sorunun da benimkiyle aynı be garantiye göndercem sen de öle yap bence

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

     

    Esgira bunu yazdı:
    -----------------------------

    senin sorunun da benimkiyle aynı be garantiye göndercem sen de öle yap bence


    -----------------------------

     

    FOTOĞRAFI TEMSİLEN KOYDUM GİDİP BUNU ALMA! her modelin parçası farklı. bu puştun kablosu kopar sorun, konnektörü çıkar sorun, ekranı fazla aç kapa yaparsın yıpranır laptopun en skik kısmıdır,garanti dışındaysa 250 lirayı gözden çıkaran, toshibada sıfırı ortalama 110 usd gibidir, değişime gerek olmadan yapabilirse tamirden 80 lira civarında alırlar, bozuksa çıkmasını 70-(120)lira civarında bulmaya çalışıcan, montajdan en az 50 lira alır, garanti dışındaysa 250 lirayı gözden çıkaran, kullanıcı hatası derse ortalığı ayağa kaldır onu sen bozamazsın onu.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    Esgira bunu yazdı:
    -----------------------------

    senin sorunun da benimkiyle aynı be garantiye göndercem sen de öle yap bence


    -----------------------------
    hacı sorun aynı gibi de senin bilgisayarda da ekranı oynatınca ya da oynatmadan bi bölgeye bastırınca çizgilerde kaybolma oluyor mu? bi de benim garanti bitti :D laptopu kendim dağıtıp toplayabiliyorum  :) onun için servise vermicem... konnektör kablosunda problem varsa bi şekilde halledecem artık napalım... umarım konnektörde cıkma fln olmuştur...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    Bende kaybolmuyo sürekli var

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    esirga yanlış hatırlamıyorsam garantiye verdi ve garantiden halletti olayı. zaman zaman inventer yada LVDS kablosundan olabiliyor ama çok nadir. genelde bu sorun panelin kartının panele birleştiği kısımdan oluyor. o kısmı ayırıp tekrar yerine monte edersek sorun %50 oranında çözülüyor. fakat riskli bir işlem. oradaki kart çok hassas çok kısa hatta anlık fazla ısı tutması sonucu bağlantılar tamamen haşat olabiliyor. Ehil değilseniz denemeyin :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 3819 Toplam Mesaj: 18