Laptop Mu? Desktop Mu?
-
laptop ile masaüstü arasında kaldım laptopmu alsam (almamı söyleyen arkadaşlar tavsiyeniz nedir?) yoksa aşagıdaki özellikli masaüstü bilgisayarmı alsam arada kaldım yardımlarınızı bekliyorum.
intel CPU E8400 3.0 GHZ 1333MHZ 6MB Core2Duo
Gigabyte P35C-DS3R Anakart v2.1
Palit 8800GT Sonic 512 MB Ekran Kartı
OCZ 2GB (2*1) vista Upg. 800MHz
WD 320 Gb HDD sata2
Cooler Master RC-T05 Kasa 460W dahili -
kullanacagın duruma gore al
yani oyun oynayacaksan tabiki masaustu al cunku performans bakımından daha iydir
programlama platform falan ugrasacaksan laptop al hem tasırsın hemde işlemci olarak pc ye gore biraz daha cabuk cozumler olaylar
internet falan ise yine laptop olailir ama pc de olailüü::D
bilmem al birini :D
-
evdeysen masaüstü okuyorsn dışarda dizüstü
-
hoca paran varsa en ta..klı laptopu al oyunda oynarsın her işide yaparsın yoksa orta karar laptop alma acı çekersin
pc al daha ii olur
-
andy abi sendeki bu warez sevdası yüzünden destkop almanı öneririm:D
İndirdiğin şeyler laptop hddsine sığmaz , dogal olarak external hdd alman gerekebilir..
destkop alırsan bi 350 gb hdd taktırrısın o doldumu bi de 150 falan filan alırsın kopup gidersin :D -
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
andy abi sendeki bu warez sevdası yüzünden destkop almanı öneririm:D
İndirdiğin şeyler laptop hddsine sığmaz , dogal olarak external hdd alman gerekebilir..
destkop alırsan bi 350 gb hdd taktırrısın o doldumu bi de 150 falan filan alırsın kopup gidersin :D
-----------------------------
warez işim için 200 300 liraya sade bi kasa alırım ben warez için deil komple kulanabilecegim bi makina alıcam -
Duruma Göre Değişir Ne İçin Kullanıcaksan Onu Al
Laptoptada Masa Üstündeki Gücü Yakalayabilirsin Ama Eğer Kesinlikle Laptop Alman Gerekiyorsa Verdiğin Para Zoruna Gitmez
Yok Gerekmiyorsa Geç Laptopu Masa Üstü Al Kafan Rahat Olsun... -
kendine ilk olarak şu soruyu sor ben sonra cevap vereceğinm ne alacağın hakkında;
ben bilgisayarı nerede ve ne için kullanacağım
bunun cevabını ver cevabın hazır.
-
bence, mümkünse iyi bir laptop al. ben hp pavilion dv 9590 kullanıyorum gayet iyi. 17" ekran , centrino duo 2.2 ghz işlemci, 2 gb ram 256 mb turbo cahce 1024 mb ekran kartı 320 gb hdd. böyle bir bilgisayarla istediğini yaparsın. masa üstü alacaksan o yazdığın iyidir baya.
-
Masaüstü bilgisayarın ölüsü laptoptan iyidir. İşin icabı sürekli gezmek zorunda değilsen dizüstü almanı tavsiye etmem.
-
MONSTER T83FL902 Notebook ( Penryn)
Özellikler Intel® Core�2 Duo T8300 ( 800 Mhz )
512 MB nVIDIA GF8600M GT DX10
15.4" WXGA (1440 x 900)Parlak Ekran
4 GB DDR II 667 Mhz KINGSTON
1 GB Intel Turbo Memory
200 GB 7200 RPM SATA 16MB Cache SEAGATE
Dual Layer DVD RW +/-
Intel 4965 802.11 ( 3 Anten )
4 in 1(SD/MMC/MS/MS Pro )Card Reader
Dahili Bluetooth Ver. 2.0
Biometric Parmak İzi Okuyucu
Dahili Camera 2.0 Megapixel
Deri Çanta HEDİYE
VISTA Home Premium TR 64 BIT İşletim sistemimasaüstünden farkı yok hoca
Kdv dahil: 2.342,68 YTL
ayrıntılı olarak bakmak istersen : http://www.fokusbilgisayar.com/asp/show_stock.asp?product=T83FL902
