Lastik Hava Basıncı
-
Ya bu lastik hava basıncı nerede yazıyor.Lastiğin kenarlarına bakıyorum yok orda.Gittim pompaya 30 bar bastı makina galiba taş gibi oldu dublex lastik motorla gelirken zıplamaya başladı bişe oldu sanırım.Kaç bar vuracağımı nereden anlayabilirim ?
-
aracın ön kapısını aç. oralarda biryerde yazar. 30 bar :S :D
önler 28-30 psi arkalar genelde 26-28 olur. bar ile psi farkılıdır. araçlarda 2.5 bar civarıdır. yüksek hava basıncı her zaman az yaktırır ama öntakımında ömrünü kısaltır.
-
zigana bunu yazdı
aracın ön kapısını aç. oralarda biryerde yazar. 30 bar :S :D
önler 28-30 psi arkalar genelde 26-28 olur. bar ile psi farkılıdır. araçlarda 2.5 bar civarıdır. yüksek hava basıncı her zaman az yaktırır ama öntakımında ömrünü kısaltır.
Birimi psi olur dediği gibi. 1 bar = yaklaşık 15 psi
30 psi ile de dediği sonuç ilginç olur binek araçla, sanırım motor kullanıyor arkadaş.
Marka model yazarsan yardımcı olalım.
Araçsa yakıt deposunun içinde falan yazar, kapılarda yazar, el kitabında yazar vs.
-
Motor arkadaşlar araba değil.Kanuni seyhan 150 c
CyberAngel tarafından 30/Ara/12 13:51 tarihinde düzenlenmiştir -
CyberAngel bunu yazdı
Motor arkadaşlar araba değil.Kanuni seyhan 150 c
motorun servisi varsa en iyi bilgiyi o vericektir
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/78596-lastik-havalari-kac-bar-olmali.html
-
Hocam değerlerini kanuni'nin resmi sitesinden sorarsan en sağlıklı bilgi olur.
Senin lastik ölçülerine ön 3.25 -18 arka 110/90 16 diyor
Tahminimce ön 20 psi arka 24 psi ( +-2 psi ) gibi değerler uygun olacaktır.
-
hocam bızım spacy bıle 22 ön arka 33 cbr 125 ön 25 arka 33 eger tek kısı bınıyorsan arka 30 ön 25.
Sen en ıyısı öne 24 arkaya 30 bas.
Bır sorun olursa motosıkletle ılgılı ulasabılırsın bana.kask ekıpman konusu da dahıl :) -
Lastikleriniz eğer uyumlu ise, hava yerine nitrojen basmanız daha uygun olacaktır. Böylelikle yaz-kış farkını hissetmeden, basınç kaybı olmadan uzun süre kullanabilirsiniz.
Ancak lastiklerinizin uyumlu olup olmadığını sormalısınız, her lastiğe nitrojen basılmaz.
-
la bar mı bastın psimi? bar bastıysan indir onu hemen :D patlar la o 30 bar ne demek sen biliyonmu :D
-
oha yaa işte araba alıpta boyle bılmeyenlerıde var benzın deposunun ıcınde yazar kaclık olucagı
-
AnaMuhalefet bunu yazdı
Hocam değerlerini kanuni'nin resmi sitesinden sorarsan en sağlıklı bilgi olur.
Senin lastik ölçülerine ön 3.25 -18 arka 110/90 16 diyor
Tahminimce ön 20 psi arka 24 psi ( +-2 psi ) gibi değerler uygun olacaktır.
Arkadaşlar yorumlar için teşşekkürler.Kanuni kullanma klavuzunda bulamamıştım zaten.Üstünde dediğin gibi 110/90 16 yazıyor.Ama şu psi ile bar arasındaki farkı anlamadım ?
