Laptop Kitleniyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    serwo bunu yazdı:
    -----------------------------

    götlek nvidia ekran kartından.. ben o uyarıyı 2 ay çektim.geforce 7000m ekran kartlı bi laptopum wardı..uyumsuz ekran kartı driverından dolayı öle yapıodu.. sözde uygun gibi gözüküo ama, hata verip duruodu..

    genelde flash videolarda çıkıodu..bazen mavi ekrana bile çeviriodu..baya bi araştırmıştım. eskiden ..sonra  laptopvideo2go sitesinden en son sürücüyü bulup kendime uygun inf dosyası ile deiştirip öle düzeltmiştim. o zaman vista sp1 wardı..şimdi windows 7 de problem yok..özellikle nvidia eski kıyıda köşede kalmış ve suçlu olduğu

    ekran kartlarına(notebook) da driver desteği verdi de yırttık..gerçi 2009 en son..daha da vermez :D

    eğer windows 7 kullanıosan ekran kartının driver ve eklentilerini komple kaldır.. pc yi yeniden başlat.sonra standart vga die bulsun sistemin ekran kartını.. öle yeni indirdiğin setup ı kur.. (tabi adobe flash player ların son güncellemeli die farzediorum) böle test edip sana uygunu bul.bazı versionlar içinde desteklediğini yazsada bazı makinalarda bu problemi yapıo.nvidia forumu bu hatalarla dolu çünkü.

    hata vermediğini tespit ettiğinide sakla kullan..

    kolay gelsin..


    -----------------------------

    hocamın dedikleri doğru. Yazılımsal bir problem. bol keseden sallamayın. Isınma vs probleminden dolayı değil.

    Hocam en temizi söyle. Şu anda güncel w7'lerden birini çek. sp1 entrengeli formatı attıktan sora w7'nin kendi içinde olan driverı kuracaktır.

    birkaç gün dene. hatayı almadın güncellemene gerek yok.

    eğer sorun devam edecek olursa driver'ın güncel sürümleri yükleme. çok can sıkan bir problem aynı hatayı yeğenimde de veriyordu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    http://i.imgur.com/RedIY.png

     

    hacı şöyle yaptım 1 aydır gelmiyo o hata

    söyliyim dedim :)


    (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    anakarttaki güney chip seti arızalı olabilir...


    -----------------------------

     

    hocam ne yaptın sen :) ekran kartı ile güney köprüsü arasında herhangi bir bağ varmı ? 
    ekran kartı işlemci ram iletişiminde sorumlu müdür yardımcısı kuzey köprüsüdür.
    güney köprüsü usb ide pci sata gibi diğer çevresel donanımlardan sorumlu müdür yardımcısıdır.

    arkadaşın problemi tamamen yazılımsal gibi gözüküyor tabi ekran kartına aşırı yüklenilip darboğaz sonucu yanıt verememe problemi değilse.
    bol bol update yapmanızı öneririm.

    windows 7 uyum süresinde hep driver kaynaklı bu tarz hatalar olmaktadır.
    eski bir ekran kartıda windows 7 üzerinde böyle bir hata verebilmektedir.
    yanlış driver'da buna sebep olabilmektedir.
    Windows ve ekran kartı üreticisinde güncelleştirmeleri kontrol etmenizi öneririm. 


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    FX5200LE model ekran kartım var driverini yüklediğim zaman görüntü 8 bitte görünüyor driveri kaldırdığımda microsoftun kendi driverini kullandığında sorun düzeliyor

    anlayacağınız deriverde bi problem olmalı yada bir çakışma ilginç 


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeonX
    LeonX's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    aylardır aynı problem benim masa üstü pc de var servise verdim 2 kere ekran kartı fanı değiştiler felan sadece uyarının biraz daha geç çıkmasını sağladı o kadar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hacılar kaç ay oldu çözmüştüm olayı :|

    ekran kartı driverını toshibanın kendi sitesinden indirmiştim. bu sefer nvidiadan indirdim sorun kalmamıştı.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
Toplam Hit: 3255 Toplam Mesaj: 17