Laptop Mu? Desktop Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moonchild
    Moonchild's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    masaüstü al ya laptoplar küçük olduğu için tatmin etmiyor insanı :)
    -----------------------------

    önemli olan boyu degil işlevi :F

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    karsılastırmada tabiki desktop alır ama yazdığım özellikteki laptop coğu kişinin desktopunda yok :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    siz andy nin boyutunu biliyomusunuz ki :P

    abi ne biliyim laptop insana bilgisayar havası vermio gibime geliyo :)

    masaüstünde 2 saat takılsam rahatlıyorum ama laptop o hissi vermiyo, benim psikolojimle alakalı da olsa gerek :D 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    Laptop ve Desktop lar arasında performans farkı kalmadı.Onun yerine artık konfor ön plana çıkıyor.Laptop ta tuşların birbirine yakın olması ve mouse konusu Desktop a alışkın olan ve oyuncuların başlıca problemidir.Onun haricinde desktop ların kapladıkları alan gittikçe daralıyor.Ayrıca bir diğer sorunda laptopların ses yetkinliği.Ses konusunda titiz olan ya da yüksek sesi seven kullanıcılar genellkle Desktop tercih eder.Ama eğer bir büro insanıysanız tabiki de laptop derim.elbette ki oyun oynayacaksınız ve bahsettiğim konularda şikayetiniz olacak ama bilgilerini her an yanında taşıması gerekn biri için bu kaçınılmaz bir gerekliliktir.

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    masaüstü senin aradığın şey boz boz format at banamısın demez.

    ama laptop öle deil bozüldümü tınlamıyo illa ver beni tamire diyo laptop işi zorlu iş tavsiye etmem paranla rezil olmak var sonuçta 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Moonchild
    Moonchild's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek
    cold-m4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz andy nin boyutunu biliyomusunuz ki :P


    -----------------------------
    profil resminden tahmin edebiliyorm :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CIZIRTI
    CIZIRTI's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek

    Laptop al.. gerekirse her yere yanında götürebilirsin. laptop  ofiste kullanıyorum ve desktop  aratmıyor hatta çok daha kullanışlı diye düşünüyorum ve oldukça memnunum, görünüşü de çok hoş oluyor. tabi senin kullanım amacın da önemli oyun ağırlıklı kullanacaksan aradaki farkı bilemem tabi.

Toplam Hit: 3925 Toplam Mesaj: 28