folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lazer Epilasyon (Sakal)



Lazer Epilasyon (Sakal)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    arkadaşlar banada ankarada kral 1 berber lazım..  öylesine gidip çayını içesim geldi adamın ama kral olucak ona göre konu açıcam birazdan beklerim oraya da yorumlarınızı :F

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek
    buruksu bunu yazdı

    ağdanın forrmülünü bilen varmı kızlar :D

    hasan 2 salak osman 4 tane yane 6 adam lazım ağdayı yapmak için 5i seni tutyor 1i ağdayı çekiyor

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    zone bunu yazdı
    buruksu bunu yazdı

    ağdanın forrmülünü bilen varmı kızlar :D

    hasan 2 salak osman 4 tane yane 6 adam lazım ağdayı yapmak için 5i seni tutyor 1i ağdayı çekiyor

    ya yok be ya sizde he berber benim sakalı düzeltmek için yaptı dediğin kadar değil ama gözünden bi kaç damla yaş çıkıyo :)


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    buruksu bunu yazdı

    ağdanın forrmülünü bilen varmı kızlar :D

    kahkaha attım :D


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek

    aklıma bi anda bu adam geldi :))))))

     

    http://www.youtube.com/watch?v=i8mzLKz2XoI

    leadertay tarafından 17/Nis/13 08:19 tarihinde düzenlenmiştir

    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Gitme derim boşuna, sir ağda al.

    Bi kutu sir ağda aldım bide bantlarını  omuz,ense,yanaklar çektirdim biradere ilk seans fena bi terletiyor ama 2-3 senans sonra çıkan tek tuk kılları elinle tutup çekiyorsun acı diye bişey hissetmiyorsun kök iyice zayıflıyor.

    ama  krem veya jel almayı unutma temizlemek için mikrop kapmasın.


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hacım 20 liraya 5 seansta bitiyosa herkes gider. kız ark lazerle aldırmıştı. aldırdı dediğim de ayak parmağından kaşına kadar komple 1200e almışlardı. aldıkları dediğim de zaten bi erkeğin ilkokulda çıkan tüyü sayılır :D hayvan gibi kılı 60 liraya alıyolarsa bi bit yeniği ararım şeftali tüyü gibisini 1200e aldıran görünce inanamadım :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    kıldan tüyden muzdarip amma insan varmış. Takipteyiz :D


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 7014 Toplam Mesaj: 49