Laptop Mu? Desktop Mu?
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------
masaüstü al ya laptoplar küçük olduğu için tatmin etmiyor insanı :)
-----------------------------önemli olan boyu degil işlevi :F
-
karsılastırmada tabiki desktop alır ama yazdığım özellikteki laptop coğu kişinin desktopunda yok :)
-
siz andy nin boyutunu biliyomusunuz ki :P
abi ne biliyim laptop insana bilgisayar havası vermio gibime geliyo :)
masaüstünde 2 saat takılsam rahatlıyorum ama laptop o hissi vermiyo, benim psikolojimle alakalı da olsa gerek :D
-
Laptop ve Desktop lar arasında performans farkı kalmadı.Onun yerine artık konfor ön plana çıkıyor.Laptop ta tuşların birbirine yakın olması ve mouse konusu Desktop a alışkın olan ve oyuncuların başlıca problemidir.Onun haricinde desktop ların kapladıkları alan gittikçe daralıyor.Ayrıca bir diğer sorunda laptopların ses yetkinliği.Ses konusunda titiz olan ya da yüksek sesi seven kullanıcılar genellkle Desktop tercih eder.Ama eğer bir büro insanıysanız tabiki de laptop derim.elbette ki oyun oynayacaksınız ve bahsettiğim konularda şikayetiniz olacak ama bilgilerini her an yanında taşıması gerekn biri için bu kaçınılmaz bir gerekliliktir.
-
masaüstü senin aradığın şey boz boz format at banamısın demez.
ama laptop öle deil bozüldümü tınlamıyo illa ver beni tamire diyo laptop işi zorlu iş tavsiye etmem paranla rezil olmak var sonuçta
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------siz andy nin boyutunu biliyomusunuz ki :P
-----------------------------
profil resminden tahmin edebiliyorm :D -
Laptop al.. gerekirse her yere yanında götürebilirsin. laptop ofiste kullanıyorum ve desktop aratmıyor hatta çok daha kullanışlı diye düşünüyorum ve oldukça memnunum, görünüşü de çok hoş oluyor. tabi senin kullanım amacın da önemli oyun ağırlıklı kullanacaksan aradaki farkı bilemem tabi.
