Laptop Mu? Desktop Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    laptop ile masaüstü arasında kaldım laptopmu alsam (almamı söyleyen arkadaşlar tavsiyeniz nedir?) yoksa aşagıdaki özellikli masaüstü bilgisayarmı alsam arada kaldım yardımlarınızı bekliyorum.

     intel CPU E8400 3.0 GHZ 1333MHZ 6MB Core2Duo
    Gigabyte P35C-DS3R Anakart v2.1
    Palit 8800GT Sonic 512 MB Ekran Kartı
    OCZ 2GB (2*1) vista Upg. 800MHz
    WD 320 Gb HDD sata2
    Cooler Master RC-T05 Kasa 460W dahili


    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sorpix
    Sorpix's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    kullanacagın duruma gore al

    yani oyun oynayacaksan tabiki masaustu al cunku performans bakımından daha iydir

    programlama platform falan ugrasacaksan laptop al hem tasırsın hemde işlemci olarak pc ye gore biraz daha cabuk cozumler olaylar

    internet falan ise yine laptop olailir ama pc de olailüü::D

    bilmem al birini :D 


    Falan Filan...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    evdeysen masaüstü okuyorsn dışarda dizüstü
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    hoca paran varsa en ta..klı laptopu al oyunda oynarsın her işide yaparsın  yoksa orta karar laptop alma acı çekersin

     pc al daha ii olur


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    andy abi sendeki bu warez sevdası yüzünden destkop almanı öneririm:D

    İndirdiğin şeyler laptop hddsine sığmaz , dogal olarak external hdd alman gerekebilir..

    destkop alırsan bi 350 gb hdd taktırrısın o doldumu bi de 150 falan filan alırsın kopup gidersin :D

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    andy abi sendeki bu warez sevdası yüzünden destkop almanı öneririm:D

    İndirdiğin şeyler laptop hddsine sığmaz , dogal olarak external hdd alman gerekebilir..

    destkop alırsan bi 350 gb hdd taktırrısın o doldumu bi de 150 falan filan alırsın kopup gidersin :D
    -----------------------------
    warez işim için 200 300 liraya sade bi kasa alırım ben warez için deil komple kulanabilecegim bi makina alıcam

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Duruma Göre Değişir Ne İçin Kullanıcaksan Onu Al

    Laptoptada Masa Üstündeki Gücü Yakalayabilirsin Ama Eğer Kesinlikle Laptop Alman Gerekiyorsa Verdiğin Para Zoruna Gitmez

    Yok Gerekmiyorsa Geç Laptopu Masa Üstü Al Kafan Rahat Olsun...


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    kendine ilk olarak şu soruyu sor ben sonra cevap vereceğinm ne alacağın hakkında;

     

    ben bilgisayarı nerede ve ne için kullanacağım

     

    bunun cevabını ver cevabın hazır. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CRASH
    CRASH's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bence, mümkünse iyi bir laptop al. ben hp pavilion dv 9590 kullanıyorum gayet iyi. 17" ekran , centrino duo 2.2 ghz işlemci,  2 gb ram 256 mb turbo cahce 1024 mb ekran kartı 320 gb hdd. böyle bir bilgisayarla istediğini yaparsın. masa üstü alacaksan o yazdığın iyidir baya.

    The only good is knowledge and the only evil is ignorance.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Masaüstü bilgisayarın ölüsü laptoptan iyidir. İşin icabı sürekli gezmek zorunda değilsen dizüstü almanı tavsiye etmem.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    MONSTER T83FL902 Notebook ( Penryn)

    Özellikler Intel® Core�2 Duo T8300 ( 800 Mhz )
    512 MB nVIDIA GF8600M GT DX10
    15.4" WXGA (1440 x 900)Parlak Ekran
    4 GB DDR II 667 Mhz KINGSTON
    1 GB Intel Turbo Memory
    200 GB 7200 RPM SATA 16MB Cache SEAGATE
    Dual Layer DVD RW +/-
    Intel 4965 802.11 ( 3 Anten )
    4 in 1(SD/MMC/MS/MS Pro )Card Reader
    Dahili Bluetooth Ver. 2.0
    Biometric Parmak İzi Okuyucu
    Dahili Camera 2.0 Megapixel
    Deri Çanta HEDİYE
    VISTA Home Premium TR 64 BIT İşletim sistemi

     

    masaüstünden farkı yok hoca

    Kdv dahil: 2.342,68 YTL

    ayrıntılı olarak bakmak istersen : http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=T83FL902  

Toplam Hit: 3926 Toplam Mesaj: 28